Szybki post i ,,szybka,, sałatka

by - 01:36:00


Szybki post (chciałabym znaleźć chwilę, by pozaglądać do Was) i ,,szybka,, sałatka-pod warunkiem ,że buraki ugotujecie wcześniej ;)
Przepisem  podzieliła się ze mną pewna pani domu,w trakcie organizowania przyjęcia
i muszę przyznać ,że reakcja współbiesiadników na jej widok była zaskakująca.
Sałatka otrzymała przydomek ,,poziomkowa,,
Kolor ma obłędny a i smak w niczym mu nie ustępuję.

SAŁATKA Z BURAKÓW
Składnik
5 buraków obranych, ugotowanych i ostudzonych 
1 puszka czerwonej fasoli typu kinley
2 czerwone papryki
1 czubata łyżka majonezu
sól pieprz

Buraki i paprykę kroimy w kostkę, dodajemy fasolkę i majonez , doprawiamy do smaku.
Podajemy zaraz po przyrządzeniu .
 



 Sałatkę możemy serwować jako samodzielną przystawkę, 
lub też jako dodatek do pieczeni.
Osobiście wybieram wariant drugi i obiad dla rodziny mam z ,,głowy,, ;)


You May Also Like

6 komentarze

  1. Mniam, mniam ja wypróbuje bo mam teraz okres buraczany w domu :-)
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam buraki, z przepisu na sałatkę skorzystam chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałatkę zna mi uwielbiam , ale całkiem o niej zapomniałam, dzięki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy przepis ..polecę mamie, która zajada się burakami:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin