Cała prawda o macierzyństwie

by - 02:10:00


To co ostatnio dzieje się wokół nas, niespecjalnie pasuje do mojej wizji polukrowanego świat.
W czasie urlopu macierzyńskiego (tą nazwę musiał wymyślić facet),
 odwiesiłam swoje życie zawodowe na kołek, a teraz mam wrażenie że muszę wrócić i to jeszcze na podwójny etat...
No mówię Wam ...rollercoaster między sprzątaniem, hurtownią, paczką pieluch, nową odmianą róży, urzędem skarbowym,Olą narzekająca na ból zęba, kremem z marchwi, 
a zobowiązaniami na ,,już,,.
Skoczyć z mostu , albo spiąć pośladki.
Błogosławiony ten kogo stać na niańkę , albo ma pod bokiem babcie poza progiem emerytalnym.

You May Also Like

10 komentarze

  1. Rok temu przechodziła to samo i powrót do pracy pozwolił na "odsapnięcie" od części obowiązków domowych. W pracy zawodowej też niełatwo, ale to inne problemy. Teraz w pracy odpoczywam od domowych obowiązków a w domu od zawodowych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko to już nawet nie chodzi o odsapniecie, tylko jakieś sensowne pogodzenie obu tych światów.

      Usuń
  2. Bycie super w każdej dziedzinie jest z góry skazane na porażkę. Tak myślę... Ale wydaje mi się też, że stopniowo wszystko się układa :)
    Bardzo ładnie wyglądasz! Śliczna sukienka, piękny, gruby warkocz, ładne buciki :)
    pozdrawiam!
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Marto, wydaje mi się ,że pada na nas-matki cień minionych pokoleń...pierz ,wycieraj smarki, gotuj, odrabiaj lekcje..tylko w dzisiejszej dobie dochodzi PRACUJ by wyżywić małoletnich.
      I pisząc to, nie potykam się o własne lenistwo ,tylko myślę o tym czasie którego brakuje na wszystko.

      Usuń
  3. Kamila dasz radę, ja osobiście nie mogę się doczekać Twojego powrotu do drugiego bloga i wyszukanych inspiracji a tym bardziej zdjęć z Twoich realizacji. Życzę powodzenia i kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, już jakiś czas temu obiecałam sobie ,że zamieszczę na drugim blogu chodź jedną notkę tygodniowo...ale dopada mnie notoryczny brak czasu!!!

      Usuń
  4. Urlop - ha ha ha :D No faceci mają takie właśnie pojęcie. Że to urlop niby. Mój też się dziwił czemu ja taka zmęczona wieczorami jestem, skoro cały dzień siedzę w domu :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Macierzynstwo jest piekne,pelne milosci,nowosci i niespodzianek. Ma tez ta druga strone,gdy cos sie nie uklada,brakuje sil i czasu na wszystko.. Nie,jednak mimo wszystko to cos pieknego.. :) Usmiech dziecka,pierwsze slowa i to ciagle radosne odnajdywanie ciepla i bezpieczenstwa u Rodzicow. Bezcenne. :) Cieple pozdrowienia dla wszystkich wspanialych Mam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/