Zmiany

by - 02:29:00

Zeszłotygodniowy bilans.
2 dzieci - 1 dziecko (kolonistka) = 1 dziecko do obsługi
1 dziecko do obsługi = 1dziecko z energią pięciu
Dodatkowo remont
Idylla ;) 


Wymyśliłam ,że pod nieobecność Jaśnie Panny Aleksandry, zrobimy małą rewolucję w jej pokoju.
Pod wałek poszedł kolor różowy
 i część (Boże to już) nastoletniej garderoby trzeba było ulokować w innym miejscu.
Poprzednie szafki nie chciały rosnąc z córką ;)


Zdjęcia szybkie, robocze, poranne słońce niepecjalnie było skłonne do spiskowania.
(a spiskowało pół rodziny) .Olka nieświadoma zmian, dzwoniła do domu zdając relację z wojaży,
 my natomiast w remontowych okopach udawaliśmy że życie biegnie stałym torem.
Dlatego zacieram ręce i czekam z niecierpliwością na jej powrót i reakcję ;)

Poniżej kolor ścian jest najmniej przekłamany...i Cotton Ball zastąpiły ikeowsą lampę -baletnice ;)




 Sekretarzyk kupiony na allegro, ładny ale totalnie niepraktyczny.
Zamówiliśmy dodatkową szybę, żeby ochronić balt przed ewentualną  twórczą inwazją córki.
Potrzebne jest jeszcze krzesło i dopieszczenie tego miejsca.
Olcia z pewnością nie będzie miała z tym problemu ;)  



 Najbardziej cieszy mnie fakt, że cały zabawkowy haos, znika po zamknięciu biblioteczki...
Nie to żeby mnie te długonogie lalki w kompleksy wpędzały ;)
Teraz mam gwarancje że Wojtek nie będzie przeżuwał miniaturowych butów np. ;)))


Do tego powitalny obiadek i o 14.30 wszyscy znów będziemy w komplecie.

p.s. Trzymajcie kciuki, żeby ta rewolucja przypadła do gustu niewtajemniczonej ;)

You May Also Like

37 komentarze

  1. Kamilko w takim razie trzymam kciuki i to bardzo mocno! ślicznie macie... :)))
    dobrego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Szaleństwo :) pięknie wszystko wyszło. Ola będzie zachwycona ( ja jestem :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, gorzej jak wróci stęskniona i powie w progu z miną pokrzywdzonej ,,Gdzie jest mój pokój!,,
      Ta opcja tez jest brana pod uwagę ;)))

      Usuń
    2. No i jak??? Podoba się???

      Usuń
    3. Jestem przekonana, że pokój się spodoba, bo wygląda rewelacyjnie. Pozdrawiam i czekam na relację z reakcji :)

      Usuń
  3. Jejku, pokój marzeń!
    Ja w tym roku będę się urządzać na studiach i na pewno!!! w moim pokoju będą te lampki <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oli,,kulki,, widziałam wcześniej na innych blogach i muszę przyznać ,że w rzeczywistości prezentują się jeszcze lepiej...polecam!

      Usuń
  4. Strasznie jestem ciekawa reakcji córki, bo z takimi dziewczynkami to wszystko jest możliwe :) Koniecznie daj nam znać!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja myślę, że będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś czuję, że Oli się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ło ,zesz- też robie dla Dzidziola pokój, dzis lekkie przymiarki i szal pomysłów ;-) ps pieknie u was

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno jej się spodoba :) Któż nie lubi zmian i nowości :D Szczególnie kiedy jest różowo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie,będzie zachwycona przypuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie mogę sie doczekac kiedy róż zastąpimy jakims milszym dla oka kolorem, a potem pewnie będę tęsknić za fanatyczka różu wszelakiego jak juz mi z tego wyrośnie . Pokoj przepiękny i z pewnością zachwytom nie będzie końca po powrocie .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. W ODPOWIEDZI ;)
    Dziewczyny Olkę autentycznie zamurowało...weszła... rozejrzała się po pokoju ...było kilka ,,ochów,, i ,,achów,, zakończone okrzykiem ,,mamo kocham cię,,
    Niespodzianka się udała

    OdpowiedzUsuń
  12. Śledzę Twojego bloga i za każdym razem się zachwycam - muzyką lecącą w tle, Waszym domkiem, zdjęciami, kompozycjami z kwiatów. Pokój Oleńki bardzo ładny!! Pozdrawiam Was serdecznie :)))))
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za miłe słowa i pozdrawiamy również ;)

      Usuń
  13. Mam taki manekin do ustawiania póz, ale nie pomyślałabym, że może zostać użyty w inny sposób... kreatywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manekin to scheda po moich szlifowaniu sztuk plastycznych...jak większość książek o podobnej tematyce czka na uniesienia artystyczne Oli...z małym skutkiem ;)

      Usuń
  14. Pokój cudowny - girlanda kulek -światełek przecudna, córcia będzie zachwycona - do takiego pokoju wraca się z chęcią nawet z najlepszych kolonii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A już miałam pisać ze z całą pewnością się spodoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo często zaglądam do tego pokoiku ;). Przyciąga jak magnes. Gdyby moja córeczka miała swój własny pokoik, urządziłabym go w podobnym klimacie. Niestety Mikołaj (4lata) i Hania (prawie roczek) dzielą jeden pokój. Muszę więc dobrze kombinować, żeby pomieścić wszystkie ich rzeczy, by jednak było estetycznie. Mikołaj zajmuje jedną połowę pokoju, a Hania drugą. Część Hani w bieli z delikatnym różem i fioletem. W przyszłości planuję błękitno-różowe dodatki. Pokój Twojej Oli jest dla mnie ogromną inspiracją. Jest jasny, bardzo dziewczęcy. Poprzednie i obecne meble są świetne. Bardzo ładnie wyglądają zasłonki z ikei w oknie, romantyczne ramki, dodatki w regaliku. Ola ma super mamę. Wyobrażam sobie jej radość, gdy tu weszła po powrocie z wakacji. Wspaniały prezent jej zrobiliście :))))))
    Pozdrawiam serdecznie
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, nie ukrywam ze kiedy czytam takie komentarze jak Twój, serce bije mi szybciej...
      Cieszę się ogromnie, że z przyjemnością do nas zaglądasz i posty są dla Ciebie inspiracją.
      Problemu lokalowe w pełni rozumiem...u nas również miejsca ja na lekarstwo ;)

      Usuń
  17. Ola będzie zachwycona :) jest pięknie, jasno, przytulnie i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zmiany, i wiem, ze dzieci takie uwielbiają :) zwłaszcza kiedy o nich nie wiedza, nieraz robię swoim takie niespodzianki ;))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się że cotton ballsy znalazły się w tak pięknym pokoju! Dziękuję za zakupy i za przesłanie linka :) sama jestem na.etapie remontu pokoju moich dzieciaków i zatrzymałam się na malowaniu - mam pustkę w głowie i przekopuje net w poszukiwaniu inspiracji. Będę zaglądala bo pięknie tu jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko zapraszamy częściej.Jeszcze raz bardzo dziękuje za szybka wysyłkę ;)

      Usuń
  20. Świetnie wyglądają te lampeczki, a pokażesz jak świecą na wieczór? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, jeśli mi się uda to z pewnością kiedyś pokaże ...dają ciepły, przytulny blask

      Usuń
  21. Pięknie, to sztuka urządzić tak małe mieszkanie by wszyscy domownicy mieli swój kąt żeby wcale na małe nie wyglądało, do tego w dobrym guście, coś o tym wiem, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiekny pokoik ma Olcia,czy moge wiedziec jaka farba pomalowane zostaly sciany? Sliczny jest ten kolor,pozdrawiam,uwielbiam twoj blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokój pomalowany jest Śnieżką (Dzika orchidea).
      Bardzo mi miło, pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin