Słoneczniki

by - 10:27:00


Są takie ,,nadzwyczajne,, miejsca, obok których nie potrafię przejść (przejechać) zwyczajnie ;)
Pamiętacie jak wspominałam Łubinową łąkę, albo pokazywałam zdjęcia z Wrzosowej polany ?
Tym razem słoneczniki...morze słoneczników...




I troszkę kwiecia udomowionego -odnoszę wrażenie że sierpień depta mi po piętach. 





Moi Mili , dziękuję za komentarze
 Niestety w ostatnich dniach bloger kaprysi i raz mi się udaje odpowiedzieć ...kiedy indziej, po naciśnięciu klawiatury przekierowuje mnie na obce strony...takie czary mary ;)

Miejmy nadzieję ,że naprawi się samo, zanim laptop wyląduje przez okno ;)))

You May Also Like

9 komentarze

  1. Cudownie jak w bajce! :) Ale to także dzięki Twojej umiejętności fotografowania:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny obrazek! Uwielbiam słoneczniki, a widok żółtych główek w takiej ilości jest... oszałamiający ;)
    W zeszłym roku natknęłam się na takie poletko całkiem niedaleko naszego miasta. Ciekawe czy to jest to samo miejsce na które Ty trafiłaś teraz...
    Tak czy siak zdjęcia przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No gdzie to takie piękne słonecznikowe pola? Też na nie poluje pod względem fotograficznym głównie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepieknie :-D :-D Skapane w promieniach slonca sloneczniki - przecudne :-D

    Pozdrawiam cieplo :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie- WOW...aż nierealne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamilka słoneczniki obfociłaś przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wyglada takie pole slonecznikow, niesamowity efekt, ale rowniez w wazonie prezentuja sie bardzo ladnie:) Ja tez wlasnie o tym myslalam, ze polowa lata juz prawie za nami:) Pozdrawiam i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dech zapiera! Cudowne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden z najpiękniejszych widoków! Chyba mamy podobne skojarzenia, wczoraj własnie oglądałam zdjęcia z pewnej wycieczki z przeszłości i zachwycałam się nad własnie takim polem słoneczników :) A i swego czasu pięknie kwitły mi na balkonie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/