Nowości w biblioteczce malucha

by - 02:28:00


Właściwie to biblioteczkę Wojtusia jedynie uzupełniam, większość książeczek odziedziczył po starszej siostrze. I może nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego ,gdyby nie fakt że nowe lektury kupuje również dla dla siebie ;)
Literaturę dziecięca uwielbia! Śledzę z zapałem nowości wydawnicze ,buszuje w antykwariatach i na aukcjach w poszukiwaniu zapomnianych książek.
Mam sentyment do ilustratorów Kubasty, Szancera...oj mogłabym tak ciągnąć w nieskończoność...ale obiecuję,że kiedyś powrócę do tematu.

O ,,Różnimisiach,, było już bardzo głośno i uważam ,że nauka przeciwieństw z Agata Królak to strzał w dziesiątkę!
Wiem ile radości moze sprawić ta pozycja- recenzentów mam dwóch synka i starszego o 3 miesiące sąsiada ;)



 Z Olą Cieślak zapoznaliśmy się, kiedy wpadła nam w łapki książka ,,Od 1 do 10,,
Ciekawie wydana wierszowana nauka cyferek.
Do tej pory zastanawiam się dlaczego ilustracja z waleniami powoduje u Wojtusia gromki śmiech;)))



 Im dłużej cieszymy się tą książką , tym bardziej zastanawiam się czy to aby pozycja dla dzieci -niektórym dorosłym byłaby nawet wskazana ;)
Pod wymownym tytułem dowiecie się ,,Co wypanda , a co nie wypanda ,,

A i za sprawą okładki Wojciech po raz pierwszy pokazał nam ,,gdzie miś ma oko,, ;)



 Ponadto polecam ;)


p.s. Kiedy my czytamy (syn i mama) Ola pisze książkę (uwaga!) o kocie.
Zapewne inspiracją były wczorajsze harce z trzema, futrzanymi  milusińskimi i powrót tematu ,,czy mogę mieć kolejne zwierzątko?,,
Jak nic węszę nosem ,że autorka zamieści wzmiankę o matce bez serca ;)

You May Also Like

15 komentarze

  1. Różnimisie mamy i uwielbiamy :))) ale ja właśnie delektuję się dźwiękami muzyki na Twoim blogu :))) dziękuję Kamilko i pozdrawiam gorrąco ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się Moniko, ze czujesz ten sam, muzyczny klimat ;)

      Usuń
  2. Fantastyczne są takie książeczki :) nie dość że pouczające, wychowujace, to jeszcze piękne dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ...zwłaszcza to ostatnie...szata graficzna jest bardzo ważna!

      Usuń
  3. Mamy i tez uwielbimy..tzn Pandy nie mamy(jeszcze).Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hally, myślę że Twoje dzieciaczki bardziej wstrzelą się wiekowo...Wojtek głównie cieszy się na widok pandy ;)

      Usuń
  4. Oj jak nam brakuje polskich ksiazeczek. Te ktore mamy znamy juz na pamiec.. Przewazaja juz u nas angielsko jezyczne.. Nie moge sie doczekac wizyty w Polsce i ksiazkowych zakupow :-)
    Pozdrawiam cieplo
    Ps.Ciekawa jestem kocich historii autorstwa Twojej corci.. napisz potem prosze jak jej poszlo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato, kiedy kilkuletniej Oli czytałam bajki łapałam się na tym że, recytowałam tekst z pamięci myśląc o sprawach do załatwienia w kolejnym dniu...córka mnie poprawiała przerzucając kolejne strony ;)

      Usuń
  5. ooo dziękuję :) Brak dużej księgarni w pobliżu trochę mnie martwi, ale to nic nadrobimy łazęgę jesienią :) My za to bardzo lubimy Tupcia Chrupcia i wszelkie książeczki o zwierzętach :) I ja je uwielbiam :) Cieszę się ogromnie że H ma taką łatwość w zapoznawaniu się z ksiązeczkami :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga, książeczki o zwierzątkach jak najbardziej...tych mamy zapas po córce.
      A Tupcia Chrupcia jakiś tytuł mi mignął ...chyba o nocniku,ale nie pamiętam dokładnie ;)))
      W ogóle ten temat zbliża się do nas coraz większymi krokami.

      Usuń
  6. Co wypanda i niewypanda - muszę zakupić ;-) Mój najmłodszy ma (miał) parę ulubionych książeczek po bracie, które nie przetrwały zderzenia z siłą niszczycielską, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ola o kocie?! Niemożliwe... Koniecznie musisz nam zaprezentować jak dzieło będzie ukończone!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam ,ze taki stan rzeczy podyktowały nowe kocie marzenia.
      Chyba nie w tym zyciu ;)

      Usuń
  8. Prawie wszystkie mamy, brakuje nam tylko tej żółtej o jedzeniu, ale to kwestia czasu :) też mam książeczkowego bzika :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin