Na zakończenie... coś optymistycznego ;)

by - 01:06:00


Po przeczytaniu ostatniego wpis, dochodzę do wniosku, że depresyjnie zrobiło się na blogu.
Dlatego dziś duża dawka optymistycznej energii i wakacyjnego luzu.
A co ! ;)


Mam szczęście do ludzi ( i mam tendencję do idealizowania świata).
Oczywiście zdarza się czasem ,że ktoś nadszarpnie moje zaufanie.
Jednak ci których zazwyczaj spotykam na swojej drodze to osoby życzliwe, pomocne, z bogactwem życiowego doświadczenia i mądrości, której nie znajduje się w książkach.
Los podarował Oli takiego wychowawce
Nauczyciela, który murem stał za klasą ( trudną klasą , z wieloma poważnymi problemami wychowawczymi). Uczył, stawiając przed sobą dziecko jako autonomiczną jednostkę, a nie statystyki, paragrafy i wytyczne.
Słuchał uważnie, budował autorytety, rozbudzał zainteresowania i ciekawość świata.
Kochał dzieci -nasze dzieci!
Zwieńczeniem i  zaskoczeniem wczorajszego rozdania świadectw, była akademia przygotowana przez uczniów trzeciej klasy.
 I to co że zdarzyły się potknięcia i napisane wiersze potrzebowały stylistycznego szlifu, a piosenka śpiewana była pod melodie pieśni kościelnej ;)
( dla wyjaśnienia...mamo... byliśmy pewni że wszyscy ją znają ...)
Dzieciaki zorganizowały się same!!!
Emocje udzieliły się każdemu...nawet tatusiowie- twardziele wycierali ukradkiem łzy wzruszenia.
Piękne zakończenie, dumna Pani i rodzice !


Po powrocie do domu emocje wcale nie opadły.
Nagrodę wypadało uczcić i wystartowała słodka manufaktura Oli.


Podejrzewam ,ze jeśli sąsiedzi przymkną oko na próchnicę u swoich dzieci, 
wata cukrowa będzie przebojem przez następnych kilka dni ;)





Maszyna to rewanż za mój prezent z okazji Dnia  Matki.
Człowiek się od razu dowartościował;)


Pozdrawiam Was serdecznie, życząc upalnego lata,
 kolekcji wakacyjnych wspomnień i zasłużonej dawki lenistwa.
A tymczasem idę wspomudź organizm kolejną dawką kofeiny, gdyż 
,,..Pusia  jest jeszcze panienką. I nagle dzisiaj... rozumie pani?"
Tz. nie Pusia tylko Luśka i Sara suczka sąsiadów... ;)))
...i mieliśmy nocną serenadę zakochanych kundli pod kamienicą
...stąd to moje niedospanie  ;)

You May Also Like

23 komentarze

  1. cudowna maszyna!! gdzie moża taką kupic? moja córka chyba by oszalała z radosc!
    p.s. masz cudowna kuchnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edo, maszynę można znaleźć na allegro. Gdybyś miała problem , napisz wiadomość - podam namiary ;)

      Usuń
  2. No gratulacje dla córki :) Zazdroszczę Wam tej waty oj zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      Wata sama słodycz!
      Gorzej ,że mama musi pomagać w sprzątaniu po tych podbojach cukierniczych ;)

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że można kupić takie cudeńko do wyrobu waty.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można...i gwarantuje ,że to świetna zabaw dla dzieciaków ;)

      Usuń
    2. Ja tez nie miałam pojęcia....
      swietny wynalazek!

      Usuń
  4. To ogromnie ważne mieć szczęście do dobrych ludzi:)) Mój syn skończył zerówkę ale kiedy odbierał dyplom to mnie też łezka w oczku się zakręciła, a to dopiero początek:)) No ale impreza z watą cukrową to naprawdę genialny pomysł, bo któż nie lubi waty:)) Pozdrawiam wakacyjnie i słonecznie Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu , w takim razie życzę Synowi takiego szczęścia jakie nas spotkało.
      Te pierwsze lata w szkole są bardzo ważne ...zwłaszcza terasz kiedy obniżono próg wiekowy...

      Usuń
  5. jak ja dawno nie jadłam waty cukrowej!! muszę to nadrobić na jakimś festynie, choć sądzę że tak fajnej maszynki do jej robienia to nie znajdę :)
    cudownych wakacji Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, watę cukrowa zaliczałam na każdym festynie ;)
      Teraz chyba wyjdzie mi bokiem ...albo w boki ;)))

      Usuń
  6. tacy pedagodzy to skarb...
    a wata cukrowa to jest to :) dzieciństwo mi się przypomniało :) miłe wspomnienia :)

    Ps jestesmy już w trójeczke :) szczęsliwi i zmęczeni :) z przewagą na szczęśliwi. Poród z przygodami, ale wszystko szczęśliwie się skończyło :)
    pozdrawiam :) cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;)
      Gratuluję i ciesze się razem z Wami !!!

      Usuń
  7. Przecudowna rzecz! I nie tylko dla dzieci:) Sama bym sobie taką sprawiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawkę trzeba brać tylko na sprzątanie ;)

      Usuń
  8. Cudowna maszyna,ale prezent dla Ciebie też świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kompletu dostałam jeszcze rękawice ;)

      Usuń
  9. Ten bukiet kolorowych kwiatów jest przewspaniały, taki niesztampowy, bez celofanu - uwielbiam takie. No i ta maszynka do robienia waty cukrowej - no rewelacja, gdybym była dzieckiem, oszalałabym ze szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy podobny gust...kwiaty bez opakowania lubię najbardziej ;)
      Najpiękniejsze bukiety to te które , po przyniesieniu do domu można od razu wsadzić do wazonu i cieszyć się ich ulotną urodą.

      Usuń
  10. Witaj
    Świetne urządzenie i jaki rewelacyjny design.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście stylistyka przykuła moją uwagę ;)
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin