Wycieczka

by - 23:51:00


Po tym jak Ola próbowała dorównać Małgorzacie Ostrowskiej w utworze ,,Szklana pogoda,,
myślałam ,że gorszych momentów w karierze wokalnej córki nie zaznam.
A tu co ? W szkole wymyślono Dzień Językowy i Olka połykając własne łzy trenuje włoskie hity, katorgi przechodząc przy tym okrutne. Próbowałam pomóc, instruując jak synchronizować śpiew z rytmicznymi ruchami kolan (pamiętacie występy zespołu Piccolo coro dell"Antoniano ?). Na nic się to zdało...
,,...no bo dlaczego to ona ma śpiewać o ośle....,,
albo
,,....a Wotek to ma dobrze , bo cały dzień śpi,,
 I masz tu babo klops.


W pewnym momencie spłynęło na mnie olśnienie i zawahałam się czy czasem do  nauczycielki nie zadzwonić i poprosić o zmianę repertuaru... Córka świetnie się odnajduje nucąc ,,Felicita,,
czego dowód mieliśmy ( takie małe faux pas) na cmentarzu. Olka z wpiętą we włosy sztuczną lilią, wyglądała jak wykapana Romina Power.
Czar i widzięk...w tle nagrobki !
Najlepsze było wieczorem ...zgłupiałam i zaczęłam w telepatie wierzyć.
Na telefonie wyświetla  się ,,wychowawczyni,,. od razu przeczuwam ,że coś się stało ... (odwołali dzień językowy np... he, he,)...i tu zostaje poproszona o wyjazd z klasą na wycieczkę (znaczy się jako opiekun). W tym samym momencie w drzwiach pojawia się Olka  i robi  głupkowatą minę.
Zanim zdążyłam odłożyć komórkę usłyszałam ,, a wiesz jak się klasa ucieszyła,,
...ja chyba też- dlatego pojechałam ;)


I znów moje niepohamowane gadulstwo wychodzi na światło dzienne , a o Jaskini Niedźwiedzia miało być ....;)
 

To chyba szczęście ,że pojechałam z klasą.
 Przynajmniej kompromitacji nie było,
 kiedy wzdychałam na widok stalaktytów, identycznie jak grupa dziesięciolatków ;)


 

W pobliżu znajduje się Muzeum Ziemi  i park linowy. Podsuwam 
Wam pomysł na weekendową wycieczkę do Kletna.
Więcej informacji znajdziecie na stronie Tu

Miłego weekendu !

You May Also Like

8 komentarze

  1. Ciekawa wycieczka. MIłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ostatnio chodzi mi po głowie odwiedzenie tamtych rejonów;-)
    W Jaskini Niedźwiedziej byłam wieki temu. Wrażenia niezapomniane. I chyba chcę te miejsca zobaczyć ponownie.
    Dzięki za piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zyczę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja, niestety, z moja klaustrofobia, nawet nie pcham sie do Jaskini, czego okropnie żałuje, bo jak tam pieknie, widać na zdjęciach:(
    Okolica poza tym znana mi b.dobrze;w Muzeum Ziemi byłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Kletnie tak, ale słysząłam że w Stroniu Ślaskim jest drugie ;)

      Usuń
  4. A wiesz, że ostatnio mój Olek ciągle mówi o Kletnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zamierzacie się wybrać , polecam ...doskonale spędzony czas!

      Usuń
  5. W Jaskini byłam. Super tam. Mam nadzieję, że za jakiś czas Młodemu pokażę :) Powodzenia z piosenką. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin