Retro dziewczynka

by - 03:01:00



Większą część uwagi skupiłam na absorbującym Wojtusiu i nawet nie zauważyłam, że Ola dorasta...

Zmieniły się jej zainteresowanie (ku mojemu zaskoczeniu -matematyka to ,,konik,,)
 Marzenia są coraz śmielsze i bardziej realne...
Jej samodyscyplina czasem mnie zdumiewa
(powtarza ,,pierwsze obowiązki-potem przyjemności,,)
Czyta książki seriami (aktualnie ,,Białka,,) ogląda TVP seriale i The Voice of Poland ;)
Jedyną wędliną, którą mogę przemycić w kanapkach do szkoły, jest salami.
Polubiła lekcje angielskiego i coraz częściej zauważa potrzebę nauki języków
W przyszłości zamierza napisać powieść ,,Daleko do słońca,,-gdybyście natknęły się księgarni ;)))
Zbiera kolczyki -ma kilkanaście par i każda kolejna, równie ją cieszy.
Uparta jak osioł -nie wiem czy bardziej po mamusi , czy po tatusiu.
Ma wąskie grono przyjaciół-jak twierdzi Hubert, Weronika i Natalka w zupełności jej wystarczają ;)
Nieufna , ale empatyczna.
W stosunku do ludzi starszych -cierpliwa.
Honorowa-oddala mi część ,,zaskórniaków,, za zbitą  mydelniczkę ( wcale od niej tego nie wymagałam)
Przywiązuje ogromną wagę do uroczystości ...tych domowych również ;)
Uwielbia robić prezenty (nawet psu)
Gra w gry logiczne, z przyjemnością rozwiązuje sudoku.
Coraz lepiej pływa i jeździ na łyżwach -chodź to raczej średnio usportowiona jednostka ;)
Daje się przekupić wafelkiem  ,,Grześkiem,, ale zwraca uwagę na menu (o fast foody jestem spokojna)
Mogłaby godzinami przesiadywać w empiku ;)))
Śpiewa ,,Słowianki,, ,słucha na przemian Mazowsza, Happysad ,Abby i Marka Grechuty.
Konsekwentna
Pyskata i kochana.



Kolejne olinkowe urodziny za pasem i tak mnie na podsumowania wzięło.
Rozrysowany projekt tortu dostałam (piętrowy z kwiatuszkami) więc przede mną wyzwanie.

p.s. Pomysł na zdjęcia pojawił się w sobotę -obiecałam że Olka namacalnie przekona się o tym, jak funkcjonują wałki. Podejrzewam ,że nie szybko zechce powtórzyć noc z papilotami na głowie , ta więc wykorzystałam sytuacje ;)))

You May Also Like

21 komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia ;-)
    Faktycznie spore wyzwanie przed Tobą z tym tortem ale może córcia trochę pomoże ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wolałabym zrobić go sama...po takiej pomocy ma 3 razy więcej sprzątania ;)))

      Usuń
  2. Cudowne podsumowanie :) No jak na swój wiek to ma bardzo ciekawe zainteresowania tylko pozazdrościć takiej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe to delikatnie powiedziane ;)))
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  3. Wspaniała masz córcię ;) dużo szczęścia dla Panny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjęcia...córka wyrośnie na wartościową kobietę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne zdjęcia i jeszcze piękniejsza modelka.
    Kamilo wczoraj wybrałaś u mnie książkową rozdawajkę - gratuluję. Adres Twoj już mam ale gdybyś przesłała mi na maila Twoj numer telefonu to chętnie bym do Ciebie zadzwoniła tylko napisz mi proszę kiedy masz wolną chwilkę.
    Pozdrowienia dla Waszej rodzinki!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka wspaniała poranna niespodzianka, bardzo się ciesze. Zaraz napisze maila ;)
      Dziekuję

      Usuń
  6. :))))) Cudna Ta Twoja kobietka !!!! Oj rosną nam dzieciaki .. nie da się ukryć .. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie podsumowanie:-) Bo Ole to fajne dziewczyny:-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ze sportów uznaję tylko pływanie i łyżwy ;) I gry logiczne i empik i ta matma też takie moje... Super babka z niej będzie. A książkę kupię na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekamy-zobaczymy ;)
      W takim razie mogę mieć nadzieję ,że za kilka lat będziemy mieć z córką dalej wspólny język ;)))

      Usuń
  9. Wiesz co , czasem rodzic zapytany o dziecko, co lubi itd. otwiera szeroko usta i nie wie co powiedzieć bo nic o nim nie wie. A Ty tak dużo i pięknie napisałaś:)) Zdjęcie piękne:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Toż to już mała kobietka, a nie dziewczynka :D Rośnie Ci ta panna w zastraszającym tempie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i modelka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękną masz panienkę w swojej Córce :) i kiedy tak czytam, co napisałaś, przyszła mi ochota ją poznać :) musi być bardzo ciekawą Osóbką :)


    P.S. Matko jedyna, widziałaś jakieś straszne rzeczy spowodowane kolczykami w uchu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie ;)
      Mój tato kolczyków nie nosił , ale jego problemy zdrowotne zaczęły się właśnie od ucha ... jestem na tym punkcie przewrażliwiona.

      Usuń
  13. Jakie przepiękne! No a jak mogłó być inaczej - przecież modelka jest piękna :) A omysł ze zdjęciami cudowny! cekinom, brokatom i Hello Kitty mówie stanowcze nie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin