,,Groszki,,

by - 02:42:00

 
Wychodzi ze mnie przysłowiowa ,,dzidzia piernik,,
Znów poddałam się groszkowej manii.
Kiedy zobaczyłam ręczniki na Westwing
wiedziałam, że muszę je mieć.
 


 
 
Czasem przychodzą momenty otrzeźwienia.
Podczas ostatnich zakupów, rozpływałam się nad bluzeczką dla Wojtusia (oczywiście w kropki), Olka wyciągneła mi ją z rąk, kwiatując z litościwą miną mamo to przecież dla dziewczynki...
Rozmiaru na dziesięciolatkę nie mieli ;)))
 
Jeszcze jedna ,,ważna,, rzecz zasługująca na uwagę (poniekąt blog jest skrawkowym zapisem naszej codzienności).
Pomału przenosimy do łazienki, cały arsenał kąpielowy dzidziusia . Po wieczornych rytuałach salon wygląda jak po tsunami.
Wojtek uwielbia kopanie nogami w wanience,  a  skutki uboczne ...cuż od czego ma się poddanych ;)
 
 

You May Also Like

13 komentarze

  1. jaki On słodziaczkowy !!!!!!!!!!!!!! Buziak wielki od ciotki Moni :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety przy garderobie chłopaka trzeba się pozbyć wszelkich kobiecych sentymentów. A im starszy tym gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jaki śliczny Dziubek!!!! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudne niebieskie oczy!! To pewnie dlatego prześladują Cię te niebieskie grochy.
    Pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodziak! Wygląda cudnie. Przypomniały mi się czasy kiedy moja siostrzyczka była taka malutka i aż się łezka uroniła:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dokładnie to samo groszkową słabość. Ale ten Twój synek piękny jest. Pozdrawiam i zapraszam na Candy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny znów mam problem z blogerem i logowaniem do konta google ;(
    Dodatkowo umieszczenie komentarza graniczy z cudem dlatego odpowiadam hurtowo

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kadry małych stopek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Groszki mają cos w sobie takiego... słodkiego, uroczego, że nawet taka surowizna jak ja rozpływa się nad nimi ;) My przy zmianie wanienki na większą przenieśliśmy salon kąpielowy do łazienki a od 4 tygodni H pluska się w dużej wannie! To dopiero frajda :) Jaki on słodki...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin