Przyszła zima z inwentarzem

by - 00:12:00


 Dla kontrastu (i chyba dla poprawy własnego humoru) 
wyeksponowałam w salonie doniczkowe kwiaty.
W pierwszy dzień prawdziwej zimy,
 zamiast cieszyć się śniegiem, przekładamy zaplanowane wycieczki.
 Olka okupuje łóżko, ogrzewając ręce herbatą (nawet dodatek żurawiny, o dziwo jej nie przeszkadza)
A matka po cichu wznosi modły (wypalając resztki świątecznych dekoracji)
 z nadzieją ,że ten podły wirus nie zechce się u nas zadomowić.





A miało być tak pięknie...


You May Also Like

11 komentarze

  1. Kamilko duuużo zdrowia wobec tego ;-). Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamilko, jak nazywa się ten drobniutki kwiatek który stoi na parapecie?? śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iko to Soleiloria
      Zazwyczaj w moim domowym , afrykańskim klimacie uśmiercam ją po kilku tygodniach , ale lubię przez chwile nacieszyć nią oczy ;)
      Może ty będziesz miała więcej szczęścia do pielęgnacji.
      Polecam link http://www.kwiaty.poral.net/soleirolia_soleirolii.php

      Usuń
    2. dziękuję Kamilko, popytam dziś w kwiaciarni bo naprawdę piękna jest :)

      Usuń
  3. Te świece muszą pięknie wyglądać zapalone! :)


    http://oligatorka.blogspot.com/2014/01/mozarella-z-pomidorami-inaczej.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ihihihihhi i mnie ciągnie teraz do zielonego !!! Lubię zimę ale tą wyjąkowo nie .. Jakoś depresyjnie na mnie działa i jak nigdy tęsknię do wiosny .. Chcę już na dworek i do łopatki :))) Ściskam Kamilko zimowo z wiosną w sercu ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko przyznam ,że w tym roku wyjątkowo wyczekiwałam zimy ...ale zamiast z niej korzystać , mamy areszt domowy ;(

      Usuń
  5. W sumie to mnie ten śnieg też nie cieszy. Pozdrawiam. Anna

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka życzę dla Oleńki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tu milo:)
    Ja nie wyczekuje sniegu, bo zima w wielkim miescie to nic przyjemnego!
    Zdrowia dla coreczki zycze!
    Pozdrowienai i serdecznosci i zapraszam do mnie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Śnieg jest mile widziany tylko w grudniu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin