W odpowiedzi do poprzedniego posta

by - 23:02:00



,, Światem zaczęła rządzić jesień,
Topi go w żółci i czerwieni,
A ja tak pragnę czemu nie wiem,
Uciec pociągiem od jesieni.

Uciec pociągiem od przyjaciół,
Wrogów, rachunków, telefonów.
Nie trzeba długo się namyślać,
Wystarczy tylko wybiec z domu. 
...


...
  I Wsiąść do pociągu byle jakiego,
Nie dbać o bagaż, nie dbać o bilet,
Ściskając w ręku kamyk zielony,
Patrzeć jak wszystko zostaje w tyle
...


...
 W taką podróż chcę wyruszyć,
Gdy podły nastrój i pogoda
Zostawić łóżko, ciebie, szafę,
Niczego mi nie będzie szkoda.

Zegary staną niepotrzebne,
Pogubię wszystkie kalendarze.
W taką podróż chcę wyruszyć,
tylko czy kiedyś się odważę ,,


 ...czasem chyba każdy tak ma ;)


 p.s. Zdjęcia pochodzą z mojego prywatnego archiwum i wzbudzają zabawne wspomnienia.
Na tym wyludniałym peronie ( gdzie przejeżdżający pociąg to zjawisko)
wyrosła przede mną straż ochrony kolei , wręczając mi mandat ,,za nieprzestrzeganie przepisów,,.
Bałam się samotnie spacerować przejściami podziemnymi, by nikt nie odrąbała mi głowy (pewnie krzyk niósłby się echem bez odpowiedzi), ale to niestety żaden argument.
Kuriozalne jest to ,że ceremonia wręczania papierka, odbywała się w taki sposób, jakbym co najmniej jedną trakcję kolejową postanowiła zabrać do domu ;)


You May Also Like

13 komentarze

  1. Przy odrąbanej głowie to juz by pewnie nawet krzyku nie bylo. Cóż żyjemy w kraju absurdów. Zamiast łapać przestępców policja i straż miejska chodząc spacerkiem wręczają mandaty staruszkom sprzedającym 3 warkocze czosnku albo pęczek szczypiorku na ulicy :-) życie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli na stacji kolejowej zdjęć robić nie wolno? Mimo wspomnień mandatowych, zdjęcia wyszły Ci piękne!


    P.S. Jest takie powiedzenie, że kiedy kocha się swoją pracę, przestaje się pracować :) podejrzewam, że kiedy praca jest pasją, jest podobnie, hm? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robić wolno, byle po torach nie spacerować z aparatem ;)

      Usuń
    2. A tych co mają łapać - nie łapią. Wiecznie opóźnienia z powodu kradzieży trakcji...

      Usuń
  3. Zdjęcia zdecydowanie warte tego mandatu :))) Urzeka mnie każde z osobna jak i wszystkie razem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Może trafiłyśmy na tego samego nadgorliwca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadgorliwców było dwóch. Prowadzili mnie na pobliski posterunek, niczym skazańca (zaznaczę że mandat zgodziłam się przyjąć), brakowało jedynie kajdanek. Czeski film normalnie ! ;)

      Usuń
  5. Broń Boże nie mniej wyrzutów sumienia, każda Matka tak ma. Jeśli możesz uciekaj, choć na chwilkę. Dobra Matka, to szczęśliwa Matka, nie siłaczka.
    Kamilo uwielbiam Twój blog zdjęcia, muzyka jest cudna i to ciepełko.... Podaj mi jeśli możesz tytuł utworu Diany Krall. Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać ;)
      Diana Krall- Love is where you are

      Usuń
  6. A czy to Kamieniec Ząbkowicki?? Tęsknię za Dolnym Śląskiem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są przepiękne :-) Ja sama również prędko przechodzę przez tory zamiast zejść tunelem, no niestety ale się boję. Może to nie jest odpowiednie, ktoś może sobie pomyśleć "aleś Ty głupia, przecież to niebezpieczne, lekkomyślne" no ale nie zejdę tunelem i już.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin