Niespodzianka !!!

by - 00:06:00


Przedwczoraj znalazłam w skrzynce awizo, pierwsza myśl jaka zaświtała w głowie-książki o których wspominał Grześ. Przesyłka miała być dla niego,więc na pocztę jakoś specjalnie nie było mi prędko.
A kiedy już odebrałam paczkę, położyłam ją w przedpokoju, by czekała na powrót męża z pracy...

-Grześ przyszła ta książka o której wspominałeś
-Przecież  już ją odebrałem
???
Wymieniliśmy porozumiewawcze spojrzenia,
 po czym zaciekawiona, zabrałam się za odkrywanie zawartości pudełka.
Moje zaskoczenie sięgnęło zenitu !



 Nasza blogowa koleżanka Chenia
zrobiła Wojtusiowi (przepraszam, nam wszystkim) prezent.
Kocyk i miś wędrowały z rąk do rąk, a rodzina nie szczędziła im komplementów.
BARDZO DZIĘKUJEMY!
Zobaczcie jakie to wszystko piękne,
 doceniam -tym bardziej, że ja nie z tych ,,dziergających ,, mam (niestety).


p.s. Cheniu obiecuje że kiedyś się ,,zemszczę,,  ;)

You May Also Like

13 komentarze

  1. Jakie cudeńka :) Nie przejmuj się, ja też z tych mam nie dziergających ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejkuuu! Przepiękny prezent! To jest właśnie moc blogów ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne!!! Mówisz, że Ty z tych mam niedziergających...hmmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ta niespodzianka:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiesz, jak się stresowałam przez ostatnie dni i jakie głupie myśli mi chodziły po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty !
      To się nazywa Olu udana niespodzianka ;)

      Usuń
  6. Cudna niespodzianka !!!
    I jak tu nie wierzyć w blogową moc ...,

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocyk przepiękny :) Cudowny pomysł z tą niespodzianką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękny ten kocyk! Aż mi się "smaka" narobiło na taki dla mnie ;) Tylko najpierw inne projekty do wykończenia, a rączki aż świerzbią!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała niespodzianka!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała niespodzianka! Cuda dostałaś! Miś niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin