Niedzielny, słodki akcent.

by - 21:32:00


Pisząc dzisiejszego posta  miało być patetycznie, z cytatem.
Kolejna kartaka w kalendarzu, kolejny rok-wypadało zacząć poważniej.
Jednak trudno mi utorować myśli , kiedy pies rozgryza kolejną chrupkę pod moim krzesłem, nie zwracając uwagi na żadne maniery.
Parząc pierwszą kawę ( godz. 5.10) zlitowałam się nad Luśką , sypiąc do jej miski karmę i to był błąd. Na tle (jeszcze) nocnej ciszy, słychać takie odgłosy że mam ochotę zakleić jej pysk ;)



 Niedzielny tort zastąpił
 SERNIK ZE ŚLIWKAMI
przepis możecie znaleźć u Arabeski.
Ciekawe połączenie smaków.
Mój wypiek wzbogaciłam o szczyptę cynamonu dodaną do sera i wizualnie, zamiast zetrzeć górna warstwę ciasta -zrobiłam kratkę.





Warto spróbować takiej kombinacji sera z owocami.
To tz. ,,ciasto dwa w jednym,, ;)


Naładowana niedzielnym spotkaniem czmycham w wir domowych obowiązków-dopóki mój
,,pager,, śpi ;)

You May Also Like

15 komentarze

  1. Pięknie nakryłaś do stołu! I na pewno było mega smacznie:-) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tu u Ciebie... tak elegancko.
    Cieszę się, że zachęciłam Cię do upieczenia tego sernika (mam nadzieję, że smakował) :-)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda apetycznie :)
    Nie słyszałam o takim serniku, za to widziałam u whiteplate sernik z śliwką w czekoladzie i muszę go koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj śliwkowo-serową kombinację.
      Dodatkowo czekolada, z pewnością wzbogaca to połączenie.

      Usuń
  4. Czyli urodzinki? :) wszystkiego najsłodszego :) najpiękniejszego!
    A połączenie śliwek z sernikiem musi być wyborne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli sto lat? ;) Sernik wygląda bosko! A dekoracja stołu - no cóż - słów mi zabrakło taka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety licznik bije ;) A co do dekoracji -to troszkę taka wypadkowa...ale nie będę publicznie zgłębiać tematu ;)))

      Usuń
  6. Kocham serniki! Jestem wręcz sernikomaniaczką! Twój wygląda bardzo apetycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pysiu, od jakiegoś czasu mam swoje sernikowe typy (kajmakowy , z brzoskwiniami) na wypróbowanie czeka jeszcze sernik ,,mokka,, ;)

      Usuń
  7. wszystkiego naj naj najlepszego ! Elegancko i kobieco prezentował sie stół ale nie ma się co dziwić :) sernik wygląda apetycznie, ze wszystkich ciast własnie sernik uwielbiam najbardziej.pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sernik kajmakowy to również mój typ, ale ten również wygląda smakowicie, nakryty stół wygląda pięknie :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie nakryty stół, a na sernik aż mi ślinka cieknie! I wszystkiego naj, naj. A do powagi nie ma co się spieszyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin