Z dedykacją dla wszystkich blogowych Ciotek ;)

by - 00:28:00


Mamusia mówi, że mam włoski
jak puszek ptaszka, jak len w lecie,
że nosek mam po prostu boski
a oczka najpiękniejsze w świecie.


Mamusia gładzi moje rączki
do swego serca je przytula.
mówi, że rączki to sa pączki,
i że ją strasznie tym rozczulam.

(...)
Mamusia patrzy w moje oczka,
i tak przyjemnie je całuje,
i mówi: moja mała foczka!
i komuś za mnie wciąż dziękuje.


(..)
A może , może to wzruszenie
gdy mama tuli zanim zasne,
i tak całuje mnie codziennie,
znaczy, że kocha mnie tak właśnie?

/T. Ross/

You May Also Like

45 komentarze

  1. Piękne maleństwo :-)))) Gratulacje najszczersze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciotki blogowe pozdrawiają to maleńkie cudo ( i trochę zazdroszczą bo moje cuda są już duże). Ila z Mazowsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!! Cudowne maleństwo.Pozdrawiam i całuję .

    OdpowiedzUsuń
  4. PO PROSTU MAM ŁZY W OCZACH ZE WZRUSZENIA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie;-)
    Śliczny aniołeczek:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Poryczałam się.....
    Cudowna dedykacja a Nunuś jest BOSKI!!!
    Ciumaski od ciociobabci Ani z Sekretnego Ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. Dzidziuś przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny wiersz i cudna nowa istota - ech zapomniałam już jak wygląda taki mały bobas :) No napatrzeć się nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny maluszek! :) gratulacje.
    Wszystkiego dobrego :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne maleństwo i piękny wiersz.
    Całuj te małe rączki i oczka na zapas i ciesz się każdą wspólnie spędzoną chwilą.

    Ściskamy Was mocniutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne maleństwo!! Serdecznie gratuluję i cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozkoszne bobo!!! Wszystkiego dobrego dla całej RODZINKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wiersz.
    Przesłodki jest Wasz Synuś :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne słowa :)
    Idealnie oddają to uczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny maluszek! Życzę dużo zdrówka dla Niego:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  16. cudny i taki słodki jest Wojtus........ a wiersz wyciska łezki :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. O rajusku cudny jest! Wirtualne ciumaski i uściski posyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodziak.... uwielbiam oglądać śpiące maleństwa. Cmoknij od ciotki, jak się obudzi :)))

    Ściskam Was :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ochotę przytulić i wycałować. Cudny Skarb.
    Kamilko buziaki dla Was i serdecznie pozdrowienia!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy Anielka była taka mała? ;)
    Słodziaczek tyci tyci :)
    Buziaki dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki slodki :) Przepiekne zdjecia, buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny Okruszek :) Z dedykacją od Ciotki Ani http://www.youtube.com/watch?v=6AGMDrU8fNE
    Ja swojemu Okruszkowi śpiewałam to w kółko. I pomyśleć, że moje chłopiątko też takie malutkie było...

    OdpowiedzUsuń
  23. gratulacje takiego ślicznego dzieciątka

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny wiersz, ale do tego Maleńkiego Cudu się nie umywa. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny wiersz ,i fantastyczne zdjęcia synka .Pozdrawiam serdecznie Ciebie , maleństwo starszą siostrę :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowności, tylko patrzeć jak te pączki-rączki się otworzą i z ochotą będą mamę łapać za nos :D
    Piękny wiersz! Rozczuliłam się na widok Twojego Wojtusia. Śliczny jest.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny ... Dzieci to nasz największy SKARB, a Wasz Skarb przesłodki - dzieci tak szybko rosną więc trzeba łapać każdą chwilę, wspólną chwilę - piękny wiersz. Wszystkiego dobrego dla maleństwa i szczęśliwej mamy ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Rozkoszne są te zdjęcia! Mogłabym patrzeć i patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kochany skarb!!!!!!!!:) gratuluję i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  30. oj i ja bym od razu wybuziakowała :))))))) Ciotka Monia czuje się usatysfakcjonowana :)))) i wzrusza się za każdym razem gdy widzi taką kruszynkę ... Pozdrowionka Kamilko !!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest absolutnie zachwycający!!! Buziaki dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  32. Pozdrowienia od blogowej ciotki i gratulacje dla całej rodzinki:))

    PA!
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  33. HURAAAAAA !!!!
    Witaj na świecie. Gratulacje wielkie i bukiet całusków dla Was wszystkich :*

    OdpowiedzUsuń
  34. cudny!
    i synuś i wiersz...
    L.

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy moge prosić o podanie źródła wiersza?Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiersz pochodzi z książeczki ,,Emocje,, (autor Tadeusz Ross Wydawnictwo Skrzat)

      Usuń
  36. Dziękuję,mam malutkiego synka i wiersz zachwyca:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin