Pokój (szumnie zwany) salonem...

by - 06:48:00


 ...a właściwie salono-jadalnio-sypialnią ;)
Nie szaleliśmy z remontem, pomalowaliśmy (a właściwie to tym razem inni pomalowali,  mnie ominęło głaskanie ścian wałkiem) i zrobiliśmy małą reorganizację, mającą na celu wygospodarowanie miejsca dla Potomka. Już teraz wolę nie myśleć, ile metrów przypada na każdego członka rodziny, a co dopiero za kilka miesięcy ;)


Nowy kolor nie jest wyszukany ,ale za do doskonale zachowuje się o każdej porze dnia i przy różnym nasłonecznieniu. Ostatnie doświadczenia z lawendowym odcieniem , nauczyło mnie że, o ile delikatny fiolet w letni dzień dawał ukojenie oczom , o tyle zimą działał na mnie depresyjnie. Ponadto taras jest  przedłużeniem salonu i elewacja w ciepłym odcieniu sama  narzuciła paletę kolorystyczną.




Całość wygląda spójniej , tym bardziej że zrezygnowałam z tradycyjnych firan na rzecz rolet.
Nowe dekoracje okienne  według moich wytycznych uszył małżonek i dziś ( nie mam wyjścia) dla odmiany muszę go pochwalić;)


Czuję, że osiągnęliśmy zamierzony efekt, chodź pokój dzienny potrzebuje jeszcze,,dopieszczenia,,.


Myślę ,że te zmiany wszystkim wyjdą na dobre.
Luśka już teraz swobodnie korzysta z tarasowych przywilejów , nie zaplątując się w falujące na wietrze, woalowe połacie. Ostatnie upały tak dały się większości we znaki ,że pies tylko liczył na uchylone drzwi balkonowe, by chodź na moment wskoczyć do miski z wodą. Co prawda dyżurne kąpielisko wymusiło codzienne wycieranie podłóg, ale czego się nie robi dla ulubionego pupila.
Niestety poziom inteligencji Luśki, nie przewiduje wycierania łap po wodnych swawolach i takim to oto sposobem litując się nad zwierzęciem , latam po domu na mopie jak czarownica...


...w dalszym ciągu podśpiewując  Zdzisławę Sośnicką ;)

You May Also Like

9 komentarze

  1. Klasycznie, ze smakiem, można wypocząć i się zachwycić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. BArdzo ładnie, a te kwiaty.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie:) bardzo przemyślane:) uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamila to teraz mam pelen przekroj salonu i mysle ze dobrze zdecydowalysmy wprowadzic odrobine kremu :)
    Masz niezwykle zdolnego meza, poradzil sobie wysmienicie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za szczerość - salon - jadalnia - sypialnia :) Trzeba sobie radzić przy ograniczonych metrażach :) Nie uznaję firanek, dlatego bardzo podoba mi się Twój nowy wystrój okna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam podobny kolor ścian (magnolia duluxa) i muszę przyznać, że bardzo go lubię - ilekroć jestem u kogoś kto ma takie same ściany myślę sobie "oo jaki fajny kolor" ;) rzeczywiście jest ładny o każdej porze roku i dnia
    choć korci mnie żeby poeksperymentować z bielą to ciągle mam wątpliwości po co zmieniać coś co podoba mi się i nadal nie znudziło (a mam ten kolor od 3 lat) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin