Matak Polka -ujęcie pierwsze ;)

by - 23:58:00


 Kochani, z pewnością nie są to kadry do deszczowej piosenki, chodź zasnute chmurami niebo, pokrzyzowało nam niedzielne plany.
Jako że, blog stał się częścią mojej (naszej ) historii, zdjęcia potomka-ki, musiały się na nim znaleźć.
W roli fotografa -dziewięcioletnia latorośl ;)


I najważniejsze...
Dziękuję Wam za te zatroskane maile. Przepraszam ,że nie odpisuję na wszystkie ale coraz trudniej
pogodzić mi życie rodzinne, z obowiązkami zawodowymi i uszczknąć odrobinę czasu dla samej siebie.
Dodatkowo zaczynają się olinkowe  próby w kościele, człowiek chciałby tyle rzeczy zrobić, a czas (uparty racjonalista) gna jakby ze zdwojoną siłą...
...dlatego przepraszam jeśli kogokolwiek uraziłam swoim milczeniem, 
liczę na Waszą wyrozumiałość...




W jednym zdaniu napiszę -
poza tym że, wyglądam jak purchawka , czuję się świetnie i tego zamierzam się trzymać ;)

You May Also Like

37 komentarze

  1. Jaka purchawka? Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ihihihihi wyglądasz pięknie !! Próby i my mamy w ilości hurtowej więc wszystko rozumiemy !! Codzienność - najważniejsza !!! Blog poczeka .. Pozdrawiam cieplutko ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka purchawka???Cudownie wyglądasz:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz ślicznie ,a nie jak purchawka:)))))) super!
    popraw sobie tytuł;)
    ściskam ciepło i przy okazji zapraszam do udziału w konkursie:)))
    dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka tam znowu purchawka?! Wyglądasz ŚLICZNIE tej wersji się trzymaj i rośnijcie zdrowo!
    Serdeczności przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I oby tak do samego końca! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć ;)
    Taiłam do Ciebie przypadkowo i od razu się zakochałam.....wspaniały blog ;) Pięknie wyglądasz w ciąży...przyznam że zazdroszczę ;)
    Ciepłe pozdrowienia Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio się zastanawiałam jak duży masz już brzuszek :) Pięknie Ci w granatowym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego a wygląda Pani pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny brzuszek! :)
    Zazdroszczę cichuutko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki przepiękny brzuszek! :) Ach! Wzruszyłam się!
    Nie wiedziałam, że Wy już blisko końca :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzuszek masz sliczny :) i wyglądasz ślicznie :)
    a nieobecność zupełnie uzasadniona :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. I właśnie tak trzymaj! Zdrówka życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaglądam tu często i podczytuję, a dzisiaj podziwiam jak ślicznie można wyglądać w ciąży :) Ja sama jestem własnie w siódmym miesiącu, ale na siebie patrzy się innym okiem, zawsze coś wygląda nie tak, a u Ciebie wszystko idealnie, z chęcią częściej podejrzałabym jakieś inspirujące stylizacje na ciąże, które nie powodują, że wygląda się jak w worku.
    p.s. płaszczyk cudny:)
    Pozdrawiam! K.
    http://swiatk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wyglądasz, jaka tam purchawka :)))
    Wszystkiego dobrego mamusiu :))))

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz uroczo i oby tak dalej, trzymaj się i zapraszam na rewizytę do homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie Mamuniu:) Wygladasz pieknie! Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  20. Drogie Kobietki, nie ukrywam ,że liczba komentarzy mnie zaskoczyła (żeby nie napisać powaliła)...chyba zacznę dodawać swoje zdjęcia częściej, bo takiego lusterka potrzebowałam ...hi,hi,hi;)))
    A tak poważnie to jesteśmy już co prawda po półmetku (do końca bliżej, niż dalej), ale brzusio w dalszym ciągu puchnie.
    Dziękuję Wam serdecznie za tyle ciepła, wierzę że dobre słowa wracają do nas z podwójną siłą-tego Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Brzusio w drugiej szybciej rośnie ponoć. A wyglądasz super. Tak, jak dbająca o siebie kobieta w ciąży ma wyglądać. Więc z tą purchawką to duża przesada :)
    Pozdrawiam - Ania z BrzezinaMoja

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz uroczo! Dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymajcie się zdrowo i rośnijcie "wkoło" :-)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz wspaniale :) gratuluję i trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie wyglądasz! Piękna, zadbana mamusia, a pod sercem drugie malutkie serce rośnie spokojnie i bardzo zgrabnie :) Wysyłam ciepłe myśli :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Łączę się z Tobą :) u mnie trochę mniejszy narazie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. trafiłam przypadkiem i jestem OCZAROWANA... piękny blog, piękne aranżacje domowe, słowa, mysli... ciepło pozdrawiam... brzusio uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Buziaczki dla Ciebie i brzuszka :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyroda zawsze się sprawdza w roli fotografa, przynajmniej nie marudzi ;) Kamila nie bądź taka skromna, wyglądasz kwitnąco, fajne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No masz, a ja dopiero się zorientowałam o co biega;-)))
    Serdecznie gratuluję i wszystkiego bardzo dobrego życzę.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin