Troszkę monotematycznie

by - 03:34:00


 Patrząc na poprzedni wpis, żałuję że nie pokazałam bukietu tulipanów, które w pełnym rozkwicie prawie wychodziły z wazonu. Widowisko to było bezkonkurencyjne, zwłaszcza w odniesieniu do tego, co mam za oknem.
Drobiazgowi pewnie upomną mnie, że kalendarzowa  wiosna dopiero 21 marca, ale czy ta zima (przypomnę rozpoczęła się końcówką października) nie powinna już dać szansy kolejnej porze roku?



 Dziś mam w planach ,,grubsze,, porządki, a wieczorem uciekam na kameralną uroczystość i z tejże okazji powstał bukiet dla jubilata. Na poprzednim blogu starałam się wtrącać wpisy (ot, taka florystyka stosowana) dotyczące kwiatów często przewijających się w naszym życiu. Mam ochotę wrócić do tej tradycji zwłaszcza, że ostatnio czuję niedosyt. Rozstawiam wazony po całym mieszkaniu i wiem że niewiele rzeczy sprawia mi taką radości.



Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe słowa,
 nawet nie przypuszczacie ile siły daje mi energia z nich płynąca.

You May Also Like

20 komentarze

  1. Piękny!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bukiet:-)
    Pozdrawiam.
    Milka

    OdpowiedzUsuń
  3. ihihihihihi właśnie 5 minut temu rozmawiałam z mężem , że bardzo dziwne mam podejście do życia :)) Mogę mieć smalec w lodówce ale kwiaty w wazonie być muszą :))) Potrzebuję ich do życia jak powietrza .. piękny bukiet .. pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, to mamy wspólny mianownik ;))))

      Usuń
  4. wspaniałe te kwiaty Kamilko:)))))))))))))
    dla mnie takie tematy mogą być cały czas:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny bukiecik! Te niebieskie to pewnie hiacynty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, hiacynty od których zapachu czuć wiosnę w powietrzu.

      Usuń
  6. Ja też od zawsze kupuję sama sobie naręcza kwiatów,w zależności od pory roku są różne,ale zawsze
    są i zawsze mnie dobrze nastrajają,a już w przedłużającą się zimę szczególnie
    Bukiet hiacyntowy przecudnej urody Alucha

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny bukiet ... Oj, chcialabym mice taki talent florystyczny.... Albo chociaz cwiarteczke takiego talentu :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie mieszkasz a poza tm jesteś imienniczką mojego synka:))
    Będę wpadała częściej:))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamilko, przede wszystkim gratuluję!wspaniała wiadomość!
    A kwiaty...być muszą!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamilko cuuudy bukiet - te kolory! Chabrowy i wiosenna zieleń, wyglądają bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana ! Cudowna wiadomość !!!
    Ściskam mocno, mocno. Teraz musisz o siebie dbać :) dużo wypoczywać i nie stresować się.
    Całusy.

    OdpowiedzUsuń
  12. pamiętam w marcu ubiegłego roku naszą majówkę, latające motyle, a teraz mamy zimę i cóż, ma prawo jeszcze trwać ;)
    Piękny bukiet, niespotykane połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny bukiet, dlaczego nikt mi takich nie przynosi?

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny bukiet! :) Chciałabym być takim szczęściarzem jak Twój jubilat!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin