Święta

by - 00:28:00


 Przed Wigilią udało nam się, skompletować brakujące elementy w  kuchni 
i podczas świąt czuć było że to miejsce ,,żyje,,.
Tak wyglądało, zanim zaczęłam odgrzebywać świąteczne przepisy
(czytaj nie zastawiłam blatów ciastem, mięsiwami itp.)



Domek z piernika-praca zbiorowa.
Od kilku lat przymierzałam się do tej słodkiej architektury.



W ostatnim poście pisałam Wam, że zważywszy na okoliczności, Wigilii nie spędzę w domu rodziców.
Dla mnie był to zawsze wyjątkowy czas,
okazja do spotkania przy stole prawie całej, kilku pokoleniowej rodziny.
Dlatego tym bardziej ucieszyłam się ,gdy w pierwszy dzień świąt 
wszyscy przyjechali do nas.




,, Pamięć z czego zdajemy sobie sprawę jest zawodna;
okoliczności , w których wspominamy nierzadko nadają swoją barwę samym wspomnieniom,, 
/,,Pejzaż w kolorze Sepii,,/



You May Also Like

32 komentarze

  1. Witaj
    Domek z piernika wyszedł Ci piekny.
    Pozdrawiam poswiatecznie
    PS. Zazdroszczę porządku w kuchni u mnie bardzo rzadko taki bywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuerto, porządek to chyba zasługa tego, że po remoncie każda rzecz ma przypisane miejsce.
      Kiedy gotuję, idę na całość i nie jest tak idealnie.

      Usuń
  2. W tym pędzie przedświątecznym, nie zauważyłam, co to za "okoliczności" tak zmieniły Waszą atmosferę świąteczną. Kamilko przytulam Cię bardzo mocno! Mam nadzieję, że wizyta rodziny pomogła przetrwać ten smutny czas.
    Ściskam mocno!
    P.S. Jestem pewna, że praca w nowej kuchni przyniosła wiele radości. Chatka przecudna!
    Dziękuję za banerek do mojego sklepiku. Jesteś Kochana!

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Niech się zrealizują Twoje plany i marzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze że trzymamy się razem, to pomaga.

      Usuń
  3. Piękna kuchnia, piękny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, zaglądałam tu niejednokrotnie, ale dziś nie mogę się oprzeć i muszę skomentować cudny domek z piernika i niesamowitą świąteczną atmosferę jaka zagościła w Twoim domku...bardzo elegancko i bajecznie. Zapraszam Cię serdecznie z rewizytą do mnie i grona moich obserwatorów Gosia z http://homefocuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zajrzę do Ciebie z przyjemnością.

      Usuń
  5. nie można się powstrzymać od komentarza... piękny ten domek z piernika. Zapraszam Cię serdecznie na moj blog i do grona moich obserwatorów Gosia z http://homefocuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj i moje święta były zupełnie wyjątkowe.... to prawda, że właśnie w takich chwilach ważna jest obecność bliskich osób. Słowa, słowa, słowa.... trzeba dużo ze sobą rozmawiać. To koi. No i praca, zajęcie, porządkowanie rzeczy i myśli.
    Magiczny klimat Świąt Kamilo, pięknie to pokazałaś.

    Uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamilo kuchnie masz przepiękną! Wcześniejsza była śliczna ale ta...pasuje idealnie do Was!
    Cudowny klimat świąteczny stworzyłaś, pomimo niesprzyjających czasem warunków...takie niestety to nasze życie, nie zawsze ma dla nas dobre rozwiązania.Piernikowa chatka uroczo się prezentuje. Jestem zachwycona!
    Pozdrawiam i dużo radości życzę na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w Twojej kuchni :))) Piernikowy domek - tak piękny, że aż dech zapiera :)
    Pozdrawiam poświątecznie
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że mimo wszystko magia tego czasu zagościła u Was...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach ten domek z piernika! Cuuuuudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem piernikowego domku :) wow!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kamilko
    bardzo podoba mi się Twoja kuchnia i to wielkie okno niosące tyle światła.

    ściskam Cię cieplutko i pamietaj, że gdy Rodzina jest zawsze razem - jest łatwiej

    OdpowiedzUsuń
  13. Przytulna kuchnia. Świąteczny nastrój... Ja planuję dom z piernika w przyszłym roku. Do tego trzeba się przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiedz, jak zaplanowałaś pierwszy dzień u siebie? Miałaś plan działania? Listę? Mnie to też kiedyś czeka :) Jestem pewna, że goście byli zachwyceni Twoim domem. Zebrałaś dużo komplementów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam ,że to nie był mój debiut...(kiedyś obskoczyłam imprezę na 40 osób). Lubie gości, lubię ludzi i lubię gotować ;)
      Fakt-faktem ,że dobra organizacja to podstawa, ale jeśli robi się to z zapałem nawet małe wpadki zostaną wybaczone.

      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Piękna kuchnia, dekoracje, chatka!!! :)
    Buziaki poświąteczne :*

    OdpowiedzUsuń
  16. :///////// teraz doczytałam... wiesz jakoś tak dzisiaj o Tobie myślałam, o Twoim Tacie, pisałaś jakiś czas temu, że chory jest... miałam jakieś dziwne przeczucie, przykro mi bardzo...
    Mocno Cię przytulam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kuchnia, wspaniały klimat wokół, czuć zapach piernika w powietrzu...Miło:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kamilo jak u Ciebie wspaniale! a chatka z piernika jest niesamowita!!! :) od dawna mi się marzy takie kulinarne arcydzieło - brawo! :)))
    śliczna ta Twoja kuchnia i szklane naczynia a w nich orzechy...
    cudne zdjęcia u Ciebie jak zawsze
    Szczęśliwego nowego roku dla Ciebie i całej rodzinki:*
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kamilko!
    Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku, spełnienia marzeń i dążenia do kolejnych, usmiechu i radości każdego dnia, zdrowia, które pozwoli realizowac plany i iśc do przodu!! Przyjaciół, kochającej rodziny i miłości od innych i dla innych:)

    Dziękuję ogromnie za kartkę świąteczną :*
    Ana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, cała przyjemność po mojej stronie.

      Usuń
  20. Śliczna kuchnia, chciałabym taką.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piernikowa chatka zwaliła mnie na kolana. Bardzo ładnie jest u Ciebie lubię takie klimaty. Zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin