Kuchnia NIEskończona

by - 01:13:00


W kuchni stoi upchnięta walizka narzędziowa, 
w przedpokoju codziennie potykam się o oparte listwy przypodłogowe. 
Chwilowo wszystko znieruchomiało, łącznie z moją weną, do jakichkolwiek działań twórczych.
Taki czas w zawieszeniu...

Korzystając z Waszych doświadczeń zdecydowaliśmy się na płytę indukcyjną i po kilku tygodniach użytkowania, mogę śmiało napisać, że jestem zadowolona.
Gotowanie to dla mnie przyjemność, a sprzątanie po nim odbywa się teraz błyskawiczne.



Oczywiście brakuje jeszcze wspomnianych wykończeń ,
krzeseł, półek, rolety (na którą zrodził się jakiś pomysł),
lampy (?) i czasu żeby resztę ogarnąć.


 Dekoracje zeszłoroczne-znacie ;)


Korzystając z okazji zapraszam wszystkich chętnych na candy, 
zorganizowane na drugim blogu KLIK
Myślę, że osoby kochające kwiaty i upiększające własne cztery kąty, 
będą  zainteresowane.

Spokojnego tygodnia.


You May Also Like

24 komentarze

  1. piszesz że nieskończona, ale już jest tak piękna ze dech zapiera. marzyłam kiedyś o takiej kuchni. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi Twoje słowa cieszą, ale kuchnia wymaga jeszcze dopieszczenia.

      Usuń
  2. Kuchnia jest po prostu piękna! Moje marzenie!

    Pozdrawiam adwentowo.

    Sylwia H.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest ślicznie Kamilo! Tak po mojemu:) I ten dekor nad płytą boski!
    Buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne mebelki! Moje ulubione połączenie bieli i drewnianych blatów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuchnia nabiera klimatu. Bardzo lubię ten zestaw barw, sama w takim mieszkam:) Kiedyś myślałam, że z białymi/kremowymi szafkami będę miała ciągłą robotę. Tak nie jest, a jasna kuchnia od północy, powiększa i rozjaśnia pomieszczenie(tak jest w naszym przypadku).
    Podobają mi się bardzo Twoje świąteczne dodatki i ciekawy dekor, ten nad płytą.
    Całość wygląda ciepło i przytulnie.

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście całe pomieszczenie nabrało światła. Korci mnie żeby podobną kolorystykę przenieść na resztę domostwa.
      Pożyjemy...zobaczymy...

      Usuń
  6. Piekna kuchnia i cudowne detale!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda cudnie, tak przytulnie i zaprasza aby w niej posiedziec:D
    Ja od raku mieskzam w nowym miejscu i a zdarza mis ie potykac o kartony jeszcze i skrzynki narzediowe:) Życzę spokojnych świat!!

    OdpowiedzUsuń
  8. och jak pięknie w tej Waszej kuchni:) bardzo podobają mi się fronty mebli no i te wszystkie dodatki:)))
    najbardziej podoba mi się to, że zdecydowaliście się na te płytki - są świetną ozdoba i jaki klimat wprowadzają:))))
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scraperko, z płytkami było trochę zamieszana. W większości dyskontów asortyment jest żaden, byłam zaskoczona tak nikłym wyborem.

      Usuń
  9. już jest fajnie a jak jeszcze dodasz swoje dodatki będzie uroczo!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamciu, oj jak y nie wiesz ile ty masz. Ja z uchni to mam na chwilę obecna jedynie lodówkę na swoim miejscu-reszte przykrywa kurz. a meble i tak bede miała w przyszłym roku. buuuu
    pienie u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, o lodowce to mogłabym napisać poemat, po wielkich trudach dotarła do nas.
      Kiedyś do tego wrócę...niby nic wielkiego -zakup sprzętu AGD...niby!

      Usuń
  11. Piękna kuchnia Kamilo! bardzo bardzo... bardzo zbliżona do tej mojej wymarzonej, planowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow..jaka kuchnia..sielsko-anielsko:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki cudny blat :) marzy mi się taki... Pięknie wygląda biały piekarnik - w ogóle tak jasno się zrobiło... Przepiękna metamorfoza :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. A jakie rolety? Powiedz proszę, ja nie mam na swoje pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieskończona ? Nic nie widać a czego nie widać tego nie ma. Fajnie jest

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny dekor nad płytą i kuchnia robi super wrażenie;) miłych swiat
    asia

    OdpowiedzUsuń
  17. Moze nieskonczona, ale juz teraz zapowiada sie bardzo pieknie. Piekne kolory, bardzo mi sie podobaja kachelki... naprawde piekna kuchnia! Pozdrawiam i zycze mily i spokojny czas, Jola

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kuchnia!Bardzo, bardzo w moim stylu!i to okno...świetne!!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin