Czas na herbatę

by - 03:50:00


Właściwie to powinnam zacząć pisanie dzisiejszego posta od słów ,że jestem ,,kawoszem,,.
Picie kawy to nałóg- herbata wymaga celebracji.
 Tym bardziej jest mi miło ,że dostąpiłam zaszczytu i zostałam obdarowana przez firmę 
Big- Active.

Tekturowe pudełko kusiło zapachem, jeszcze przed uchyleniem wieczka
(pisałam Wam już kiedyś że, opakowanie jest dla mnie tak samo ważne, jak sam prezent ?).


 A teraz najważniejsze... 
W liście który otrzymałam wraz z przesyłką, nie było najmniejszej wzmianki o publikacji na blogu.
Postanowiłam wspomnieć o herbacie ,ponieważ przeczytałam na jednym z opakowań,
 że oprócz tradycyjnych zestawów można się pokusić i na stronie 
http://mytea.com.pl/ skomponować własne mieszanki.
Wybór jest duży, ceny przystępne i na pewno osoby unikające aromatów znajdą tam coś dla siebie.
 Ponadto przygotowane paczuszki można autoryzować imionami.

No i kto mi powie ,że to nie fajny pomysł na upominek Mikołajkowy?




Do własnego zestawu herbacianego otrzymałam kubek termiczny,
 z którego najbardziej suszy zęby małżonek, złośliwie docinając 
,,teraz zamiast truć się zabielaną sztucznie kawą,  będziesz parzyć w domu napary do termosika,,
Niestety wstyd się przyznać publicznie, ale bladym świtem pierwsze kroki na giełdzie kwiatowej,
 kieruję właśnie do automatu z gorącymi napojami ;)

Przyzwyczajenie, które może czas zmienić?





You May Also Like

25 komentarze

  1. śliczny prezent :) nie znałam tej firmy, ale o oprawę estetyczną zadbali w każdym calu :) ja właśnie jestem herbaciarą :) czasem wydaje mi się, że pije herbat za dużo, no ale na takie dni jak teraz, to nie ma nic lepszego :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie za dużo to ja piję kawy. Herbaty zaczęłam unikać po ciąży (drażniła mnie nawet zapach) po 5 latach wszystko wróciło do normy.

      Usuń
  2. Ale niespodzianka :)
    Ja wole herbate od kawy :)szczegolnie zielone i wlasne mieszanki, juz zerkam na stronke, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Zieloną,, piję zazwyczaj wieczorem ( na zmianę z przeróżnymi ziółkami). Wiem że ,,Earl Grey,, nie należy do najzdrowszych, ale mam swoją ulubiona markę i nie wyobrażam sobie bez niej śniadania ;)

      Usuń
  3. Wspanialy prezent i piekne zdjecia. Herbata nie jest zdrowsza jednak od kawy, obydwa napoje szkodza glownie na zoladek ;-). Ale obydwa sa pyszne...jak im sie oprzec?
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo...na samą wodę to ja się nie przerzucę, soki popijam sporadycznie ;)

      Usuń
  4. aaaaa! Ale szczęściara! też chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham herbate i bardzo zazdroszcze tej rzesyłki - dostałaś same cuda i do tego jakie, pewnie, pyszności :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie pamiętam, kiedy ostatnio piłam herbatę... Wciąż kawa lub chłodne napoje typu apfelschorle... Może dziś wieczorem sobie zaparzę- skuszona tym blogowym wpisem;-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak moja siostra...ale chociaż kawy się czasem ze mną napije(herbatę cedzi przez zęby).
      Jesienią i zimą takie napary najlepiej smakują , koniecznie zarezerwuj wieczór na tą chwilę relaksu.

      Usuń
  7. Chętnie wypijam filiżankę dobrej kawy, chociaż jestem kawoszką od bladego świtu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie fantastyczny pomysł na prezent :-)
    Kupiłam w tkmaxxie śliczne pudełko na herbatę, zaraz wypatrzę sobie do tego coś pysznego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dogorynogami, o tak zapomniałam o tkmxxie! Poszukuje fajnych puszek, kuferków -również na prezent.

      Usuń
  9. Kamilko ja również kocham zieloną herbatkę. Piję od zawsze :)

    I prosze koniecznie zajrzyj do na bloga przy okazji świeżego posta jaki dam bo buźka się Tobie uśmiechnie :)

    ps. ja tez dostaalm tą pzresyłkę :)

    buziaki i miłego wieczorku
    Dorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mili, koniecznie musimy stuknąć się kubeczkami, KONIECZNIE ;)

      Usuń
  10. Super prezent;-)
    Jak o herbaciara z urodzenia strasznie Ci go zazdroszczę.
    Pozdrawiam i życzę smacznego;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dzień zaczynam od kawy z mlekiem, ale w pracy do sniadania herbata obowiązkowa...
    i obudzona totalnie zaczynam dzień :D
    ładną przesyłeczkę dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam herbatę :) sama sobie robie swoja ulubioną mieszankę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też jestem kawoszką, ale staram się ograniczać i w zamian ratuję się zieloną herbatą - naprawdę bardziej pobudza i jest zdrowsza. Z przyjemnością zajrzę na stronkę.
    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny kubeczek i czajniczek, mmm.... cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubie zielona..i tej firmy mam spory zapasik:))...ale jaki cudny ten biały dzbanuszek:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny, czajniczek nabiera mocy zwłaszcza zimą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zdecydowanie jestem kawoszką, ale dobrą herbatkę lubię, szczególnie w taką surową pogodę jak dziś. Te mieszanki bardzo apetycznie wyglądają :-) czajniczek super (też mam ten typ)
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale świetna przesyłka:)))
    cudnie wyglądają ten zestawik:) ja bym chyba na krok nie odstępowała tego kompleciku:)
    ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin