Z pozdrowieniami dla Dagmary ;)

by - 07:54:00


 Moi  Drodzy!
Cieszę się ,że ostatni post stał się pretekstem do  zwierzeń.
Komentarze przeczytałam z ogromną frajdą (szczególnie ten o zupie z kijanek).
Dziewczyny, jaka wyobraźnia w Was drzemie -same wiecie.
Pora ją tylko obudzić, albo zacząć brać przykład z dzieci ;)


Wracając jednak do tytułu (wybaczcie mi tą prywatę)
 Nieświadoma niespodzianki jaka na mnie czeka, zajrzałam dziś w południe do skrzynki.
Obejrzałam dokładnie kopertę i dopiero po przeczytaniu krótkiego liściku, odkryłam nadawcę.
Dagmarko я тебя  люблю !
...skąd wiedziałaś?...
...jesteś jedną z tych osób ,które znam najdłużej w blogowym świecie...
..stokrotne dzięki!...
...za tasiemkę -pamiętałaś...
...obok llookowej Werandy , będę miała przyjemną lekturę na dzisiejszy wieczór...
  
Tylko najpierw muszę wykąpać Luśkę -spacerowiczkę, 
 właśnie znalazłam źródło specyficznego zapaszku ;)



Kwiatki,
 z dedykacją.
 


Słonecznej niedzieli !

You May Also Like

11 komentarze

  1. Chyba nie ma osoby, która nie lubiłaby prezentów :) Kolory na zdjęciach- przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne bukiet:-) I lekturki masz idealne!pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niespodzianki są bardzo przyjemne...Piękny bukiet - urzekł mnie wazonik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaty wspaniałe. Jeden bukiet i całe wnętrze nabiera szczególnego charakteru...
    pozdrawiam!
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że jest ktoś, kto myśli podobnie ;)

      Usuń
  5. Piękny bukiet uwielbiam świeże kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam Waszą Luśkę - już pisałam chyba w jakimś kometarzu, że przypomina mi psiaka, jakiego miał kiedyś Pascal w Pascal po prostu gotuj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bukiet jest niesamowity!:))
    wspaniały klimat wprowadził w Twoje wnętrza.
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny bukiet.
    Pozdrawiam serdecznie z dwoma śmierdzącymi sierściuchami pod nogami :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe bukiety - ten - chyba kapuściany szczególnie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a mialam sie Mame juz pytac czy wyslala hehe, bo byla u mnie na kilka dni to poprosilam o wysylki takie tam... Fajnie, ze radosc Ci sprawilam, dziekuje za bukiet iscie fioletowy!!! buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/