To już -dzieści...

by - 09:57:00


Kilka miesięcy temu,
wysnułam baśń na temat swoich, okrągłych urodzin.
Miało być hucznie, imprezowo...
...a w rezultacie obyło się bez całej, szampańskiej maskarady...


 ...W piątek zamiast zastanawiać się jaki biszkopt upiec, 
zamówiłam tort w zaprzyjaźnionej cukierni,
chwyciłam Olkę pod boki i poszłyśmy do parku , szeleścić liśćmi...
...podobno rocznice skłaniają do refleksji (?)...

A propos ciasta...
Sprzedawca wiedząc o tym że, mam córkę,
 dopytywał, czy to słodkie cudo kupuję dla niej?
Jakby tylko małe dziewczynki miały prawo do różu  ;)




 Gdyby nie ten tort,
 pewnie znikłby dylemat, kogo nim poczęstować?
Okoliczności tak się na siebie nałożyły, 
że w sobotni wieczór, z trzęsącym się ciastem na kolanach, pędziliśmy przez Wrocław.
...jak to dobrze ,że mam rodzeństwo...
...siostry -bliźniaczki -niezastąpione...
...zawsze (podkreślam to) zawsze, mogę na nie liczyć...

..bo chodź w dobie internetu, o kontakt z drugim człowiekiem o wiele łatwiej,
to coraz dalej nam do siebie...




 Nie obyło się bez małych niespodzianek.
...Często prezenty wywołują u mnie radość, ale i zakłopotanie...
...o wiele lepiej czuję się w roli wręczającej...
... zanim ochłonę, przypominam sobie ,że nie podziękowałam...
...tak od serca...



,, Zawsze trzeba wiedzieć, kiedy kończy się jakiś etap w życiu.
Jeśli uparcie chcemy w nim trwać dłużej niż to konieczne,
tracimy radość i sens tego,
co przed nami. ,,
/P.Coelho/

You May Also Like

32 komentarze

  1. Sto lat w takim razie! 30 lat to piekny wiek, chcialabym miec znowu tyle lat..
    Piekny tort i prezenty, i zdjecia:-)
    pozdrawiam i sciskam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamilko, samych radości i jak najwięcej powodów do uśmiechu :D
    po prostu, bądź szczęśliwa kobietką !!!
    torcik wyglada smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj
    sto lat!
    Spełnienia marzeń a wokół samych przyjaznych, kochających, dobrych ludzi.
    Piekny tort!

    OdpowiedzUsuń
  4. Refleksyjnie.... pozostaje mi tylko zyczyc samych szczesliwych chwil i slonecznych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Ja mam urodziny 14.10 8) Odbyły się bez tortu i imprezy. Ale z tej okazji ścięłam włosy. Na krótko.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie to napisałaś :))) u mnie szykuje się impreza a tez wolałabym iść na nią aniżeli przygotowywać ale słowo się rzekło, kobyłka u płota:))) torcik mnie powalił. istne cudooo!! prezenty świetne
    gratulacje moja droga i całuski z okazji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamilo, wszystkiego pięknego, radosnego i zawsze z dozą młodzieńczości! Aha, i różowych okularów zawsze pod ręką. Sto lat! :)
    Nie wiem czy trzeba podsumowywać etapy, przecież te cyfry są dla nas symboliczne, ale jeśli potraktujemy to jako wewnętrzną analizę to może się przydać. :)
    Powiedz, czy tort był pyszny. Jest tak pięęękny, że Ci go pozazdrościłam. Zdradź co to za cukiernia (ja też z Wrocławia jestem).
    pozdrawiam ciepło!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko , tort orzechowy był naprawdę smaczny. Chodź przyznam ,że obawiałam się marcepanowej dekoracji...najwspanialsze ,że zapach przywołał wspomnienie ciasta z 6 urodzin.
      Wtedy też całość dekorowały słodkie , różowe różyczki-mam nawet zdjęcie;)

      Usuń
  8. Słowa skłaniające ro refleksji...
    Piękny blog. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego, spelnienia marzen, torcik cudny szkoda ze sie nie zalapalam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kotek
    po 1- NJANAJNAJNAJJAJNAJAN KOCHANIE
    WITAJ W ŚWIECIE DOROSŁYCH I SZCZĘŚLIWYCH KOBIET Z KONCÓWKĄ -ŚCI.
    PO2-JAKA TY GÓWNIARA JESTEŚ, MASAKRA-BO WŁASNIE UŚWIADOMIŁAM SOBIE JAKIE ZE MNIE PRUCHNO
    PO3-BUZIOLE W NOCH-WIELKIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wypraszam sobie ,,gówniara,, !
      Już jestem poważną panią (oby nie za poważną) ;)))

      Usuń
  11. Wszystkego najlepszego, tort jest przepiekny, jakbym miala wybierac to pewnie na taki tez bym sie skusila.
    pozdrowionka
    ps: ksiazka swietna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemieliłam wszystkie książki Coelho, ,,Alchemik,, pozostawił w mojej głowie najwięcej... a może w tamtym okresie, takie słowa najbardziej do mnie trafiały ?

      Usuń
  12. Jestem pierwsza :)
    A wiec,
    Z okazji urodzin życzę Ci:
    - Aby każdy dzień miał kształt Twoich marzeń,
    - Aby Twą drogę ominęły wszelkie troski i niepowodzenia,
    - Abyś przeszła życie w pełni, lecz zawsze pozostała sobą.
    Życzę Ci jak najwięcej takich chwil, w których z uśmiechem na twarzy mogłabyś powiedzieć: JESTEM SZCZĘŚLIWA!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny, okrągły jubileusz:) Wszystkiego NAJ.... Kamilko!!!!!
    Rok Twoich urodzin, to u mnie okres liceum, faza moro, ciężkich butów, kolejna zmiana motoru i wspomnienie cudownych, letnich Bieszczad. Moje dzieciaki cały czas nie mogą uwierzyć, że taka też bywałam :)

    Pozdrawiam i ściskam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiadają ,że ludzie się nie zmieniają ;)
      ...a może życie sprawia ,że zaczynają przytomnieć i częściej skupiają się na tym ,,co wypada,, i ,,co powinno,,

      Usuń
  14. Happy Birthday Kamilko:) Najserdeczniejsze zyczenia przesylam i czestuje sie wirtualnie tym przepieknym tortem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku wspaniały post i wszystkiego najlepszego dla Ciebie! zaczynasz nowy etap, piękniejszy zapewne...
    tego Tobie życzę z całego serducha:))) Tort niesamowite i Lilou z datą - wspaniała pamiątka...
    dobrze jest mieć kogoś bliskiego z kim można dzielić takie chwile. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkiego dobrego :)

    teraz tez coraz częściej łapię się na tym , że w realu coraz dalej nam do siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne słowa na koniec! :)
    Wszystkiego najlepszego MOja Droga! :**** mówisz 30 latek? ;) mój Mąż niedługo będzie tyle miał, ale to już będzie w 2013 w dodatku w jego pierwszy dzień ;)
    Ja też mam rodzeństwo bliźnięta ;) tylko, że siostrę i brata :))) i w dodatku jeszcze jedną siostrę :D
    Uściski wielkie ślę - cieszmy się życiem póki trwa! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale duzo wiesci ....
    Ale najpierw, przede wszystkim
    NAJLEPSZE ZYCZENIA Z OKAZJI URODZIN! :o)

    Jestes rocznik 82?! :o) Super, tj. mam jakis taki sentyment do tego rocznika. Nie pytaj czemu, sama nie wiem.
    MASZ SIOSTRY BLIZNIACZKI?! Bomba! Ale musi i musialo byc Wam wesolo w zyciu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego! :)
    Spełnienia marzeń, tych najskrytszych i dużo, dużo zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudny tort - wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Spełnienia marzeń i uśmiechu na twarzy, spóźnione ale mam nadzieję, że się przydadzą.
    Tort przepiękny... A książka bardzo mi się podobała, po przeczytaniu próbowałam obejrzeć film, ale nie mam pojęcia po co on powstał.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najnajlepszego :)
    Piękny post i piękne zdjęcia, a i prezenty widzę bardzo udane.
    pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnóstwo serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego!Ja przekraczam tą magiczną cyfrę już za 3 miesiące i też na razie mam w planie huczną imprezę, no ale zobaczymy!buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne, okrągłe urodzinki, wszystkiego najlepszego z tej okazji :*
    W tym roku i ja miałam swoje okrągłe, ...dzieści :)
    Masz siostry bliźniaczki??? Ale cudownie :) Niby dwie, a jednak trzy ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Paulo Coelho ostatnio też zapadł w me myśli, coraz głębiej drążąc świadomość by przekazać niejedną tak ważną, oczywistą wiadomość, prawdę, którą nieraz tak trudno dostrzec.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin