Anielski błękit

by - 03:54:00


Zauważyłam, że niektóre z Was biorą udział w zabawie zaproponowanej przez Anię.
Cóż się dziwić , nic tak nie inspiruje jak kolor.
Moim must have tegotocznej jesieni będzie błękit,
 nie taki zwyczajny -anielski...
Podbija tęczówkę i doskonale harmonizuje z ukochanym granatem,
który małymi kroczkami wypiera czerń w prywatnej szafie.




Ten nagły kolorystyczny poryw,
z rozkoszą odnajduję w dodatkach.
Pokój Oli zyskał nowe, niebiańskie atrybuty-aniołka upolowanego na allegro.
W dalszym ciągu marzę o maryjnej figurce,
 może kiedyś sama mnie znajdzie ;)

You May Also Like

12 komentarze

  1. trafisz na swoją figurkę, spokojnie, a odcień błękitu wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale ... błękit jesienną porą - świetny pomysł. Jakie ładne zdjęcie z Tobą. I ta koronkowa bluzeczka...
    życzę Tobie, abyś znalazła figurkę.
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Błętit na przełamanie jesiennych braw! Super pomysł. Ja taki błękit lubię zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny blekit na Twoich zdjeciach, taki rozmyty, pastelowy tez lubie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak... to piękny kolor:) Też lubię bardzo! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny Anioł - moja Madonna też kiedyś upolowana na Allegro. Tam można prawdziwe rarytasy ustrzelić.
    Błękity też kocham !!!
    Kwiaty na Waszym balkonie cudownie rosną, ja jednak nie mam ręki do kwiatów. Zdjęcia z lasu przepiękne.
    Buziaki dla Was

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjadło mi komentarz :)a tyle napisałam. To teraz w skrócie...
    Anioł cudny i kolory też. Ja moją Madonnę też ustrzeliłam na All...
    Buziaki
    P.S.
    Cudowne zdjęcia z lasu !

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie rozbielone turkusy się panoszą ;) a aniołka widzę mamy tego samego ^^ tylko na moim tak śladu czasu nie widać

    Buziaki ślę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia!!u mnie niebieski gości od wiosny do jesieni!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny blog, znalazlam go przypadkiem i juz zostane:-)
    Robisz bardzo dobre zdjecia, zazdroszcze! :-)
    Pozdrawiam cieplo z Italii
    Basia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin