Ale za to niedziela ...

by - 10:16:00


 Potrzebowałam niespiesznej niedzieli-pauzy.
Porannej kawy wypitej jeszcze w łóżku, rodzinnego obiadu z dawką przywiezionych plotek.
W końcu imieniny to święto !





Luz wkradł się mimochodem...
...Goście zatrzasnęli za sobą drzwi
...Olka trenuje cierpliwości wyplatając bransoletki 
...Grześ śledzi wzrokiem zachodzące słońce,
 ja kończę pisanie i biegnę chłonąć ten spokój razem z nimi...

 

Zdjęcia z wystawy do obejrzenia jutro na drugim blogu.
Przepraszam za takie opóźnienie, ale ,,gapcio,,  zapomniał zabrać karty do aparatu i ratuje się nadesłanymi materiałami ;)


Miłego wieczoru !

You May Also Like

12 komentarze

  1. wszystkiego dobrego:)
    dużo szczęścia..
    piękne zdjęcia z nieśpiesznej niedzieli. To lubię najbardziej.
    Pozdrawiam ciepło wieczorową porą

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego, wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  3. I Wam życzę spokojnego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę brak mi niespiesznej niedzieli. Moja była bardzo enrgiczna, tak jak moja córcia :-)
    Spokój widac nawet na zdjęciach.
    Pozdrawiam ciepło, dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pełen relaks w gronie najbliższych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za życzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj
    Wszystkiego co najlepsze.
    Pieknymi zdjęciami nas uraczyłaś!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem taka niespieszna niedziela tez jest potrzebna :)
    Udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego!!!
    Fajnie tak spokojnie spedzic dzien:)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo Radości i ... Kreatywności!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kawkowałam w niedzielę z Kamilą sąsiadką... ale to chyba nie były jej imieniny :) Lekko spóźnione, ale serdeczne i szczere życzenia dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooooooooooo :) ale wspaniale! Mogę się "zrewanżować" życzeniami :) kwiecistego życia Ci życzę :) pachnącego, kolorowego i naturalnego!
    A potrzeby takiej niedzieli rozumiem doskonale...


    P.S. Mój detoks również jest umiarkowany :) przecież w nadmiarze stałby się trucizną ;D

    A te nasze skutki (ja też je czuję!!) są bardzo ważne :) i nieważne czy specjaliści się zgadzają czy nie ;p

    Dziękuję Ci za życzenia urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin