Może morze

by - 03:30:00



Zamysł był taki , 
wpadam do portu i wysyłam szybkie pozdrowienia, zilustrowane nadmorskimi klimatami.


Jednak sytuacja w której znalazłam się na własne życzenie wydała mi się tak groteskowa, że po prostu muszę o niej napisać. 
Siedzę samotnie w jednej z nadbrzeżnych kawiarni, w powietrzu czuć zakończenie sezonu.
Z jednej strony rozleniwieni wczasowicze spacerujący deptakiem i co rusz spoglądający wymownie w moją stronę.
Z drugiej- ja, laptop, aparat,  pies wylegujący się wiklinowym fotelu i czający się na mini ciasteczko, które było dodatkiem do drugiej kawy ;)))
To się nazywa urlop ;)







Wzrok Lusi mówi wszystko -
,, kończ Waść wstydu oszczędź,,


Tak więc kończę i uciekam nacieszyć oczy widokami.

Do miłego !


You May Also Like

12 komentarze

  1. Piękne pocztówki, morskie, moje ulubione :-))
    A turyści być moze chcieli się przyłączyć, hehe :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrażliwość Twoich zdjęć mnie inspiruje. Jesteś cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie komentarze to także inspiracja.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Przepiękne zdjecia.
    Szczególnie ostatnie- cudne.
    pozdrawiam serdecznie.
    Ps. Śliczne japonki

    OdpowiedzUsuń
  4. Widoki rzeczywiście piękne, a jeśli chodzi o historię... to myślałam, że zakończenie będzie zgoła inne, może z morałem... Cóż - pomyliłam się.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje morze tak pieknie nie wygladało :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpoczywaj i zachłystuj się jodem - cudne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pocztówki :) i miło tak siedzieć w nadmorskiej kawiarence w samotności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycające widoki.
    Nie wiesz nawet jak Ci tego morza zazdroszczę;-)
    Moje wakacje tegoroczne wypadają dopiero w październiku.
    Póki co tęsknię za morzem ile wlezie, a w ramach terapii kleję wianki z muszelek;-)
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  9. I bardzo poprawnie :) ciesz się ile wlezie :) Udanego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne widoki ;) rozmarzyłam się ! Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin