Właściwie to wpadam na moment...

by - 03:06:00


Miniona estetyka powraca na ,,salony,,. 
Jest modna w projektowaniu wnętrz, sztukach plastycznych i muzyce. Ostatnio odnoszę wrażenie ,że im bardziej zagłębiamy się w nowoczesność , tym bardziej tęsknimy za tym co minione. 
Czyż nie mam racji?



Przy okazji domowych porządków, zrewolucjonizowałam naszą slaono-jadalnię.
Mianowicie- kawałek materiału, który zmieniał swoje przeznaczeni ( a to miał być nowym siedziskiem, później miał upiększyć leżak ) w  rezultacie stał się obrusem ;)


Ponadto w końcu doczekałam się pudła przypominającego to na kapelusze.
Zawsze marzło mi się takie odrapane, najlepiej skórzane, ale jak się zwykło mawiać
,,jak się nie ma, co się lubi...,, ;)))


I jak by się ktoś pytał ,,po co?,,- zaraz wyjaśnię.
Dla ,,oka,, , by pomieścić kolekcje ,,skarbów,,.
Czasem zastanawiam się właściwie skąd u mnie ta zbieraczą przypadłość
i jak nic na pierwszy plan wysuwa się moja babcia ;)
Uwielbiam u niej grzebać w zdjęciach, starych pocztówkach , na strychu i mogłabym tak wymieniać, wymieniać...



...a tu już radiowa Jedynka  hejnał wygrywa i muszę uciekać bo znowu mnie czas goni ;(

Życzę Wam ciepłego tygodnia, bez pogodowych niespodzianek 
Pa!

You May Also Like

22 komentarze

  1. salon bardzo ładny:) podoba mi się ten pomysł z obrusem:) a pudełko na szpargałki u mnie również zawsze mile widziane. Tym bardziej, gdy tak ładnie się prezentuje:) zaciekawiłaś mnie tymi nutami...
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scraperko, nuty spożytkowałam w jedyny oswojony mi sposób, czyli wylądowały w wazonie ;)

      Usuń
  2. Witaj
    pomysł na obrus- pierwsza klas.
    Bardzo podoba mi sie Twoja lampa .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampa to zeszłoroczny zakup. Na drugie ma ,,niewypał,, ;)
      O ile w alkowach sypialni półmrok sprzyja tetate, to w salonie doprowadza mnie do szału (zwłaszcza zimą kiedy dni są krótsze) . Musze pomyśleć o jaśniejszych kloszach.

      Usuń
  3. Dlatego trendy tak się mieszają... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...zwłaszcza u mnie ;)))

      Usuń
    2. W odpowiedzi na Twój komentarz u mnie:

      Podoba mi się ta teoria / cytat O.Tokarczuk ;) dzięki!

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się ten obrus! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie :) i ta radiowa Jedynka - jestem jej fanką :) w lecie szzcególnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Lato z radiem,, obowiązkowo o tej porze roku ;)

      Usuń
  6. Kamilo! :o) Nic TAK nie przyciaga mego wzroku jak BIALY GLOBUS w Twoich wnetrzach!!! Jestem zachwycona, uzeczona, przejeta - podziwiam i wzdycham doniego i zazdroszcze jednoczesnie . JEST IDEALNY!!! Zdradz mi szybko jak i gdzie sie taki nabywa.
    Pudlo na kapelusz takze jedyne w swoim rodzaju, jednakze ja bardziej od pudel kocham same KAPELKUSZE! :o)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Zachwycona globusem Linka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linko, w kapeluszach wyglądam strasznie , jeszcze chyba nie znalazłam takiego który by pasował ;)
      Globus kupiony kilka miesięcy temu na allegro, poszukaj może znajdziesz coś podobnego.

      Usuń
    2. Allegro? Naprawde to takie proste?! :o) HURA!

      Usuń
  7. Kamilko, pięknie prezentuje się Twój salon. Jest taki... dostojny :)
    Przepiękna lampa, stare walizki, globus, i teraz ten nowy image kącika jadalnianego.
    Milusio :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! dostojnie to on się prezentuje jak wpada do niego chmara dzieci i robią własne przemeblowania. A co tam , też byłam mała ;)

      Usuń
  8. Tak to prawda, chyba juz mamy dosc nowoczesnosci i odkrywamy na nowo przeszlosc...
    Pozdrawiam, milego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem przeszłość wydaje mi się ciekawsza.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. świetne dodatki- dekoracje, ale mi się podoba ta szafa, czy meblościanka... moje klimaty;-)) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafa jest już z nami kilka lat i zapewne teraz wybrałabym inna ... Czasem żartujemy z mężem ,że za jej drzwiami kryje się sypialnia , garderoba i wszystkie te pomieszczenia których nam brakuje ;)

      Usuń
  10. ah te nuty ! dodają świetnego klimatu :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz dryg do dobierania dodatków. Wszystko zgrane na 5+.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Globus mi się bardzo podoba :) i pudło oraz latarenka na półce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin