Arboretum i wyniki CANDY

by - 00:07:00




Grześ doskonale wie, że słowo ,,mecz,, działa na mnie jak przełącznik.
Dlatego pod pretekstem niespodzianki (i jak się później okazało małego szantażu) zabrała mnie do Arboretum.

Ogród Botanicznym w Wojsłwaicach odwiedziłam po raz pierwszy i z całą stanowczością dodam ,
że na pewno tam wrócę (ciekawa jestem pokazów florystycznych które mają odbywać się w czerwcu).
Ponadto to idealne miejsce na niedzielny, rodzinny piknik i oczywiście morze inspiracji dla każdego ogrodnika.


Wspaniały mikroklimat, chodź trafiliśmy na rozkapryszona pogodę.
Padał deszcz, by za moment zaświeciło zdradzieckie, wiosenne słońce, które odczułam na własnych ramionach. Ola obserwując sesję fotograficzną nowożeńców, podchwyciła temat i  musieliśmy bezapelacyjnie pozować;)

Za to w domu  pękaliśmy ze śmiechu, oglądając zdjęcia do rodzinnego albumu.
Bajkowa sceneria i podstarzała para zachowująca się jak nastolatki ;)
Wybaczcie, ale fotorelacje będzie okrojona.




Zainteresowanych Arboretum, odsyłam na  stronę internetową
 Oprócz wykazu roślin które możecie spotkać w parku , znajdziecie tam historie tego niezwykłego miejsca.




I na koniec wspomniana niespodzianka.
Prezenty wędrują do
Raczka
Bardzo proszę Zwyciężczynię o kontakt mailowy i dane do wysyłki.

Dziękuję Wszystkim za udział w zabawie i sposobność odwiedzenia kilku z Was.


You May Also Like

28 komentarze

  1. To jeden z najpiekniejszych ogrodów w Polsce, aż ci zazdroszczę tej wyprawy:)))
    Miłego dnia
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście to wyjątkowe miejsce.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. piękne miejsce i jak zawsze cudne fotografie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. OJ BARDZO CHCIAŁABYM TAM POJECHAĆ...CUDNIE NAM GO POKAZAŁAŚ:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, Wojsławice są przepiękne, uwielbiam tam jeździć, nawiasem mówiąc, Kamilo, popraw nazwę w linku ;) Najpiękniej jest jak zakwitają wszystkie rododendrony!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Annaszo, dziękuję za Twoją spostrzegawczość i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Mieszkajac w Polsce czesto tam jezdzilam.Najpiekniej jest tam wiosna i jesienia.Tesknie za tym miejscem i za calym Dolnym Slaskiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaddis, obiecują że w sezonie letnimm Naszego Dolnego Śląska będzie więcej na blogu.

      Usuń
  6. Miejsce faktycznie piękne :) Raczkowi gratuluję ! Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia! :)
    Dziękuję za świetną zabawę, gratuluję Zwyciężczyni :)
    Udanego tygodnia! :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycający ten ogród.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały ogród! Raczce gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Wojsławice :) zwykle jestem tam w drugiej połowie maja - bo najwięcej rododendronów kwitnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas mojego pobytu w ogrodzie, większość rododendronów miała nabrzmiałe pąki, ale za to nowo powstała aleja bzów zachwyciła mnie cudownymi odmianami.

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia .Zapraszam na mojego bloga. ola fi

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie tam! uwielbiam takie miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ogród:) aż muszę sprawdzić czy to bardzo daleko ode mnie:))))

    Właśnie dziś wróciłam z majówki na Warmii zaglądam do Ciebie a tu taka miła niespodzianka:))))Cieszę się szalenie bo pierwszy raz udało mi się wygrać cukierasa:))))Wysyłam dane na meila...i wkrótce u mnie bedzie Candy:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. AAH. jakie piekne miejsce ! MAGICZNE. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za miła zabawę, gratulacje dla zwyciężczyni. Piękne miejsce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne miejsce! Dziękuję za zabawę i gratulacje dla szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdeczne gratulacje dla Raczki. Dziękujemy za zabawę :) Miejsce na prawdę piękne i klimatyczne. Aż Wam zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zabawę i Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie arboreta są bezcenne.
    My jeździmy co roku oglądać rododendrony w starym arboretum koło Poznania.
    Wszystko zarośnięte bluszczem, pełno funkii i tajemnicy.
    Oj bardzo lubię takie miejsca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , za cenną informację, jeśli będę w tamtych stronach nie zapomnę odwiedzić.
      Ściskam

      Usuń
  20. gratuluje ;)

    tez bylam w tym ogrodzie, cos pieknego ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo interesujące miejsce :)
    Ma specyficzny klimat i chętnie bym się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin