Spełnienia marzeń!

by - 23:20:00


Wspominałam ,że w kwietniu okazji do świętowania nie brakuje ;)
Obudziliśmy solenizantkę słowami

-Ola wstawaj, jakiś pies próbuje zjeść twój tort!



Dostałam przykazanie ,że ciasto urodzinowe ma być, cytuję ,,pieskowe,,
Wydawało mi się,że najłatwiejszą możliwością jest zrobienie figurek z masy plastycznej, ale moje dziecko stanowczo zaprotestowało ,,tort ma być smaczny,, ;)
Do przełożenia wykorzystałam (polecany przez ilę) krem chałwowy.



Były zachwyty i radość przeogromna!
               Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak mnie to cukiernicze przedsięwzięcie stresowało ;)


 A na dokładkę...
,, Przyjaciele z kieszonkowa,,  ;)


ps. Żałuję ,że nie umieściłam w kadrze zazdrosnej Luśki, próbującej wdrapać się na łóżko ;)


You May Also Like

22 komentarze

  1. wszystkiego najlepszego dla córeczki, torcik jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat małej Jubilatce!!!! Tort.... wygląda pysznościowo!!! Gratulacje dla zdolnej Mamy :))

    Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia marzeń dla córeczki!!! :) Torcik wyszedł pięknie, sama też niedawno robiłam chałwowy torcik. Był BARDZO słodki, ale jaka byłam z siebie dumna, że wyszedł :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Olciu kochana, wszystkiego co najpiękniejsze w życiu młodej kobietki, zabawy, uśmiechu, beztroski i duzo dużo miłosci. Ach, i żebyś nadal była tak rezulutną i ciekawą świata osóbką, której spostrzeżenia potrafią zadziwić niejednego dorosłego "wszystkowiedzącego":) Buziaki od ciotki Any i młodych w postaci Matusi i Antoniego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla jubilatki!!!Niech dzisiejszy dzień będzie pełen uśmiechu i słońca!
    Buziaki od Lenki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Naj Naj dla solenizantki:) tort wygląda smakowicie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny torcik :)
    Wszystkiego najlepszego dla Oli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tort wysoce odpowiadający obowiązującym trendom.
    Pastelowy!
    Śliczny.
    Ola, złota dziewczynko, cudownego dzieciństwa, słodkiego, radosnego i pełnego miłości :-))))
    Internetowa ciocia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. spełnienia marzeń dla solenizantki ;) ! i tort musiał być bardzo smaczny, bo wygląda apetycznie :) bardzo aż za bardzo ;p ! pieknie, pastelowo w pokoju jubilatki :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego dobrego!! Piękne, klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego Olu!
    pozdrawiam Was

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego Najlepszego dla Oleńki:)))))
    Tort wygląda na prawdę smakowicie...mmmm..

    OdpowiedzUsuń
  13. Sto lat dla przemiłej jubilatki !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny, właśnie czytamy Wasze sympatyczne komentarze i obie popadamy w samozachwyt;)
    Z całego serca, dziękujemy za każde słowo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego dla jubilatki! :-)
    Spełniania marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tort bardzo piekny :) W smaku pewnie przepyszny :) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego dla Oli! :) Tort cudo!
    Nie wiem ,czemu wcześniej do Cb nie trafiłam, nadrabiam zaległości i dołączam do grona stałych podglądaczy
    udanego, słonecznego tygodnia!
    P.S. Muzyczka w tle jest świetna ! ✿ܓ

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny torcik! Wszystkiego NAJ dla Oli :))

    OdpowiedzUsuń
  19. A został jeszcze kawałeczek??? Prześliczny tort, taki pastelowy! Taka miłość do psów nigdy nie mija. Mam koleżankę, która zawsze była "psiarą". Pracowała w schronisku, a dzisiaj w przedszkolu, ale mówi, że jakby ją z powrotem przyjęli do schroniska, rzuciłaby wszystko!

    Buziaki wielkie dla Solenizantki, choć spóźnione, to szczere i gorące!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. llooka, zdążyłam się do tej psiej mani przyzwyczaić. Nie dziwi mnie już garderoba z psem, wyprawka szkolna z psem...to i tort musiała być ,,pieskowy,, ;)
      Ciekawe co z tej mojej pociechy wyrośnie, ważne żeby była szczęśliwa.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/