Zielono mi

by - 07:49:00


Zważywszy na to że zaspałam, dzisiejszy dzień wcale nie zapowiadał się optymistycznie.
Wybiegłam z domu bladym świtem, w najgorszej z możliwych wersji 
(czytaj bez grama makijażu, z jeszcze mokrymi włosami).
Zakupy, księgowa i jedna myśl jak drogowskaz-kawa!
Po powrocie, przekręcam klucz w drzwiach i już wiem ,że muszę z powrotem zbiec po schodach...
W sklepie -kolejka,
kolejka-trenuj cierpliwość.
Zagaduje mnie jakiś starszy pan pytając, czy to koniec świata?
 ( ludzie w dziwnym amoku napychają kosze po brzegi)
Odpowiadam uśmiechem i zaczynamy rozmawiać.
Po kilkunastu minutach wiem co to morska odprawa, jak wyglądały pochody majowe ( o których  rzekomo ,,nie mogę pamiętać,, bo pewnie wtedy mnie jeszcze na świecie nie było,,).

Wychodzę z paczką kawy pod pachą, słońce jest już wysoko ... 
...za sprawą staruszka, poczułam się o 10 lat młodsza
-bez makijażu;)
.


W domu cicho, ciepło, rodzina gdzieś się rozbiegła.
Był czas na porządki, pochowałam wielkanocne dekoracje, by zrobić miejsce dla nowych.




Kolejne poduszki.


W ubiegłym roku zamarzyła mi się latarenka.
Szukałam, dopytywałam... i proszę niespodziewany zakup!



Powiem po cichu że ostatnio mam farta.
Wczoraj upolowałam coś wyjątkowego.
 Jak tylko do mnie dotrze, na pewno pokarzę Wam co to za skarb.




Do miłego...

You May Also Like

24 komentarze

  1. Piękne zdjęcia. Miło się ogląda. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u Ciebie, zielono...i TE DODATKI!!! Jestem bez pamięci już zakochana w Twojej tacy i lampionie! i donicy jeszcze! skąd takie cuda bierzesz Kochana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wszystkie te rzeczy to wypadkowa mojego zbieractwa;)

      Usuń
  3. Przepiękne ujęcia... a pierwsze zdjęcie mnie powaliło.. gałązka w tym wazonie wygląda świetnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malino ostatnio coraz częściej przekonuje się do sztucznych dodatków , bo i jakość ich jest coraz lepsza. Gałązka udaje magnolie ;)

      Usuń
    2. Ona jest sztuczna??????? Jestem w szoku! Wygląda przepięknie :)

      Usuń
  4. Cudowne aranżacje Kamilko :)
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  5. Taca przebiła wszystko, jest cudna !
    Miłego świętowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taca jest u mnie od ubiegłego roku, tylko wcześniej nie było okazji by ją wyeksponować.
      Wiesz, że komplement z Twoich ust, to szczególny komplement;)

      Usuń
  6. Piękne dekoracje:) tak zerkam na komodę a u mnie jeszcze jajka stoją...o matko...się ociągam...ja wczoraj byłam u fryzjera i podobno odjęłam sobie trochę lat...podobno...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczku, na moich drzwiach wisi jeszcze wianek z pisankami, może dzisiaj zmajstruję zastępstwo.
      Jako mama absorbującego maluszka, jesteś w 100% usprawiedliwiona.

      Usuń
  7. Cudna latarenka. Jutro jade na starocie. Też będę polować. Czasami przypadkowe rozmowy mogą byc bardzo ciekawe, czasami ... jesli nie sa użalaniem sie na polityków.
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, również zacieram ręce (w pierwszą niedzielę każdego miesiąca w moim mieście odbywa się targ staroci) liczę na to ,że piękna pogoda przyciągnie wielu wystawców.
      ...co do grząskiego tematu jakim jest polityka, masz całkowitą rację.

      Usuń
  8. Moi adoratorzy to głównie panowie do lat ośmiu i powyżej osiemdziesięciu...;)
    Ale humor poprawiają!
    Taca z różnościami-cudna!
    Swieczników-zazdroszczę!;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci starci adoratorzy często wprawiają mnie w zakłopotanie , za to ci młodsi -zawsze rozczulają ;)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  9. Alem CIEKAWA twóich łowów. Dziekuje Kamilko- piękne zdjęcia. Przyda mi sie choć troche słonca na fotkach, bo u nas siapi deszcz - masakrix.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hannah, a u mnie słońce rozlało się po całym mieszkaniu.
      Niebawem pokażę co to za drobnostka;)

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia!! a pierwsze to powaliło mnie na kolana, gałązka magnolii prezentuje się bosko :))
    czasem zdarzają się takie dni Kamilko ale one mijają i przychodzą te dobre czego i Tobie życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kompozycje i piękne zdjęcia. Latarenka prześliczna, gdzie taką upolowałaś?
    A gałązka magnolii wygląda jak żywa, zastanawiał mnie tylko brak wody.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IVONN, tworząc kompozycje z kwiatów sztucznych i na brak wody znaleziono lekarstwo. Podobno jest specyfik , który po rozpuszczeniu tworzy taflę w wazonie i całość wygląda jak prawdziwa namiastka natury. Jednak tak bardzo nie zamierzam eksperymentować.
      Ściskam

      Usuń
  12. Fantastyczne jest to zdjęcie lasu - czanro-białe w czarnej ramce!
    A latarenka faktycznie cudowna. Że też ja nie mam szczęścia do takich skarbów... :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin