Zapraszam wiosnę !

by - 05:21:00


Wraz z wiosną pojawia się tęsknota za kolorami, zapachami.
 Zanim jednak mieszkanie przyodzieje w wielkanocny, kwiatowy kobierzec, 
nieśmiało zapraszam pierwszą z pór roku,
w swoje  skromne progi.


Ptaszek jest prezentem od Jolanny 
uwięziłam go pod starym kloszem i tym samym powstała sezonowa dekoracja.


Kolejna moja słabość -poduszki;)
Kanapowa kolekcja powiększyła się o graficzny egzemplarz-uszyty przez małżonka.


 Platycerium (roślina potocznie zwana ,,łosimi rogami,,) -to tak dodatkowo w temacie słabości ;)


Identyczna poducha będzie do wygrania w candy , na które powoli zbieram fanty.


 Pozdrawiam Was serdecznie i
uchylę rąbek tajemnicy,
 że już niebawem zaproszę Was do zabawy z IKEA.

You May Also Like

13 komentarze

  1. Uwielbiam Twoje eleganckie i subtelne dekoracje, wystarczy wazon i gałązki forsycji... a jaki efekt!
    Z IKEA i ja będę działać ale narazie słoneczko musi wyjść:).Poducha prześliczna, a zastanawiałam się jak wykożystać ten materiał, teraz już wiem:)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ila świetnie, z wielką przyjemnością obejrzę Twoje stylizacje.
      p.s. W wazonie pomalutku zaczynają zielenić się gałązki, ale to z pewnością nie forsycja;)

      Usuń
  2. Pięknie u Ciebie.
    Myślę, że wiosna pojawi się lada dzień;-)
    Bardzo lubię Twoje wysmakowane dekoracje.
    Poducha zachwycająca. Też za nimi przepadam.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Florentyno, jak mantrę powtarzam sobie patrząc przez okno, że w weekend wskazówka na termometrze podskoczy do 16C ;)

      Usuń
  3. OO! Widzę, że mnóstwo bloggerek bierze udział w akcji IKEA :-)
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja zaprosiłam gałązki do domu żeby wiosenkę zachęcić do przyjścia :)
    u Ciebie juz sa akcenty - od razu radośniej ;)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ładnie u Ciebie :) te wszystkie drobiazgi wprowadzają bardzo miłą atmosferę :) a poducha męża super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie u Ciebie.
    Ja też znoszę gałęzie do domu i wsadzam je w wazony i rozwiosenniam dom :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki uroczy ptaszek pod kloszem :) pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezły duet z mężem tworzycie!:-) pozdrowionka Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Już się nie mogę doczekać listków na drzewach... Pięknie zaprosiłaś wiosnę do siebie. U mnie kiedyś było dużo "Łosich rogów", ale wyszły;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak patrze na Twpje zdjęcia, to mi sie przypomina piosenka , którą śpiweam ostatnio z dziećmi w przedszkolu - I po tym można od razu poznać, że wiosna jest tuż tuż :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin