Przedwiośnie

by - 01:20:00


Fruwające  po sobotnim koncercie latawce ze śmieci, wcale nie zachęcały do wyjścia z domu.
Jednak wystarczyło przebiec kilkanaście metrów 
a naszym oczom ukazał się krajobraz całkiem inny od miejskiego.



Taka myśl zaświtała mi dziś rano.
Gdybym była posiadaczką czarodziejskiego pierścienia 
(pamiętacie stary polski serial dla dzieci, zatytułowany ,,JANKA,, ?)
to z pewnością zaklęłabym to słońce ,żeby w końcu zaczęło świecić naprawdę!


Nie lubię deszczowego przedwiośnia, i nawet kolorowe kalosze nie są w stanie podważyć tego stwierdzenia!

You May Also Like

11 komentarze

  1. Wiosna, wiosna, wiosna ach to TY :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie pomogę w czarowaniu..ja też bym chciała już wiosnę...wspaniały blog:) będę zaglądać:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak widzę, że było u Ciebie ładniej niż u mnie. Cały dzień w deszczu... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamilo! U mnie swieci jak glupie dziesiaj! Wysylam troche do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już na samą myśl o kwiatach (które ostatnio pokazywałaś na blogu) czerwienię się z zazdrości;)

      Usuń
  5. wiosna juz tuz tuż... piękne zdjęcie Waszej rodzinki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz bardzo piękne zdjęcia, takie nastrojowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za komplement , jest mi niezmiernie miło.

      Usuń
  7. Kamilko, a co stało się z Floralnym Przeobrażeniem, pewnie o tym pisałaś, ale przegapiłam.
    Macie piękny portret rodzinny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin