Jeans

by - 01:55:00


Odkopywanie zeszłorocznej i kompletowanie tegorocznej garderoby czas zacząć!
Wyciągając letnie sukienki z szafy, myślałam o plaży, zielonym leżaku, do momentu aż ten błogi stan zniwelowała para jeansów .
Znacie ten test?
Najpierw wciskamy w spodnie jedną nogę,
potem drugą,
a potem dziwimy się dlaczego  guzik nie chce się dopiąć ? ;)



Najwyraźniej łudziłam się faktem ,że waga jest popsuta ;)
Sukienkę roboczą  również ubrałam ,,na wdechu,, i przyrzekłam sobie że zaczynam zdrowotny falstart.
2 razy w tygodniu godzinna dawka ćwiczeń, 
kompletujemy z G. sprzęt rowerowy i niebawem połączymy przyjemne z pożytecznym,
Olka dostała od ortopedy nakaz chodzenia na basen więc przy okazji skorzystamy na tym Wszyscy.



 Uwaga trenuję silną wolę !

You May Also Like

24 komentarze

  1. Łe no wiesz chcesz żebym popadła w kompleksy? :P
    Wyglądasz świetnie!!! :)
    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dagmarko wiesz mi, że to nie kokieteria i mam ogromny problem z wciśnięciem się w fatałaszki z poprzedniego sezonu.

      Usuń
  2. U mnie też akcja - odchudzanie. A może raczej zdrowsze żywienie i więcej ruchu.
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości.
    Ja mam bardzo słabą silną wolę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! zdrowe żywienie i więcej ruchu...z dietą niestety( na skutek problemów zdrowotnych ) muszę bardzo uważać ;)

      Usuń
  3. Podobno basen i plywanie dziala najlepiej:) Rowery to tez niezyly sposob. A nie myslals casem o rolkach? Ja wlasnie sobie zamarzylam rolki na poczatku marca i tak mysle nad nimi i mysle.....
    Buziole sle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rolkach zupełnie zapomniałam...kto wie ? jak pogoda dopisze?

      Usuń
    2. Kurcze, właśnie przeczytałam jeszcze raz mój komentarz i za głowę się złapałam:-/ Przepraszam Cie ogromnie za te literówki... wstydzę sie bardzo:)

      Usuń
  4. Kamilo.... najlepiej kupić nowe ciuszki, choć potrenować silną wolę możesz jak najbardziej ;-) A w ogóle jeans się kurczy ;-)

    Uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde wytłumaczenie jest dobre ;) Nie wiedziałam ,że jeans się kurczy?

      Usuń
  5. A z czego Ty się chcesz odchudzać moja droga, jak widzę, że figurka jak u modelki! :) No ale sport jak najbardziej - dla zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mnie teraz koleżanka rozśmieszyła ;)

      Usuń
  6. uuu Kochana, Ty to laska jesteś jakich mało, ja to się muszę napocić żeby ten cały balast zrzucić...więc jest dietetyk i ćwiczenia...ech...dlaczego tak latwo się tyje, a tak ciężko chudnie??:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak,to jest nasz odwieczny problem,zwłaszcza po okresie zimowym...
    Kochana,cudne rajstopki i kolorek lakieru,takiego jeszcze nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula, rajstopy to taki dawny , przypadkowy zakup, ale coraz częściej przekonuje się ,że trafiony ;)

      Usuń
  8. ;) zamiast dwa razy po godzinie polecam codziennie po pół godziny lub po 20 minut :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja juz czekam na rower..ale gdybym miała taka figurę....byłabym szczęśliwa:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qurko, moja dewiza życiowa podpowiada mi ,że szczęście nie ma z tym nic wspólnego;)
      Trochę czasu zajęło mi przeprogramowanie własnych przekonań.

      Usuń
  10. Aaaaa boję sie wagi po zimie :)) masakra będzie wiem to ,niestety :)
    trzymam kciuki za Twoja silna wole i motywacje :))
    buziole :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato daleko , więc jest jeszcze troszkę czasu na małe zmiany ;)

      Usuń
  11. A ja trenuję razem z Emilką.Bez wytchnienia :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ,że taki trening jest niezwykle efektywny ;)))

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin