B&W

by - 01:32:00




Próbując przemieścić się z punktu A do punktu B podczas ostatniej śnieżycy, zmuszona byłam wybrać
 pociąg, jako jedyny (dostępny) środek transportu potrafiący sprzeciwić się zimie.
Dzięki temu przypomniałam sobie jak wspaniale jest chłonąc bezkresne, linearne obrazy, gdzie jedynym ruchomym elementem są dzikie zwierzęta.




Odcienie niemego kina, były mi zawsze bliskie,
współcześnie hasłem przewodnim minimalistów jest  również brak koloru.
W takim zestawieniu trudno o gafę, a w prywatnej garderobie działa troszkę jak pancerzyk ochronny.



Jako ciekawostkę napiszę Wam, że w Chinach (w przeciwieństwie do kultury chrześcijańskiej) to właśnie barwa bieli jest symbolem żałoby i śmierci.


 Czerń natomiast oznacza tajemniczość i dramatyzm,
często nazywana ,,kolorem konserwatystów,,.



To jedno z najbezpieczniejszych połączeń i chyba dlatego tak bardzo je lubię ;)



You May Also Like

12 komentarze

  1. elegancko, tajemniczo i zmysłowo - to mi się kojarzy gdy patrze na Twoje zdjęcia.
    POZDRAWIAM CIEPŁO

    OdpowiedzUsuń
  2. pięne zestawy:)) piekne zdjęcia...dlatego Chińczycy m.in.nie maja zaufania do naszych lekarzy...w białych kitlach:))-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mnie rozbawił Twój wniosek, sama bym na to nie wpadła ;))

      Usuń
  3. Piekne stylizacje i piękna muzyka w tle...ja też lubię biel i czerń razem - cudownie współgrają...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię zestawienie b&w, jest spokojne i zarazem pozbawione nudy. Eleganckie, szykowne i piękne, co widać na załączonych fotkach.
    Dla mnie faktycznie czerń to kolor tajemnicy zwłaszcza, że jest ich tyle odcieni.

    Uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. A czerń i biel jest taka elegancka ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nastrojowe zdjęcia. Lubię czerń, nieraz z małym akcentem białych pereł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. też lubię to połączenie. W zdjęciach, wnętrzach, w ubiorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pociągi, zmuszona jestem nimi codziennie podróżować i uwielbiam tą chwilę w ciągu dnia:)) no chyba,że czekam na mrozie na niego...piękne zdjęcia!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ten zestaw zawsze się sprawdza i dlatego się nie nudzi i jest uniwersalny i ma w sobie elegancję ;))
    fajne zdjęcia ;))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zdjęcia w czerni i bieli. Taka właśnie jest zima biało-czarna...Może dlatego jest też zimno?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin