Wieczorem

by - 01:50:00

 Wieczór jest synonimem wolności
i sceną na której spełniają się nasze małe przyjemności.


Jest czas na długie leniuchowanie w łazience.
Czas na książkę i  inne luksusy.



                Jest czas na wino, które smakuje wyborniej, niż te wypite w  obecności nieletniego obserwatora.
        Wczoraj nieletni obserwator miał dyspensę i mógł oglądać wyczekany film (o psie, a jakże!).



I nawet ,,stepująca,, pralka,
(która swym dźwiękiem sygnalizuje, że wyzionie ducha wcześniej niż nastąpi koniec świata )
nie popsuła mi nastroju.


             p.s. Biorąc pod uwagę dzisiejsze ,,światełko do nieba,, zapowiada się kolejny wyjątkowy wieczór.
Takiego Wam życzę !

You May Also Like

14 komentarze

  1. Fantastyczny klimat. Wprost idealny do wewnętrznego wyciszenia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Romantycznie:) Ja również uwielbiam celebrować takie chwile... wino wygląda pysznie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze kirdy tu zagladam jestem zauroczona zdjęciami... :) Te są bardzo klimatyczne, nastrojowe i romantyczne... uwielbiam takie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło przeczytać ,że nastrój się udziela.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak udziela sie ten nastroj, mi rowniez, mimo pory typowo obiadowej ;o) juz czekam podobnego wieczoru (tylko to dla mnie to nie bedzie juz dzis wieczor, bo jeszcze troche pracy przede mna ale juz wkrotce, juz wkrotce zaczne kolekcjonowac podobne wieczory, tylko oddam prace, tylko sie obronie :o)).
    Pozdrawiam cieplo,
    Linka

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie, nastrojowo, spokojnie. Też lubię te chwile gdy Szymon śpi a my mamy czas dla siebie.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamilko, ze zdjęć i opisu "bije" niesamowity spokój, cisza i rodzaj totalnego odprężenia...
    Zastygłam na chwilkę w Twoich klimatach :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś czarodziejką...klimacik do tego ta muzyczka...Chyba naleję sobie wina i wypiję z Tobą;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytając Twojego bloga Kamilo ciepło się robi na sercu. Tak, jakbyś wiedziała co dla mnie ważne, wytęsknione..

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiedziałam że wieczór będzie wyjątkowy, chociażby za sprawą Waszych komentarzy.
    Jest mi naprawdę bardzo miło(to nie kokieteria).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niedawno pisałam o takim właśnie wieczorze. Przy kominku, winie, ciszy, spokoju, miłej atmosferze, świecach ...
    Sama wiesz.
    Też lubię i dzisiaj też tak mam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za miłe słowa:)Ciekawy i nietuzinkowy blog prowadzisz. Piękne zdjęcia i ciekawa zwięzła formuła. Z przyjemnością zagoszczę na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie za chwilkę wyłączam komputer, a odpalam świece....potrzebuję takiej właśnie chwili... pozdrawiam wieczorowo..

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak... wieczory bywają boskie... :) dosłownie :) co rano na nie czekam :)

    P.S. Kamilo :) właśnie! To jest to czego mi brakło w moim tekście :) one się nie ubierają tylko przebierają... oczywiście w moim odczuciu i pewnie nie wszystkie... ale niestety wydaje mi się, że większość tak zwanych szafiarek...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin