Każdy ma jakiegoś bzika ...

by - 02:44:00


...każdy jakieś hobby ma.
Ola kocha psy,wszelakie
i te pluszowe

 .... duże i małe 
... i te łagodne i te groźne (jak twierdzi nieszczęśliwe).



Strzępki rozmowy, usłyszane podczas zabawy dwóch dziewczynek
OLA -przepraszam że nie przyszłam na występ, ale mój pies miała anginę
MAJA- ja też nie byłam, bo mój pies miał angielski


Ulubione lektury do poduszki to te o psich bohaterach.
Psi bohater obok poduszki również.


Dzisiejsza fotorelacja powstała z potrzeby chwili. 
Sprzątałam olinkowy pokój i gdy tylko robiłam zwrot o 30 stopni, coś szczekało mi pod nogą (to nie Luśka).
Jak widać na załączonych obrazkach psi wirus w fazie nieuleczalnej  ;)


A na zakończenie gadżet który rozbawił mnie do łez.
Jakiś czas temu,  ciocia (która jest numerem 1 wśród dorosłych kompanów do zabawy)
stworzyła w duecie z Olką pewną grę.
Zadaniem domowym Oli było zaprojektowanie okładki .
Jak widać ktoś tu temat potraktował bardzo dosłownie ;)




You May Also Like

15 komentarze

  1. ojoj! jak uroczo! dlaczegóz mnie wczesniej u Ciebie nie było?:)pozdrawiam. PS. Piękny artystynie uroczo przesiakniety blog:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo obserowoałam a mnie wywaliło ostatnio:( ale szczęsliwie odnalazłam się znowu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jak nasze dzieciątko się czymś interesuje. Całkiem pokaźna ta Olinkowa kolecja:)
    Mój Filip namiętnie zbiera dinozaury, już nie raz wbiły mi swoje kolce w stopę:).
    Pozdrawiam ciepło!
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. -witchqueen-
    Jest mi niezmiernie miło, że jesteś.
    Poprzedni blog nie istnieje, nowy jest kontynuacją starego ;)

    -ila-
    Amen ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No widzę że kolekcja psiaków jest pokaźna :) A ostatnie zdjęcie super :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne to psie hobby :-)Moja Marcelka z własnej inicjatywy jeszcze nic nie zbiera (bo ma 7 miesięcy), ale ja zupełnie nieświadomie znajduje dla niej wszystko co ma ...biedronki. A moja niunia ma "ksywkę" Biedronka.
    Pozdrówka dla Was Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak miło, że tutaj trafiłam :)
    No i taki post sie trafił :) Moja córeczka zaszczekała radośnie na widok tych zdjęć! W domu mamy podobną psią kolekcję, a oprócz tego posiadamy w domu całą hodowlę niewidzialnych szczeniąt. MiMi zabiera je po prostu wszędzie ze sobą i wszystko razem z nimi robi! Najlepsze jest to, że w całym mieszkaniu rozkłada dla tych szczeniąt jedzenie i trzeba slalomem po pokojach chodzić, bo inaczej co rusz coś chrupie pod nogą, a to ciasteczko, a to chrupek itp. Na całe szczęście ostatnio zapamiętałam gdzie zazwyczaj zostawia im pojemniki z jedzeniem i udaje mi się uniknąć wypadków :) Pozdrawiam!
    P.S. a znacie jakieś ciekawe tytuły książeczek psich, bo mi się już pomysły wyczerpały ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a jaki słodki Reksio:))....piekna kolekcja...i produkcja:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. -Iwona-
    Czytając o małej Biedronce , przypomniała mi się przedszkolna koleżanka Oli. Dziewczynka przedstawiała się ,,Myszka,, bo tak nazywano ja w domu.

    -Violetka-
    Witaj!
    Coś na temat pluszowego schroniska wiem ;)
    Z całą stanowczością polecam wiersze Ryszarda Marka Grońskiego,,Po co właściwie trzymać psa?,,
    Dla młodszych -,,Bajka o gęsim jaju, raku Nieboraku, kogucie Piejaku, kaczce Kwaczce, kocie Mruczku i psie Kruczku,,(klasyk).
    ,,Piesek. Dbamy o nasze zwierzęta,,
    opowieść o rodzeństwie które właśnie przygarnęło zwierzątko(prosto ale pouczająco, maluchy będą zachwycone).
    Ostatnia zakupiona ,,Piecyk, czapeczka i budyń,, opowieść o przyjaźni, kolekcjonowaniu i o tym jak trudno się czasem porozumieć.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. -Qra Domowa-
    Reksia nawet pozostali domownicy darzę wielkim sentymentem ;)

    -Violetka-
    Jeszcze jeden tytuł, szczególnie polecany przez Olę ,,Kaktus, dobry pies,, i seria z Zielonej Sowy z uroczymi bohaterami na okładce (m.in.,,W poszukiwaniu domu,, ,,Wróć Alfiku!,,)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezła kolekcja ! U mojej Emilki szykuje się kolekcja pluszowych misiaków :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Raj dla moich oczu;) od zawsze lubilam psiaki ale nigdy ich tyle nie mialam;) teraz pozostal mi tylko jeden ktory mieszka z mama;)

    OdpowiedzUsuń
  13. urocze takie hobby!!!A okładka super!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny ten bzik :) A robienie gier z dziećmi to super sprawa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ohhh dziękuję Ci za tyle tytułów :) MiMi oszaleje z radości :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/