Ferie zimowe

by - 03:56:00



 Najwspanialszą niespodziankę , jaką mogłyśmy wyobrazić sobie na ferie, podarowała nam pani zima.
Spadł od dawna wyczekiwany śnieg.


Planujemy wypad na sanki (może łyżwy).
Mieszając w kuchennych kotłach, wyczarujemy niecodzienne, kulinarne specjały ;)
Wybierzemy się na odkładane od kilku tygodni przedstawienie i będziemy robić wszystkie te rzeczy,
na które w rutynowym rozkładzie dnia, brakuje nam czasu.


Robiąc porządek w książkach, upchnęłam w pokoju Oli kilka starych pozycji (z cyklu ,,uczymy się malować,,) z nadzieją ,że może kiedyś po nie sięgnie.
Długo nie musiałam czekać ;)

Olinek taszcząc pod pachą,,Pastele dla początkujących,,
-Mamo, czy ty widziałaś jakie mamy w domu ciekawe książki?

Ta pozycja najwyraźniej przypadła komuś do gustu, bo z jej pomocą powstaje cykl zatytułowany 
PSY (dlaczego mnie już to nie dziwi).



,,Pies na śniegu,, -Ola lat 7

You May Also Like

28 komentarze

  1. Nie zartuj, ze Twoja Olenka narysowala tego psa! WOW!
    Bawcie sie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie samo WOW, zrobiłam kiedy Olka położyła mi tą pracę przed nosem ;)

      Usuń
  2. Kamilko masz niesłychanie zdolną bestię w domku:). Rośnie Ci mała artystka:)
    Wspaniałych feri Wam życzę, my jeszcze poczekać troszkę musimy...na śniec też:(
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ila, bardzo żałuję ,że dziś rano kiedy wracałam do domu nie zrobiłam zimowych zdjęć. Jest bajkowo, śnieg przykrył dosłownie wszystko!
      Liczę na to, że ferie będą udane.

      Usuń
  3. Rysunek psa na śniegu jest mistrzowski!
    To naprawdę dzieło Oli?! Talent rośnie :)
    Miłego dnia i dużo radości ze śniegu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekazałbym komplementy Oli , ale ona ostatnio w dziwny sposób reaguje na pochwały ;)
      Chyba zacznę kolekcjonować jej prace, kto wie co wyrośnie z tej radosnej twórczości.

      Usuń
  4. Muszę to napisać:). Zbieraj jej prace bo to wspaniała pamiątka a i talent neisamowity rośnie.
    Mam dwie kuzynki bliźniaczki, które też w wieku kilku lat malowały arcydzieła. Niedawno jedna z nich wygrała konkurs plastyczny, w którym nagrodą było 200 tyś. zł. Dziś spełnia swe marzenia i jedzie do Chin:).
    A zdjęcia zawsze mozesz pokazać choć u Ciebie śniegiem się nacieszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale czytać ,że komuś udało się wypłynąć na szeroki wody. W konkursach plastycznych zdarza się nam brać udział, z różnym skutkiem ;)
      Niestety, ostatnio Ola wróciła rozżalona ze szkoły. Pani nie przyjęła jej rysunku (,,Leśne zwierzęta,,) stwierdzając kategorycznie ,że praca nie jest samodzielna....no cóż , życie ...

      Usuń
  5. Rysunek świetny, zdolniacha z Twojej córci. Udanych ferii życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten pies.... zdolną masz córę :) A co do niesamodzielnych prac.... no nie dziw się, jak 7 latka przynosi takiego psiaka :))
    My też feriujemy i u nas też śnieżnie :))
    Udanych ferii życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alizze, po części staram się zrozumieć nauczycielkę. Skutek jej wypowiedzi był taki ,że Ola nie chce w żadnych konkursach brać udziału.

      Usuń
    2. p.s. Bawcie się dobrze i korzystajcie w pełni z odpoczynku.

      Usuń
  7. Ma córa talent - to widać!
    Świetne zdjęcia Kamilko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Utalentowaną masz córkę, Kamilo. Piękny obrazek. Brawo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. 7 lat!!!łał - widać po kim ma talent! :))) teraz trzeba tylko go pielęgnować :)))
    Sama kiedyś narysowałam psa (no zgapiłam w 100% z jakiegoś czasopisma o rysowaniu, ale nie pamiętam ile miałam lat) i mojej dalekiej rodzince się spodobał obrazek i do tej pory go mają i z dumą mówią o tym, że dalej wisi u nich na ścianie ;) to miłe :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mojej babci wisi w dalszym ciągu martwa natura, którą namalowałam baaaardzo dawno temu.
      Innym się podoba, a mnie przyprawia o delikatne mdłości- wszak ,,wybitne,, to dzieło ;)

      Usuń
  10. Ależ Ty masz zdolniachę!!!Świetny rysunek!Udanych ferii życzę i tylko śniegu zazdroszczę bo ferie też córcia ma!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, śnieg to tylko dodatek do ferii, myślę że w ,,trójkę,, spędzicie wspaniały czas.

      Usuń
  11. Powtórzę za innymi, ale naprawdę uważam, że dziecię Twe ma talent!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej! Jak u Ciebie ładnie! Nie wiem jak Ty do mnie, droga Kamilo, ale ja na 100% będę do Ciebie zaglądac częściej:) Pozdrawiam bardzo serdecznie
    PS> Córa i pastele jak widac doskonale się rozumieją:) Ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. deZeal, obowiązkowo jestem u Ciebie w każdy poniedziałek ;)

      Usuń
  13. Ale piękny rysunek. Olenka ma wielki talent.
    Kamilko cieszę się, ze wzięłaś udział w moim Candy bo dzięki temu na nowo moglam odkryć Twojego bloga. Gdy u Ciebie zachodziły zmiany ja miałam ograniczony dostęp do komputera, a jak się czegoś od razu nie zrobi to później to umyka.
    Teraz na nowo dodałam na listę i będę zaglądać regularnie.
    Jestem zachwycona tym jak wychowujesz Ole, jakie wartości jej przekazujesz oraz tym jak spędzacie wspólnie czas. Udanych ferii Wam życzę i oby udalo się zrealizować jak najwięcej planów.
    Pozdrowienia dla Was!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykle miło mi czytać takie komentarze.
      Cieszę się Izo, że znowu jesteś.

      Usuń
  14. Super rysunek! Moja Maja też uwielbia malować pastelami. Najchętniej suchymi...Wszystko wtedy wokół łącznie z nią jest pastelowe:)...czego i Twojej Oleńce życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa artystyczny nieład.
      Dobrze ,że pastele to nie farby olejne.

      Usuń
  15. Fajne te ferie w Waszym wykonaiu :) I co ja będe mówić talent córcia ma i dobrze, że ma mamę, które pomoże go rozwijać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kamila ledwo Cię znalazłam !!! Chciałam wejść na Twój poprzedni blog a tam blokada :( się przestraszyłam .
    Pięknie u Ciebie :)) Psisko CUDNE :))
    buziaki posyłam :***

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę się napatrzeć na malunek Twojej córci! Piesek na śniegu wzbudził zachwyt nie tylko mojej MiMi, ale i mój :) Córeczka jest niesamowicie utalentowana! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin