W telegraficznym skrócie

by - 01:10:00



Ostatnio moje życie zawodowe nabrało tempa.
Cieszę się z tego faktu i jednocześnie uczę pokory, bo wielokrotnie mój entuzjazm, studziły nieprzewidziane okoliczności ;)
A tymczasem mam przyjemność prowadzić część zajęć praktycznych, w mojej rodzimej szkole ( informacje na ten temat, sukcesywnie będą pojawiać się TU) i muszę z całą stanowczością przyznać ,że grupa jest nie tylko sympatyczna, ale i zdolna.

A teraz wyjaśnienie, dlaczego przeglądając Wasze świąteczne dzieła, uśmiechałam się pod nosem ;)
Otóż, od kilku tygodni przygotowywałam się do pokazu o tematyce bożonarodzeniowej.
I właśnie wczoraj miałam okazję zaprezentować przed lubelską publicznością, swoją florystyczną interpretację, na nadchodzący sezon . Organizatorem gali był Rynek Hurtowy ,,Elizówka,,.
Emocje momentami sięgały zenitu.


Grudniowa odsłona bukietów ślubnych...


Zabawa materiałem tekstylnym i kwiatami...



 ...woskiem....


...kilka świątecznych kompozycji...



...i bukiety dla bożonarodzeniowych solenizantów-Adama i Ewy ;)




Mam nadzieję ,że moja blogowa nieobecność została usprawiedliwiona ;)

Jak dobrze z takim lekkim sercem, usiąść przy kubku domowej herbatki.

You May Also Like

29 komentarze

  1. USPRAWIEDLIWIAM:))))CZARODZIEJKO:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowita była Twoja blogowa nieobecność! ale na pewno przyniosła mnóstwo satysfakcji :) Piękne kompozycje proponujesz na święta!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam i nie mogę się napatrzyć, mam nadzieje, że kiedyś i ja dojde do takiej perfekcji

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym się na taki kurs florystyczny zapisała.
    Bukiety ślubne śliczne i bardzo oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj taki bukiet dla Ewy, chętnie przyjmę ;-D. Pierwsza kompozycja w doniczce tez mi się podoba :-)
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapa z glowy.Az sie cieplo na duszy robi jak sie patrzy na to co robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję!
    Piękne kompozycje pokazałaś.
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, dzieje się, dzieje !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie to piękne , kompozycje są czarujące.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brak słów po prostu!!Wstydziłabyś się pokazywać takie piękności wiesz?;-)Zdolniacha z Ciebie!
    Wszystkie są cudowne bez wyjątku.
    Ja tez bym chciała żeby w moim mieście odbywały się takie kursy,na pewno wzięłabym w nich udział.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. sztuka...
    piękne...
    podziwiam...
    M. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesze sie na to co czytam i ogladam i bardzo Ci gratuluje! :o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudne, tylko mi oczy lataja po ekranie...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne, zestawienia kolorów i kształty są bajeczne.
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Kompozycje kwiatowe dla mnie zawsze byly zagadka, z checia wybralabym sie na taki kursik:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. W pełni usprawiedliwiona!!!!!Kwiaty cudowne:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Wam serdecznie, za te wszystkie uskrzydlające komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  19. no to masz zaliczone usprawiedliwienie...a dekoracja na czwartym zdjęciu dla mnie zjawiskowa!:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję:) czyli też możesz teraz odsapnąć:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne aranżacje, kursanci muszą być bardzo zadowolenia z takiej nauczycielki:) Ile ja bym dała, żeby cofnąć czas do moich kursów florystycznych te wspomnienia:)...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. No to mnie zatkało na dobre! Cudne kompozycje!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne te kompozycje! pomyślałam sobie, że masz bardzo pachnącą pracę :-)
    Pozdrawiam z pod Lublina!

    OdpowiedzUsuń
  24. te pomaranczowe roze przemawiaja do mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I do not understand Polish, yet, it became necessary for me to look at the pictures in amazement and comment.

    I wish I had the same talent as you.

    Great work!! Keep it up !!

    OdpowiedzUsuń
  26. QUE PRECIOSAS FLORES!!!
    ME GUSTA COMO LAS ARREGLAS...
    SALUDITOS

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin