Jesienne zdobycze

by - 09:18:00


Upajamy się resztkami ciepłej jesieni i korzystamy z każdej wolnej chwili, by chodź na moment wygrzebać się z domowych pieleszy. Tegoroczny listopad jest tak piękny...


Skuszona niedzielnym słońcem, wybrałam się na  targ staroci, który jest comiesięczną ,,atrakcją ,, mojego miasta. Buszując wśród przeróżnych bibelotów,straciłam na moment z pola widzenia, moje kilkuletnie dziecię, a to wdało się w dyskusję z jakimś handlującym pasjonatem. Ola obiecała mu że za rok, wróci pochwalić się swoją nową kolekcję (którą rzekomo zapoczątkować miała zawieszka, ofiarowana przez ów pana). Przy kolejnej okazji nie omieszkam podziękować pomysłowemu sprzedającemu,  bo to dzięki niemu Olinek zamęczał całą rodzinę (dosłownie) pytając ,,co ma zbierać?,,
Po kilku dniach moja irytacja wzięła górę nad rozsądkiem, nastąpiło apogeum i prawie wykrzyczałam Oli że ,,ma dać mi święty spokój, przecież zbiera już plusowe psy (szt. 38) szklane kule (szt.6) różańce (szt. 8),,
I wiecie co ?
Mamie ulżyło, a na małej buzi pojawiał się satysfakcjonujący uśmiech.
Domowa atmosfera uległa oczyszczeniu ;)))


Żeby nie było ,że tylko Olka wróciła uszczęśliwiona do domu, kupiła starą paterą (wpadła mi w oko już przy pierwszym stoisku) i wysłużone, choinkowe świeczniki ( jak znalazł do bożonarodzeniowych dekoracji).



Na koniec proszę Was o dobre myśli , bo przede mną ważny tydzień.
Mam nadzieję ,że wkrótce będę miała o czym pisać ;)

You May Also Like

22 komentarze

  1. Piekne zdjecia, slicze przedmioty udalo Ci sie kupic na bazarze...przesylam dobra energie do Ciebie zza wielkiej wody:)

    OdpowiedzUsuń
  2. NO TO TRZYMAM:))//,,,PATERA PIĘKNA:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdobycze :) A kciuki oczywiście trzymam!!!!

    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia...
    a Olinka ma rzeczywiście imponujące kolekcje :)
    Trzymam kciuki x2 oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, czekam na dobre wiesci. Buziolki

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdobyczne a te świeczniki to wręcz rewelacja!
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesyłam Ci mnóstwo pozytywnej energii. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki - póki mogę:-) później myślami jestem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  9. I love here images - so beautiful.
    Happy 11.11.11 - A xox

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Kamilko,
    ja tez jestem pod pozytywnym wrazeniem tego, jak nawet juz listopadowa jesien nas w dalszym ciagu rozpieszcza. No moze rozpieszczala, bo do mnie zawitaly juz bardzo bardzo mrozne poranki i wieczory, a i w ciagu dnia korteczka zimowa jest juz dalece niezastapiona.
    Ale na pieknych fotografiach u Ciebie, wciaz ciepla, zlota jesien.
    Cudownie! :o)

    A to ci dopiero z tym kolekcjonowaniem.Hmy.. czy ja cos zbieralam? TAK! O rany przypomnialo mi sie, zbieralam takie kolorowe karteczki "do segregatorow", cala szkola zbierala, wymienialismy sie na nie. To takie pozytywne jest wiedziec, ze "dzisiejsze dzieciaczki" takze cos zbieraja, ze sa jeszcze takie dzieciaczki, ktorym zwykle kolekcjnowanie sprawia frajde, ktore nie sa skupione tylko na internecie i grze komputerowej.
    Pieknie. Gratuluje. I wspanialego pomyslowego dziecia. I roztrzygniecia kwestii "co mam zbierac" :o)

    Moc pozytywnych mysli dla Ciebie mam i ciagle zbieram nastepne ;o).
    Trzymam kciuki, zycze szczescia i powodzenia.
    Czekamy na pomyslne opowiscie :o)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Linka

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro ważny tydzień przed Tobą to ja ściskam mocno kciuki żeby wszystko Ci się powiodło :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świecznik obłędne!!!!Trzymam kciuki i ciepłe myśli wysyłam:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Patera jest po prostu niesamowita!!!
    Trzymam kciuki bardzo mocno!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Olcia rośnie na godną kontynuatorkę maminej pasji i zbieractwa - brawo!!:)Cudne rzeczy wyszperałaś - świeczniki wprost idealne do świątecznych dekoracji:) trzymam kciuki za realizację planów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta patera... U nas jakoś nie ma targu staroci :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Świeczniki super!!!cudo udało Ci się upolować!!!
    Trzymam kciuki!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam więc kciuki :)
    Świeczniki cudne a zdjęcia jak zawsze przepiękne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia..trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna patera!!!!

    no i trzymam kciuki.

    SH

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne rzeczy pokazujesz, mnie urzekły te metalowe świeczniczki na klamerki, mama takie miała kiedyś... ale zaginęły, patera również cudna, życzę cierpliwości dla panny O ;))), maiałam razy 3 takie "próby cierpliwości", bywało ciężko nieraz :)))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/