,,Niebo z widokiem na raj...,, ;)

by - 02:07:00


Dla nikogo nie będzie zaskoczeniem, jeśli (jako mama) napiszę że,  miniony występ był bardzo udany.
,,Łabędzie,, miały mały problem z synchronizacją,  ale można to wybaczyć dziewczynką, które bardzo przejęły się  niecodzienną rolą ;)

Wracając jednak do tytułu posta.
Przemalowałam przedpokój i mam takie prywatne niebo, co prawda z widokiem na salon, ale po meczącym dniu, te kilka metrów kwadratowych, jest moim prywatnym rajem. Oczywiście pod warunkiem ,że wcześniej nie przeleci przez te raj, jakieś domowe tornado i nie muszę po przyjściu do domu, zabierać się za sprzątanie;)
Miejsce nad szafką zagospodarowałam, montując płyciny przemalowane na kolor, w podobnej tonacji co ściany. Wzbogaciłam się również o obrazek (w ramce umieściłam porcelanowe tabliczki, które kiedyś kupiłam na starociach). Kompozycje proszę potraktować z przymrożeniem oka, bo ta taka chwilowa ,,zapchajdziura,, ;)


 Pozdrawiam w ten pochmurny dzień i życzę Wam Wszystkim miłego tygodnia!

You May Also Like

27 komentarze

  1. Ładne jest Twoje prywatne niebo z widokiem na raj;-)
    A pokażesz zdjęcia z występu małych łabędzi?
    Pogratuluj Oli udanego debiutu.
    Buziaki ślę i udanego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor wyszedł!
    a co do Baleriny - nieważna synchronizacja. Patrząc na występy moich dzieci też mi się zawsze łezka wzruszenia kręci:-)
    Fajny pomysł z szyldzikami w ramie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie pomysl zawieszek umieszczonych w ramce, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo Kochana, pięknie jest...bardzo podoba mi się kolor scian, i kompozycja i na ścianie i na komodzie też:) A literko-wieszaczki - CUDO!!!To może jakieś foto tańczącej Olci? Na pewno cudowny byl ten jej pierwszy występ i niezapomniany:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie się ta "zapchaj-dziura" bardzo podoba! Uwielbiam stare szyldy. Przedpokój naprawdę ładnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się ta zapchajdziura bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor !!Super twój przedpokój wygląda!!
    Kamilko,a możesz mi powiedzieć te Twoje płyciny ,to co to takiego? I skąd takie cudo masz?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Kamilo,
    gratuluje udanego występu zarówno małemu łabądkowi jak i jego mamie! :o)
    Bardzo podoba mi się w twoim "nowym" przedpokoju, piękny kolor ścian!
    Pozdrawiam ciepło,
    Linka

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba sobie umilać życie ;) inaczej byłoby nudno :P
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. zapchaj dziura bardzo fajna, szkoda tylko że jest przysłonięta dekoracjami z komody :)
    piękne niebo masz
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaki ładny kolor ścian:) przedpokój bardzo w moim klimacie:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. -Florentyna-
    -Ana-
    Dziewczyny zdjęcia zrobiłam ,,przed,, i ,,po,, występie. Sama czekam na fotorelację, która niebawem ma pojawić się na stronie szkoły. Niestety mój aparat odmawia posłuszeństwa przy oświetleniu scenicznym.
    -Sielskie klimaty-
    -Bree-
    Wcześniej nie miałam pomysł na ,,porcelanki,, a po malowaniu tak mnie jakoś natchnęło ;)
    -Asia-
    -myszka-
    Dziękuję za wyrozumiałość
    -aagaa-
    Agnieszko, płyciny kupiłam na targu staroci, który odbywa się w moim mieście raz w miesiącu. Czasem przyjeżdża pan który handluje drewnianymi elementami, potrzebnymi do renowacji mebli.
    Pomalowałam je metodą ,,suchego pędzla,, ot, cała filozofia.
    -Linka-
    -Kasia-
    Dziękuję i pozdrawiam
    -Dag-eSz-
    Daga, na troski najlepsza praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. -Ola_83-
    Ola, Twój komentarz przypomniała mi Waszą pastelowa sypialnię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję łabędziom, z synchronizacją będą jeszcze problemy, ale będzie coraz lepiej :))

    A kolor super, świetnie chłodzi barwę drzwi i podłogi. Bardzo dobry pomysł.
    Też myślę, że czarno-biała, albo w sepii fotka Oli w stroju baletnicy byłaby świetnym akcentem przedpokoju.

    Serdecznie pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyszło!
    A "niebo do wynajęcia, niebo z widokiem na raj" to moja ulubiona piosenka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ... uwielbiam tutaj do Ciebie zerknąć... cudne to Twoje prywatne niebo z widokiem na raj...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. pieknie wyglada, bardzo przytulnie :) :) jesli masz ochote jeszcze do mnie wpadac to jestem pod..lewymokiem.blogspot po malym wypadku blogowym albo po prostu kliknij na mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. W TAKIM KOLORZE MAM POKÓJ GOŚCINNY...PIĘKNY TEN PRZEDPOKÓJ...ALE PRZEDE WSZYSTKIM ZAUROCZYŁY MNIE TE DWA DEKORY OBOK RAMKI:))))

    OdpowiedzUsuń
  19. tak Twoje niebo jest bardzo fajne!A zapchaj dziura wyszła bardzo klimatycznie!Ciesze się, że pokaz Oli się udał!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny ten Twoj przedpokoj, zacheca do wejscia w glab domu:)
    Tabliczki w ramce strasznie mi sie podobaja:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor śliczny Ci wyszedł, bardzo fajnie pasuje do całości. Ceramiczne tabliczki też bardzo mi się podobają:)
    Pozdrawiam ciepło! Miłego jesiennego wieczorku Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow wat een prachtige plaatjes! Heel mooi.
    Fijne dag!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kamilko, ale czy też do wynajęcia?? ;) jak jest w piosence ;)
    Jeśli tak, to ja choć na chwilkę chciałabym go wynająć, bo piękny jest :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Co tam, synchronizacja, grunt, że emocje były i radość z występu była i mama dumna jak paw była...:):)
    Od roku w moim salonie mam dwie ściany w pastelowym błękicie i nigdy wcześniej bym nie przypuszczała, że będą działać na mnie tak kojąco...
    Czego i Tobie życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. to czekamy na zdjęcia z występu Twojego Łabądka :)) , przedpokoik bardzo przytulny, niebieski to ostatnio nowa palma mojego dziecka, koniecznie chce pokój w tym kolorze ;))i pewnie będzie miała ;)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  26. Super aranżacja i ten fantastyczny odcień ścian. Jest pięknie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Przytulnie i jasno. Pięknie!!!
    Pozdrawiam serdewcznie! Iza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin