Żegnajcie Wakacje !

by - 12:32:00



 Dziś obudził mnie śmiech G.
Mąż rzadko głośno rechocze, dlatego zaciekawiona tym, co wprawiło go w taki radosny nastrój, poczłapałam w piżamie do kuchni i wtedy już śmieliśmy się oboje.
Ola wiedząc o tym ,że ze względu na prace remontowe, ma być zakręcony główny zawór wodociągowy, zrobiła dla nas mały zapas.
 Ha , ale jaki!
3 kubki na herbatę,
2 filiżanki na mamy kawę,
4 talerze głębokie na zupę,
8 szklanek,
konewka,
 cały zlew, brodzik w łazience- pełne wody!
Wyobraźcie sobie, jak ta kuchenna wystawa porcelany musiała wyglądać.
Z pragnienia nie umrę , ale myślałam ,że ze śmiechu tak ;)))
Ta poranna sytuacja tak mnie wytrąciła z rutynowego transu,  że prawie bym zapomniała, o czym miałam napisać.Wczoraj wieczorem porządkowałam pliki ze zdjęciami ( od moich fotorelacji, komputerowa pamięć pęka w szwach). Przeglądając urlopowe obrazki, doszłam do wniosku ,że tegoroczne lato nie pozwoliło nacieszyć się słońcem. Sierpień kończę (równie blada jak w czerwcu ) z nadzieją ,że bateryjka wakacyjnego luzu, kreatywności i zapału starczy mi na długo.

Tego życzę Wam i sobie.

p.s. Wiadomość z ostatniej chwili -podobno jutro ma być przerwana dostawa prądu ;(

You May Also Like

13 komentarze

  1. Tytuł smutny - szczególnie dla tych co idą do szkoły. Ale jak sobie przypominam - wracałam do szkoły z emocjami, że znowu wszystkich zobaczę i z kumpelami sie nagadam :-). Córcię masz bardzo zaradną. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) piękne "łódkowe" zdjęcia :)
    a córka bardzo przezorna :)
    miłego dzionka! ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, czy jutro Ola zadba o świece w domu :-) ?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zapobiegawcza córeńka;) Prawdziwa podpora.Pozdrawiam całą rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buu, prądu nie da się do worka schować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapobiegliwa Ola!!!!Czy juz wie ,że prądu nie bedzie???
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze rozbawiłaś mnie do łez;)))
    Po drugie i kolejne - piękne zdjęcia!
    Całusy ślę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne foty!!!!
    Niestety i mnie żal wakacji, w tym roku miałam bardzo krótkie.
    A moja dziewusia też idzie do szkoły.... nowa jakość życia.

    Z tą wodą... nieźle... kochaną masz córeczkę :))

    Ściskam Was

    OdpowiedzUsuń
  9. zadbała o Was córcia!!!!A moja Kosia jutro kroczy do szkolnej zerówki!!!Ile to emocji... tak więc lato żegnałyśmy za smutkiem ale i z ciekawością!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ Olcia o Was zadbała! Pomyślała o wszystkim:))
    Piękne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem przerażona tym, że kończą sie wakacje. Moja Tośka idzie do I klasy i ja mam strach w oczach co to będzie.
    Olka zaradna dziewczynka :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ się uśmiałam....:-))) Dzieci są bossskie!!! Pozdrawiam! Może Ola już zaczęła gromadzić dla Was energię słoneczną na brak prądu:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/