Candy - nieplanowane ;)

by - 02:33:00


Drodzy Moi Goście !
Candy zupełnie nieplanowane. Zakupiłam przypadkowo końcówki tkanin,  którymi pragnę się z kimś podzielić ;)
Serwetka z nadrukowanymi etykietami, troszkę w włoskim stylu (80cm /80cm)
i kupon materiału z delikatną, francuską kaligrafią (1m/1,50cm).
Na temat obowiązujących zasad nie będę się rozpisywać, gdyż dla stałych bywalców są powszechnie znane.
Losowanie obejmuje również  anonimowych podczytywaczy (proszę o pozostawienie maila)
Wyniki 5 sierpnia.

Zapraszam do zabawy !

p.s. Do ,,szmatek,, dorzucę małą niespodziankę ;)



You May Also Like

123 komentarze

  1. Zgłaszam się po te cudowne tkaninki. Ta z napisami jest cudna. Pozdrawiam serdecznie! - Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie tkaninka tam i ja...a jeszcze takie cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że spróbuję - dopiero wróciłam z urlopu a tu już takie słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamilko, mimo, że ja nie szyjąca, ale tkanina tak piękna, że nie idzie się oprzeć, jesli się do mnie szczęście uśmiechnie, na pewno coś z niej wyczaruje, może nauczę się szyć?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA też staję w kolejce po te cudownośći :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, jakie cudowne tkaniny.
    Zapisuje się w kolejkę i ja.

    A tak w ogóle, to chciałam napisać, że pięknego masz bloga. Lubię do Ciebie zaglądać, choć zazwyczaj nie zostawiam po sobie śladu...

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też bym chciała taki piękne tkaniny, światny blog, podczytuję, ale pierwszy raz zostawiam ślad
    zojka.lewandowska@qmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. tak są piękne i oczywiście chciałabym je mieć:)ps. jestem w trakcie robienia wiśni wg przepisu na twoim blogu:)mam pytanie na 5 dzień je po prostu wlać do słoików i postawić do góry nogami??nie gotować??:))to moj apierwsza słoikowa przygoda:))pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak takie "szmatki" piękne to i ja się piszę, bo materiałków nigdy dość ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne candy!!! staję i cierpliwie czekam :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Och jakie fantastyczne tkaniny!!!!!! Oczywiście ustawiam się!!!!!

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuuudne! Ustawię się cichutko w kolejce i ja:)) Pozdrawiam cieplutko- Agnieszka
    ines78@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  13. no i jak tu nie stanąć w kolejce ????? stanę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja się anonimowo, deszczowo, z dużym uśmiechem dołączam do kolejki po te małe cudeńka :))) kwisniewskabud@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. tak tak i ja tez bo piekne tkaniny, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Och! świetne te tkaniny!! marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wzory, więc spróbuję szczęścia i ja :)
    ewasznejder@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super tkaniny więc z miłą chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudności! Ustawiam się w kolejce, a na blogu info już wisi i kusi następnych potencjalnych candy-uczestników ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja chcę i ja chcę;) Choć szansee marnee, bo przygarnęłam zegary:). Ale cudne te słodkości Kamilko, oj cudne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne tkaniny, też się piszę :))
    gosainthan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Francuski to mój drugi język, więc jak przeczytałam ten post to serducha zabiło jakby mocniej a na dodatek, właśnie chcę kupić sobie maszynę więc wszystkie szmatki są mile wskazane ;-))
    pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się piszu na szmatki koniecznie!!!Pozdrawiam i dzięki za zabawę Magda

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam, ja również piszę sie na te piękne tkaninki :-) Pełne klimatu i tajemnicy...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam Cię i odsyłam na swojego bloga gdzie znajdziesz dla siebie niespodziankę, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow,super te tkaninki:)!ale jesteś hojna:)zapisuję sie z przyjemnościa:)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne te tkaniny, można je wykorzystać na tak wiele sposobów.
    Ustawiam się więc w kolejce.
    Jestem tu pierwszy raz, ale chyba pozostanę na dłużej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuję się :D
    quitemax@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  29. Po takie cudeńka również się ustawiam w kolejce .

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo klimatyczne te tkaniny:) maszynę właśnie przywiozłam od mamy teraz jeszcze tkaniny by się przydały:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam !
    Piękne tkaniny. Chęć posiadania zmusza mnie do wpisania (się)!!!
    Pozdrawiam - stała podczytywaczka Ola.
    a.szyinska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Nieplanowane,ale bardzo kuszące to Twoje candy!nie potrafię przejść obojętnie obok takich cukierasów!
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ladne :)
    anonimowy podczytywacz juz od baaaardzo dawna :)
    domao@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. ojoj, jakie ładne, zapisuje się bez namysłu, piękne tkaniny Ci się trafiły
    pozdrawiam cieplutko ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Z miłą chęcią zapisuję się w kolejkę po te super materiały.
    Stała podglądaczka

    jakubaszek@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. wow tłum tutaj okropny, ale ponoć przypadki chodzą po ludziach:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. dziękuje za przepis i wskazówki:))wyszło mi 12 słoiczków, ale byłoby więcej:))gdybyśmy nie dodawali ich do lodów i nie zajadali się nimi próbując:))pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  40. i ja też ustawiam się,cudne tkaniny:)
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne tkaniny ...zwłaszcza ta z napisami :) ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam,
    piękne tkaniny! ja też ustawiam się grzecznie w kolejce...

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne tkaniny - ustawiam się szybciutko w kolejce:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja ustawiam się w tej długiej kolejce :)
    madzik@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam!!!! Nawet nie wiem kiedy i jak odkryłam swój świat. Jestem w krainie bajek, koronek i lalek. Mam nadzieję, że uda mi się wygrać te przepiękne tkaniny by z nich wyczarować wspaniałe cudeńka! xymenach@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. i ja się zgłaszam po tkaninki, są świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. piękne tkaniny, chętnie też spróbuję szczęścia i ustawię się w kolejce:)
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Takim szmatkom nikt się nie oprze;)
    heyoka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  49. ja tez poprosze....
    shpirt2@o2.pl
    P.S cudowny blog,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Obok tak pięknych tkanin tudno przejść obojętnie osobie szyjącej, więc z wielką przyjemnością dołączam do grona chętnych na takie cukieraski :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ach jestem chętna!! super candy:):)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  52. jakie piękne ;)
    stanę w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  53. oj kolejka straszni długa lecz ja konkurencji się nie boję i twardo staję w ogonku:) może mi się poszczęści:) oj przydało by mi się co nieco przydało:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja staję, śliczności :) Przy okazji zapisuję sobie Twój blog :) Może czegoś się od Ciebie nauczę :)
    Pozdrawiam.
    Monsai

    OdpowiedzUsuń
  55. Jakże mogłabym ominac takie Candy... a ta niespodzianka.. kusząca. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo chętnie spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Super materiał, bardzo chętnie go przygarnę, jak losowanie dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  58. są tak piękne te tkaniny, że aż grzech nie spróbować ich wygrać :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie da się przejść obok takich słodkości obojętnie wiec i ja się dopisuje. Z przyjemnością zapraszam na Candy do mnie na dudqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja też postoję chętnie w tej kolejce;)
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Szczęściu trzeba pomóc:)
    Zapisuje się:)

    OdpowiedzUsuń
  62. staje do kolejki:)) bela81@interia.eu
    pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  63. zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  64. To ja poproszę.świetne.A przede wszystkim milo że sie dzielisz.Dzieki za miłe słowa.Ciepłe pozdrowka-aga

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie wierzę - 5 sierpnia obchodzę z mężusiem 5 rocznicę ślubu :) To musi być znak! Zapisuję się z ogromną radością :) (o ile mi komentarz wejdzie ;))

    OdpowiedzUsuń
  66. nie mogę przejść obojętnie :-))))
    pozdr!

    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo słodkie candy - zgłaszam się z radością ;)

    Link umieściłam na moim torebkowym blogu www.katta.blox.pl

    Pozdrawiam serdecznie - Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  68. piękne wiec staje w kolejce groszek112@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. O jakie sliczne materialy:)zapisze sie z przyjemnoscia
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. o ja bardzo bardzo chętnie. pozdrawiam i zapraszam też do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Takie cudeńka,a Ty jeszcze o niespodziance myślisz...nie przejdę obojętnie obok,o nie:)
    trollinka1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Oj i ja koniecznie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  74. O Boziu jaki śliczności, już ustawiam się w kolejce
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Materiały- cudo!Jak dobrze, że masz ochotę się nimi podzielić.:):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Qrcze jakie świetne! Stoję i cierpliwie z nadzieją czekam. Może tym razem do mnie uśmiechnie się szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  77. No ja nie bedę oryginalna jak powiem ,że też się ustawię i marzę o wygranej ;]]
    Pozdrawiam i chylę czoła Twojemu talentowi ;]]]

    OdpowiedzUsuń
  78. patrząc na materiały wyobraźnia mi pracuje intensywnie: ile można z nich fajnych rzeczy zrobić. Dzięki Dobrej Duszy również ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam!
    sgoosia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Będę czekać z niecierpliwością na losowanie :D Ach, cudowne tkaninki!

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale piękne materiały,zapisuje sie z wielka radością i oczekiwaniem

    OdpowiedzUsuń
  81. Tkaniny to moje marzenie więc zapisuję się z wielką radością :)
    http://aninkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Moje życie ostatnio obfituje jedynie w pieluszki, więc chętnie zgłaszam się do kolorowych szmatek.
    Pozdrówka!
    iwonabu76@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. szkoda, że tak daleko w kolejce... ale z zaciśniętymi kciukami staję grzecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  84. i ja chętnie dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Twój blog ma włoską duszę więc i ja się skuszę.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  86. Cudne tkaniny, zapisuje sie z przyjemnoscia!

    OdpowiedzUsuń
  87. I ja! No i zapraszam na moje mini Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Podziel się ze mną;-)
    Zapraszam na moją rozdawajkę!

    OdpowiedzUsuń
  89. ... ja także chciałabym taką tkaninę... :)) POZDRAWIAM
    galeriakatart@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. ja także oczekuję wyników losowania :) galeriakatart@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Witam, dopiero zaczynam moją przygodę ze sztuką, ale właśnie chodzę sobie po róznych blogach.....
    Więc zostawiam meil: lala19876@wp.pl

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  92. to i ja ustawiam się w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. zapisze sie jako 102:D nono konkurencja nie mała:) ae warto spróbować:)
    pozdrawiam:)
    bozenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. jejejejej jaka konkurencja... Cóż, spróbuje swoich sił. Jestem początkująca więc każda rzecz, z której będę mogła stworzyć coś pożytecznego, przyda się :) Tym bardziej, że jest tak cudna !!!

    OdpowiedzUsuń
  95. Jakie piękne tkaniny. Zapisuję się licząc na szczęście w losowaniu. Pozdrawiam serdecznie. Blog przepiękny
    reginal1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. I ja się chętnie przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  97. Zapisuję się, choć kolejka długa, lecz może się uda:). Chyba coś się zrymowało;).
    Oj cudne cudne te tkaniny, oby dopisało mi szczęście. Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetna oryginalna tkanina i śliczny blog, więc się dopisuję.

    OdpowiedzUsuń
  99. super fajny blog,kopalnia pomysłów,
    jeśli można do szacownego grona dołączyć w konkursie to bardzo się cieszę Iza.
    bel874@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. wow! amazing candy!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  101. Very nice gift, I hope for the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Piękne! I jak tu nie spróbować, a nóż się szczęście uśmiechnie?
    http://maneruki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Witam, ustawiam się w kolejce, pozdrawiam, sa.stankiewicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. ustawiam sie i 3mama za siebie kciuki:-))))

    OdpowiedzUsuń
  105. Hi dear! Your space here is so delightful! Everything is so delicate! Love your taste! So romantic and lovely! I've posted your sweet candy on my sidebar at "sorteios/candies", by date (05/08)! Spreading your sweet news there. Thanks so much for this lovely chance! God bless and have a wonderful time! :D Mahrian
    Follower's name: Wishmade

    OdpowiedzUsuń
  106. Zapisuję się:) Piękne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  107. Ustawię się z chęcią bo uwielbiam cukierasy a Twoje są cudne:)
    mikr13@wp.pl
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  108. nie wiem czy się jeszcze załapię, ale też się dopisuję. Kochana zdradź proszę gdzie nabyłaś te piękne tkaniny, będę na nie polować bo MUSZĘ JE MIEĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  109. chętnie sie jeszcze dopiszę pozdrawiam
    www.antek-artystycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Sliczna tkanina wiec sie ustawiam i zapraszam do siebie na candy z malym wyzwaniem:)))

    OdpowiedzUsuń
  111. Ja też poproszę te cudności...
    pozdrawiam serdecznie, może mi się uda.....
    kobietaidealna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. Ostatnia chwila? czy zdążyłam?:-) Piękne te tkaninki...pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/