Sezon tarasowy

by - 09:29:00




Pomimo doskonałej aury pogodowej, sezonu tarasowego, z wieczornym przesiadywaniem nie będzie.
Chwilowo -cisza, ale tylko chwilowo, bo już za kilka dni ciąg dalszy robót drogowo-budowlanych.
Udało mi się odkurzyć balkon,  zrobić małą roszadę w kwiatach i na tym koniec.
Nie mam motywacji....pewnie za kilka dni i tak wszystko przykryje warstwa pyłu.

Pozostając w temacie kwiatów, chciałam serdecznie podziękować
Broszki które ofiarowała Oli i mnie są cudowne.
Doskonale wpasowały się w wiosenno-letnią garderobę.
Przesympatyczny upominek !
 Oczywiście pomyślę o jakimś drobnym rewanżu ;)




I na koniec mała dygresja, celem sprostowania poprzedniego posta.
W związku z tym ,że niektórzy moi podczytywacze poczuli się urażeni,
 podaję do informacji,
 że rodzima ,,wieś,, ma prawa miejskie od 1962r. ;)




You May Also Like

16 komentarze

  1. Uwielbiam takie slodkie broszki, piekny prezent, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję tego kurzu:( ale zdjęcia piękne!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne białe kwiaty!!
    Śliczne broszki!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiaty - kolor bieli jest niesamowity. W ogóle to zwróciłam uwagę na przepiękne fotografie, które zamieszczasz na blogu.
    Broszki cudowne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty piękne a broszki urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kami, lepiej, żeby budowali zimą;) a jeszcze lepiej, żeby w ogóle nie budowali i wiesz, że serio mówię i serce mi krwawi, bo przecież wiesz... sentyment...
    Na dodatek nie chcę, żeby Ci kurzyli na te śliczne kwiatki!
    ja zauważyłam, że jak pogoda u Ciebie daje popaić to za max godz. u mnie to samo, może byś czasem dała znać na @ to sobie chociaż poduszki z tarasu zdążę schować hehe...?
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamilo, piękne prezenty otrzymałaś. Broszki idealnie pasują do letnich ubrań. A kwiaty zachwycające.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak remontu pod nosem nie zazdroszczę, ale broszek to już tak, piękne są :)
    trzymaj się i nie dawaj przeciwnościom :))

    OdpowiedzUsuń
  9. brochy idealne na lato!a budowlanych zgrzytów współczuję:(i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamilo dzięki za instrukcje, popróbuje
    Piękne te broszki Młoda dostała, ta róża niesamowita.
    Współczuję remontu w taki upał to masakra. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cukierkowe broszki sa bajeczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie zaaranżowałaś zdjęcia z broszkami, bo i upominek cudny:) W tym roku sama wyjatkowo zadbałam o swój balkon i uwielbiam na nim przesiadywać o każdej porze dnia- jak nie słychac kosiarek rzecz jasna. Pozdrawiam z powiewem chłodzącej bryzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziwię się, ze motywacji brak, kiedy dalsze roboty już wkrótce ;) Ja do moich zewnętrznych kwiatów motywacji nie mam mimo braku remontu ;)
    Broszki śliczne, jak miło otworzyć paczuszkę z takim słodkim upominkiem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda:((((( Wieczory są takie ciepłe i piękne.
    Piękne broszki czyli są też powody do radości.

    Pozdrawiam z tarasu bez kurzu i hałasu, czego i Tobie życzę:)
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  15. I u nas dziś coś upalnie się zrobiło! :P
    Ale remontów współczuję...
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin