Weekend majowy-kwiatowy

by - 23:57:00


Długi weekend tradycyjnie spędzam w doborowym towarzystwie, na książańskim zamku.
Dziś krótka fotorelacja z pokazu florystycznego.
Bukiet w stylu glamour, dla prawdziwej Femme fatale .
I drugi ( jako ukłon w stronę natury)-gerberka w połączeniu z ciernistymi gałązkami jabłoni.


Reszta zdjęć niebawem ;)
A tymczasem dziękuję serdecznie za wyróżnienie przyznane przez Martuchę, które zobowiązuje do opowiedzenia siedmiu  faktów o sobie.



Wydaje mi się że stali podczytywacze, zdążyli mnie już wystarczająco poznać,
dlatego zamiast części opisowej, będzie część obrazkowa ;)))

Team- Olka ,,łowczyni,, konkursów i JA w wersji totalnie roboczej.
(przepraszam za brak charakteryzacji )



Powinnam teraz wskazać miejsca które stale podczytuję i przekazać ,,pałeczkę,, dalej.
 Z pewnością są to blogi znajdujące się na moim pasku bocznym, oraz Belgowo i Zielone pole.
 Niestety bloger odmawia posłuszeństwa i pomimo usilnych prób,
 nie mogę wkupić się w grono Waszych stałych obserwatorów.

Jutro kolejny dzień kwiatowych zmagań.

I najpiękniejsza wśród księżniczek ;)


You May Also Like

24 komentarze

  1. Piekne bukiety!! Tez z gerberami po prostu cudo! a Ty i Olcia wygladacie jak siostry:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamilo, w wersji bez charakteryzacji jesteś zaledwie odrobinę starszą siostrą Oli;-)))
    W Książu tym razem nie byłam, więc z przyjemnością obejrzę Twoją relację.
    Pozdrawiam majowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przesadzajcie ;) Światło sprytnie ukryło moje (coraz bardziej widoczne) zmarszcz ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny kolor gerber i piekne z Was kobietki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak charakteryzacji odmładza. Ślicznie wyglądacie. Zapraszam Was serdecznie do piknikowego konkursu i pozdrawiam!
    http://domowyzakatek.blogspot.com/2011/05/piknikowy-konkurs-i-przepis-na-paluszki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne dwie kobietki :)

    Bukiety cudowne, nie tylko dla femme fatale :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatki piękne ale jakie fajne kobietki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne polaczenia pierwszego bukietu:)
    Swietne oststnie zdjecie.
    Pozdrawiam Was

    OdpowiedzUsuń
  9. Buzi buzi buzi, ale mi miło-dziekować za wyróznienie.
    Dobry dzien mam dzis, zmieniłam szpital i jadę, lece znaczy, na wakacje ekstremalne-ale o tym cicho sza.
    Bukiety jak zwykle - chylę beret.
    Buziole w nochy slicznotki.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny ten pierwszy - dla gotyckiej damy
    pasowałby mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jutro też będziecie w Książu? Bo jeśli będzie ładna pogoda to my również się wybieramy rano :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozdrawiam majowo piękne laseczki!
    Bukiety świetne, ten z gerberami pasowałby dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kobieta z Ciebie:) subtelność i urok!
    Piękny z Was duet z Oleńką:))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne z Was kobietki!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety, u nas od rana pada straszny śnieg, więc z naszej wycieczki nici... :( Mam nadzieję, że w Książu wszystko się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  16. że niby moje skromne progi dostały jakieś wyróżnienie. :-)
    Blondynki śliczne, nie wiadomo, która ładniejsza?

    Bukiety przepiękne, nigdy nie próbowałam sama żadnego wykonać tylko bach tak ja leci do wazonu. No ale to nie tajemnica, ze artystka ze mnie żadna.

    Pozdrawiam i dawaj więcej zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyny zima na całego, jutro postaram się zdać relacje.
    Dzisiaj tylko termofor i gorąca herbatka z prądem-czy ktoś tanczył w baletkach na śniegu?

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuję, za uczestnictwo w zabawie, chciałabym tak wyglądać bez charakteryzacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bukiety, są cudowne jak już będę miała swoje upragnione mieszkanko, to napewno będę czerpała od Ciebie inspiracje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Drugi bukiet jest PRZEPIĘKNY!
    Kamilciu, wyglądacie z córcią jak siostrzyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Alexa
    To tylko pozory ;) wierzcie mi na słowo ;)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin