Tadam...

by - 02:12:00


Z pierwszego dnia ksiązańskiej wystawy kwiatów, zdjęć mam zaledwie kilka,
jakoś nie specjalnie miałam czasu na robienie fotografii, było tyle innych, ważniejszych rzeczy
 (choćby wymiana doświadczeń z osobami z branży).
Zaprezentuję Wam dwa bukiety ślubne, totalnie różne.
Tak jak wspominałam podczas pierwszomajowego pokazu, inspiracją do tworzenia prac był materiał (przewrotnie) a nie kwiaty. Rośliny miały podkreślić charakter konstrukcji i stelaży.
Frywolna i romantyczna koronka, kontra biała, gładka skóra...
Oczywiście temat ślubny został poruszony dogłębnie,  prac było naprawdę dużo i co najważniejsze pomysłowość, koncepcja ,technika mogły oczarować widzów.

Przekonacie się o tym następnym razem...obiecuje szerszą retrospekcję-
 tym razem beze mnie w roli głównej ;)



You May Also Like

23 komentarze

  1. Kamilo ależ Ty masz piękny zawód. Możesz takie super prace sobie oglądać i pewnie niebanalnych ludzi spotykać.
    Te peonie z koronkami super, takie delikatne i ulotne. Piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Spadłam z krzesła na widok tych bukietów! jesteś genialna! Ten z koronki podoba mi się bardziej, choć ten skórzany ma to coś w sobie cdo skupia uwagę i i ntryguje. genialne pomysly i misterne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamilo obydwa są piękne i choć wybrałabym ten z koronką, to ten w "tubie" też mi się podoba:)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. -Balbina-
    Takie spotkania to dla mnie trzeci wymiar, potrafię naładować akumulator na długo.

    -Asia-
    Dziękuję

    -Ana-
    Spadniesz z krzesła jak pokarze pracę pozostałych absolwentów MSFDK ;)Każdy stanął na wysokości zadania.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne! Bardzo, bardzo mi sie podobaja!!!
    pozdrawiam cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wybrałabym bukiecik w koronkach!

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaa..piękne róże w pierwszym bukiecie,,,,śliczne te wiązanki..pierwsza bardziej przypadła mi do gustu...ta tuba dla mnie za nowoczesna...choć "środek"-marzeniePozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. kolory obłędne, moje w każdym razie :) i koronki jak najbardziej, ale podobają mi się oba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajeczne !!!Ten z koronką piekny romantyczny !!!Aten w tubie Jest piękny bardziej nowoczesny !!!Gratuluję zdolnej rączki !!!Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oryginalne , podobają mi się bardzo ,a wybrałabym chyba ten drugi w skórze.
    Zdolniacha !
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne:) A tymczasem słucham Twojej genialnej ścieżki blogowej...wiesz, tego mi było trzeba:)Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba piękne, nie wiedziałabym który wybrać. Jestem ogromnie ciekawa reszty :)

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe ciekawe :) taaa fajny masz zawód :)
    ściskam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię bardzo ten pudrowy róż. Stawiam na klasyczną formę. Ta kompozycja z koronką i perłami zachwyciła mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite! Moja romantyczna natura skłania mnie ku koronkom, ale drugi też śliczny.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne! Jednak ja wybrałabym ten z bluszczykiem, Szkoda,że drugi raz za mąż nie wychodzę, bo wiedziałabym gdzie się zgłosić:)
    Pozdrawiam Cię:)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolory, piękne kwiaty...a bukiety przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kamus, dziękuje-dzieki Tobie pierwszy raz widz e jakie cuda mozna stworzyc z kwiatów.
    ps-kiedys stara łam sie w chicago o prace w kwiaciarni. Pani kazała mi ułozyc 3 róże- buhahah nie chciałabys widziec co ja wtedy zrobiłam.
    Nie musze dodawac ze pracy nie dostałam.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  19. Statystycznie wygrywa bukiet ,,koronkowy,, ;)

    -Deliephila-
    Czyżby podobny gust muzyczny...

    -ila-
    Żebyś Ty moją wiązankę ślubną widziała(chodź trudno to coś nazwać wiązanką)-dramat ;)))

    -HANNAH- UN FEMME-
    Domyślam się ,że dla laika 3 róże to wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obydwa bukiety bardzo mi się podobają, temat także bo niedługo mój własny ślub :) Zapraszam na majowe candy
    http://whiteorchidea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam piwonie i w koronkach cudnie wyglądają! Drugi bukiet nie powiem - ciekawa oprawa, ale mimo wszystko wybrałabym koronki.

    OdpowiedzUsuń
  22. No to sie zakochalam - w tym pierwszym koronkowym.... no cudo!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/