NIE moje kolory

by - 11:05:00



Tak się dobrze składa ,że mam prywatnego ,,Goka,,-czyli siostrę, która na co dzień zajmuje się stylizacją ;)
Lubię kiedy przyjeżdża i robi rewolucje w mojej garderobie
( chodź niejednokrotnie doprowadza mnie tym samym, do stanu przedzawałowego).
Człowiek z upływem lat nabiera coraz to nowych przyzwyczajeń i uparcie się ich trzyma,
 nie dlatego że się boi nowego, ale dlatego że w wyhodowanym ,,pancerzyku,, jest bezpieczniej.
Do niektórych kolorów podchodzę z dużym dystansem (najbardziej odpowiadają mi pastele) wiem jednak ,że czasem dobrze popatrzeć na siebie oczami kogoś innego.

Wczoraj pomagałam A. zrealizować pewien projekt, co z tego wyniknie ?
Zobaczymy..

You May Also Like

18 komentarze

  1. ale jesteście do siebie podobne :) fajnie mieć siostre ;) a za projekt trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem jaki projekt ale jak Ty go firmujesz to pewnie będzie bomba

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna stylizacja - podoba mi się takie marynarskie zestawienie czerwieni i granatu - choć pewnie sama mam za mało odwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ok, ok, różu i granatu - przepraszam, wzrok już nie ten:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zarzekałam się np.: że nigdy czerwonego nie włożę...do czasu. Też mam siostrę, która jest rodzinnym guru od ubierania i dodatków. Mogę zawsze zapytać w czym jest dobrze, wiem, że doradzi i w 100% to będzie hit. Tobie też tego życzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartość mojej szafy też jest monotematyczna. Ale tak mi dobrze i tak ma zostać.
    Dzięki za przypomnienie o syropie sosnowym,bardzo chciałabym go zrobić. Niestety też mam kłopot ze znalezieniem pożądanych drzew.
    Z zaciekawieniem czekam na efekty planowanego projektu i trzymam kciuki:)

    Pozdrawiam weekendowo
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem potrzebny jest mocniejszy akcent:)) a tej wiosny kolory są bardzo modne:) fajne stylizacje:))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie z siostrą jesteście artystyczne duszyczki.Zdjecia rewelacyjne!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. -ika-
    Zdradzę Ci, że siostry mam dwie (bliźniaczki) ;)

    -Balbina-
    O co to to nie ;) Nie czułabym się na siłach.

    -Ana-
    Granta oswoiłam , malinowy zacznę oswajać.

    -bestyjeczka-
    ,,Nigdy, nie mów nigdy..,,Rada siostry bezcenna, bo szczera do granic ;)

    -Tomaczowa Chata-
    A ja chyba swój syropek, zleję już jutro do buteleczek.


    Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. PIEKNIE WYGLADACIE....SPOSÓB NA LILAKI Z POPRZEDNIEGO POSTU JUZ WYKORZYSTANY-DZIĘKUJĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zestawienie kolorów, zwłaszcza dla blondynki. Warto czasem dać się namówić na zmiany, nawet te, które na początku wydają się niemal rewolucyjne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham czerwony ale na mnie to znaczy na ubraniu to z umiarem;-))))(do szczupłych nie należę) Ale Ty wyglądasz super. Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi pasuje ten malinowy, poszukam czegoś w swojej szafie.
    Dzisiaj kupowałam wyprawkę dla mojej dzidzi i zarzekałam się, że będę ostrożna z różowym. Noi, większość rzeczy kupiłam różowych :-)
    Pozdrawiam różowo!
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju ta spódnica jest świetna:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory nasycone i czuc powiew lata (:
    Pozdrawiam.
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  16. A przy poprzednim poscie wcięło mój komentarz :( Więc napiszę jeszcze raz - dziękuję za radę odnośnie bzu, bo ostatnio zastanawiałam się, dlaczego mi zmarniał tak szybko.

    Fajnie mieć własnego stylistę, tym bardziej takiego, który nas dobrze zna. Ten koralowy kolor uwielbiam i też czuję się w nim wspaniale. Pozdraiwam serdecznie po długiej przerwie (przynejmniej miałam przyjemność z nadrabiania wpisów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Granatowy uwielbiam, a i tak ubieram się na czarno, biało lub w brązy. Kolory w ciuchach owszem lubię u kogoś.
    Fajne fotki :))

    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  18. a u mnie to wygląda na malinkę;)Pozdrawiam z OLSztyna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/