Wielkanoc

by - 03:10:00




Przed chwilą przyczłapałam z kolejną porcją zakupów do mojej, posprzątanej kuchni i uzmysłowiłam sobie że, choćbym bardzo się starała, wieczorem będę miała powtórkę z rozrywki.
Czyli pucowanie i bieganie ze szmatą -replay;)
Półprodukty na liście zakupów prawie całkowicie wykreślone , za to ta lista wielkanocnych potraw- prawie nietknięta. Szkoda ,że u nas Wielki Piątek jest dniem pracującym.
Właściwie to główny powód tego, żeby obchody Wielkanocy w pełni rozpocząć dopiero jutro.
Pocieszcie mnie ,że nie tylko ja mam jeszcze tyle do zrobienia ;)

Pozdrawiam i na dokładkę pokazuję tegoroczną palmę w wersji błyskawicznej.
Montowana z tego co akurat było pod ręką.
Olce się nie widziała  bo ,, Pani w przedszkolu zrobiła ładniejszą , kolorową i z bibuły,,.
W przyszłym roku będzie według życzenia- na ludowo!





You May Also Like

23 komentarze

  1. Palma piękna!!!!! Kuchnia lśni i tak w niej świątecznie. Na pocieszenie powiem, że u mnie to już totalna masakra.

    Kamilo, radosnych, pogodnych i ciepłych Świąt życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No wszystko lśni jak tafla szkła. Pięknie

    Kamila Wesołych Świat ślę życzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie palemka podoba się BARDZO!!!
    W kuchni masz tak pięknie, okno zachwyca.
    Ja też jeszcze w polu z pracami w kuchni :)

    Kamilciu, życzę Ci ciepłych, słonecznych, rodzinnych, czyli RADOSNYCH ŚWIĄT :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne, Twoje przydasie kuchenne bardzo mi sie podobaja :)i te chlebki :)
    Zycze Radosnych i spelnionych Swiat!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba palemka!

    Kamilko, Tobie i Twoim bliskim spokojnych świat życzę!Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pośpiech chyba teraz w każdym domu i ciągle coś do zrobienia. Ślę życzenia
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną masz kuchnię w tej świątecznej odsłonie :) a palma przecudowna!
    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamilko zdrowych i pogodnych Świąt!bardzo mi się pogoda świąteczna odsłona Twojej Kuchni!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyściutko, lśniąco i pachnąco.
    Wesołych świąt dla Was Kamilko !

    OdpowiedzUsuń
  10. Palma cudna! I pięknie u Ciebie! :)
    Ojej, nawet nie wiesz ile u mnie roboty jeszcze :P
    Wesołych Świąt! :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Palma wyszła piękna...ale to już napisały inne czytelniczki:) U mnie przygotowań do świąt nie ma. Spędzamy je z Lubym sami i tylko zjemy skromne śniadanko, a potem na łąkę z kocem i książką lub nad jeziorko...aby pogoda dopisała:) Dasz radę! Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  12. A pani z przedszkola za rok zrobi palmę w wersji eko i jej znowu będzie ładniejsza ;))
    Za przedszkolnych czasów moich dzieci wszystko co dobre w domu było tylko "prawie" takie jak w przedszkolu, nawet mleko. Trzeba je było przypalić, żeby wreszcie smakowało jak w przedszkolu. :))
    Spokojnych, rodzinnych świąt Kamilo. Odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadzieji i miłości. Radosnych i wiosennych chwil w gronie najbliższych i przyjaciół oraz Wesołego Alleluja!!!życzy -Peninia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele radości na Święta!
    PS. Dziękuję za przepis na rogaliki. Wypróbowałam - pyszne! I jakie szybkie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Palma bardzo fajna! I nie wygląda na robioną na szybko :) A kuchnia też ładna, fajny ten dzbanuszek z kogutem i kurką. Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołego Alleluja!!!
    Ta biała hortensja w słońcu skąpana.... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żebym ja, tak na szybko umiała taką piękną palemkę stworzyć !!! Śliczna jest ! Świetne przydasie kuchenne ,podziwiam.
    Życzę Ci radosnych ,pełnych miłości Świąt Wielkanocnych spędzonych w serdecznej rodzinnej atmosferze.
    Uściski świąteczne ślę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kamilo, bardzo ładnie i świątecznie u ciebie, ja już zwolniłam i się nie spieszę, co zdążę zrobić to zdążę, najważniejsze są zdrowe i spokojne święta, a nie ilość potraw, życzę wesołego Alleluja zatem :)) Palma śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dla mnie palama super, pdobna do mojej, choć moja sie chyba fotki nie doczeka ,bazie juz opady i jajka zrobiły się jakieś ważniejsze:)wesołych, ciepłych i spokojnych świąt!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknych i Radosnych Świąt Wielkanocnych Tobie również życzę i pozdrawiam serdecznie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zobaczyłam, jak u ciebie pięknie i świątecznie w kuchni, to aż mnie zgroza ogarnęła na widok mojej. Trolla dopadła grypa żołądkowa, więc kuchnia wyglada jak pobojowisko z mnóstwem butelek i mikstur. Ale może do Świąt zdążymy coś ogarnąć.
    Palmę zrobiłaś śliczną! Uwielbiam takie, chociaż sama w tym roku nie miałam kiedy nawet o niej pomyśleć. A to taka palma z dzieciństwa :)
    Kamilo, spokojnych, przepełnionych radością i miłością Świąt! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Żebym ja choć tak posprzątane miała. Zasiadłam do kompa, żeby spisać przepis i przepadłam.
    Zdrowych radosnych świąt Zmartwychwstania życzęi serdecznie pozdrawiam. A palemka prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  23. mam nadzieję, że święta minęły spokojnie i na pewno ze wszystkim się uporałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/