Na szybko ...

by - 11:00:00


Wpadam, dosłownie w przeciągu,
bo dziś dopadła mnie papierologia ( w najgorszym tego słowa znaczeniu).
Wpadam, bo chcę podziękować ( w imieniu swoim i Olki) Moemagdzie, za niespodziankę którą dziś dostarczył nam listonosz (nie pytajcie jaką miał minę, kiedy wręczła mi czerwoną kopertę).
,,Bóg zapłać, Dobra Kobieto,,
Spineczki są jeszcze ładniejsze niż na zdjęciach.
Prosty pomysł , a jaki efektowny i bardzo pasuje nam do olinkowej garderoby.

Pozdrawiam ciepło wszystkich bywalców i zmykam...


You May Also Like

14 komentarze

  1. Witam :)
    śliczne spineczki, mam słabość do takich kropeczek,

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękniutkie te spineczki, bardzo lubię kropeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna modelka :)
    a spineczki zwyczajne...

    OdpowiedzUsuń
  4. prezencikjak na miare...a modelka fiu fiu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe spineczki, z miny widać,że pomysł trafiony. Ale dama...

    OdpowiedzUsuń
  6. a już miałam wypytać skąd macie takie wspaniałe spineczki...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia super!!! Ola zadowolona?
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna panienka !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Olinka rośnie i pięknieje w oczach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje Wam bardzo za wszystkie miłe komentarze. Prezent rzeczywiście trafiony, bo Olka miało ochotę założyć dziś do przedszkola wszystkie spinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny prezent, wiesz ja czasem tez zakaladam takie fikusne spineczki.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezencik śliczny - w moje ukochane kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna modelka w pięknych spineczkach;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin