Kto dogoni psa ?

by - 00:44:00



,,Szliśmy razem - ja i on,
Pies postraszył stado wron,
Potem biegł zwyczajem psim,
A ja biegłem razem z nim ,,

Właścicielom  czworonożnych przyjaciół, nie muszę chyba wyjaśniać,
jak to jest kiedy, zwierz poczuje wiatr w sierści...
W niedzielę penetrowaliśmy miejsca okupowane przeze mnie w dzieciństwie 
(czytaj drzewa, skałki zaadoptowana na ,,bazy,, i szałasy).
Ależ to wszystko pozarastało!
Przez moment pomyślałam nawet,
 że to ja się skurczyłam,
żeby dopasować się do nowej rzeczywistości.

A dziś proza życia-
czyli ,,pikająca,, koparka pod oknami ;)



Właścicielem niezwykle fotogenicznego, czarnego nosa ,
jest Timon (pies mojego taty).

Mam nadzieje ,że Wam tydzień lepiej się zaczął.

You May Also Like

10 komentarze

  1. Fajne fotki :) A ostatnie mnie rozbroilo dwa kumple :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia!!!!
    Tydzień zaczął się świetnie.Oby tak się skończył...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby zrobić takie zdjęcia trzeba zejść "do parteru". Są świetne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia - rewelacja !!! A te dwa fotogeniczne stworki mnie rozbrajają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale wycieczka...a ostania fota...tak tak...rewelacja ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super masz kompanów do wędrówek!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia!!kolory fascynujące, zazdroszcze oka!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamilko dawno mnie nie było u Ciebie, nie wiem co słychać ale za to mocno i ciepło pozdrawiam.
    Czwronoga mam tylko kota wiec nie wiem, jak to jest pędzić za futrzastym stworzeniem, Jednak patrzę na Twoje fotografie,zamykam oczy i wiatr we włosach już czuję.

    Ściskam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pieski i pięknie sfotografowane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach ten pieski świat. Uwilebim patrzec na bawiące sie psy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin