Wszyscy mają kwiatki ...mam i ja.

by - 03:46:00



Kupiłam tulipany w zaprzyjażnionej kwiaciarni i mnie olśniło.
Nie tak dosłownie, ale przez moment zastanawiałam się czy ja aby w tym samym mieście mieszkam,
 co moja koleżanka.
Abstrahując jednak od porannych refleksji-
,,zapchajdziury salonowe,, poczyniłam , bo tak jakoś pusto, od kiedy choinka wylądowała na śmietniku.
Nie do końca wiosenne twory.
Nie ujmując nikomu,  mnie osobiście za serce nie chwytają,
żonkile obsypane sztucznym śniegiem, w asyście bombek ( szkoda że 22 grudnia nie zrobiłam zdjęć w hurtowni).

Jedynie dla amarylisów mogłabym zrobić wyjątek, ale poza tym wiosenne kwiatki toleruję bliżej
 Wielkanocy, niż Bożego Narodzenia. 



A tymczasem storczyki u mnie kwitną jak szalone. Coś im się poprzestawiało i buchnęły kolorami tak ,że u Olki w pokoju parapet zagospodarował się sam.
Specjalnie łaskawa dla phalenopsisów nie jestem ( skubie , obcinam kiedy tylko zajdzie taka potrzeba).
A że zaszła, to takie błyskawiczne nasadzenie zrobiłam.

Pozdrawiam i uciekam za coś porzyteczniejszego się zabrać 
( dzień sam przelatuje przez palce).

You May Also Like

26 komentarze

  1. Ale Ty piękne kompozycje tworzysz;) Cudne;) Zainspirowałaś mnie żeby coś ładnego sobie zrobić ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. a moje storczyki stoją jak zaklęte wylazła gałązka z kwiatkami i stoi nie mają zamiaru rozkwitnąć, może za zimno mam w chacie czy jak

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście kompozycja nietypowa, a u mnie storczyki coś się zacięły i nie rosną..

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamilo, tulipanowa aranżacja zachwycająca:-)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne kompozycje! Jak zawsze nietuzinkowo i zaskakujaco!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa ta tulipanowa kompozycja, taka przednówkowa właśnie :)))
    A mój jedyny storczyk już dwa razy miał pąki i ... obsypał :((( Co robię nie tak?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompozycja bardzo ciekawa!!!!

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj nie wszyscy nie wszyscy :) bo ja jeszcze nie mam, piekna sesja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez dopiero dzis kupilam pierwsze tulipany.
    Twoja aranzacja niesamowita!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna kompozycja, świeża a jednocześnie zimowa. Śnieżny kolor tulipanów jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się !!! A i ta muzyczka w tle - taki lekki nastrój wprowadza aż nie chce się stąd wychodzić :))
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  12. Rośliny zawsze dodają przyjemnego charakteru mieszkaniu. Jakie kto lubi to inna sprawa - ważne, że są:) Bardzo przypadła mi do gustu Twoja kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała nietypowa aranżacja!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kapitalna aranżacja, Brawa za pomysłowość!
    pozdrawiam serdecznie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały pomysł... podziwiam... cudo stworzyłaś :) i piękne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, niesamowite kompozycje! Moje storczyki też biorą się pomału do życia :)
    Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W temacie kwiatków u mnie posucha ,i chyba zapatrzyłam się na Twoje oryginalne kwiatowe kompozycje bo tęsknota za kolorem mnie wzięła i nie puszcza . Trzeba będzie jutro nadrobić kwiatowe braki.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne "zapchaj dziury"
    Tulipanowa dekoracja zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna tulipanowa aranżacja! Bardzo mi się podoba!
    JA TEŻ CHCĘ TULIPANY!!!
    U mnie na razie gwiazdy betlejemskie w pełnym rozkwicie,
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kamilo super , świetnie że masz niesztampowe podejście do kwiatów , tak jest ciekawiej i serce się raduje że ludzie lubią inaczej :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna jest ta kompozycja ze storczykiem. Nietuzinkowa i ciekawa.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna nowatorska kompozycja tulipanowa :) tu w Norwegii tulipany o zimowej porze kupisz w każdym sklepie, nawet na stacji benzynowej :) ale za pęk trzeba zapłacić 100kr
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz sliczne storczyki :)chyba skusze siena te kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/