Kamyczek

by - 01:31:00




Wczorajszy powrót do domu, umilało nam radiowe słuchowisko dla dzieci, do tego stopnia ,że przez chwilę uwierzyłam, w magiczną moc kamyków, wkładanych pod poduszkę.
Zastanawiam się ( to taka życiowa przyjemność ) czy gdybym tak przespała noc z gruzem pod pościelą (bo ja życzeń mam wiele), to rano rozwiązałyby się same, wszystkie życiowe supełki.
Skrycie wierzę, że niebiosa czytają ten post i odpowiednio zadziałają w mojej sprawie ;)




Jeśli ktoś łasy na uroki zimy, to zapraszam w wyższe partie lasu.
Tam jeszcze bieli się śnieg w czystej postaci.
Drzewa przyodzialiśmy w pozostałości z udomowionej choinki i prowiant dla upierzonych śpiewaków
- z pewnością wiosną się zrekompensują ;)

You May Also Like

12 komentarze

  1. Kamilo, a co to za słuchowisko, bo mi też przydałaby się mała lawina takich kamyczków spełniających życzenia? ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm taki kamyk tez bym chciala :)piekne zdjecia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pewna ze czytaja, i zycze aby wszystko sie spelnilo.
    To prawda na wyzszych partiach gor las jest niesamowicie bialy, w nastepnym poscie pokaze taki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm może i ja zacznę się kłaść spać z kamykami:) zdjęcia bajeczne, tak na nich biało, u nas brudno, smutno i szaro, sniegu ni ma:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach mieć takie kamyczki było by super...!!!Pięknie spędzony czas!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jako dziecko bardzo lubialam sluchac sluchowisk radziowych wtedy porulo to moja wyobraznie, straszna zima iu Cibie u mnie juz zupelnie zielono :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te Twoje fotki, pełne uroku. Szczególnie podobają mi się 2, 3 i 6. A ta z córunią taka pełna radości. Można by niektóre oprawić.

    Pozdrawiam:)
    TCH

    OdpowiedzUsuń
  9. -Annasza-
    Nie mam pojęcia co to za tytuł , ale wczoraj wieczorem słuchowisko emitowane było w Programie 1 Polskiego Radia.

    -Atena-
    Z przyjemnością obejrzę fotorelację.

    -Agnieszka Arnold-
    -blogniedzielny-
    U mnie za oknem przedwiośnie, aż nie dowierzam ,że jeszcze tydzień temu było bieluchno.

    Gorąco pozdrawiam Wszystkich Zaglądajacych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna wycieczka i z dobrym przesłaniem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ten piernikowy domek. Może za rok zgapie pomysł na choinkę. Cudne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/